De Proeverij NAH Wageningen moet blijven

Afgelopen zaterdag hebben wij een bezoekje gekregen van een buitengewoon opsporings beambte van de gemeente Wageningen, wij zouden volgens hem enkel voor ons zelf mogen koken en niet voor gasten. Ons project participatie voor mensen die Hersenletsel hebben loopt nu wederom gevaar. Ondanks de toezegging dat wij een trainingsprogramma ten uitvoer mogen brengen dreigt hiermee het einde van ons project. Helaas moeten wij de mensen voor wie geen indicatie is voor herintreding naar werk of dagbesteding vandaag gaan vertellen dat ze weer thuis achter de geraniums moeten gaan zitten omdat wij niets voor en met hun samen mogen ondernemen. Wij willen nu de aandacht van de media gaan zoeken om de werkwijze van de Gemeente Wageningen in kaart te brengen. Vanmiddag starten 2 leerlingen hun maatschappelijk stage bij ons. Samen gaan wij een protest actie op touw zetten en hebben hier de hulp van iedereen nodig die wil helpen. Nodig u bij deze uit om langs te komen in De Proeverij NAH aan de Hoogstraat 18 te Wageningen.

Vind u het goed dat de Proeverij NAH mensen met NAH begeleidt bij dagbesteding en reintegratie?

Vind u dit een waardevol project van de NAH stichting?

Waardeert u het dat de Proeverij NAH dit doet zonder een cent subside?

Vind u het goed dat de Proeverij NAH dit project betaalt uit eigen inkomsten?

Is de Proeverij NAH een goed voorbeeld voor de participatie samenleving?

De gemeente Wageningen wil de Proeverij NAH sluiten omdat er spraken zou zijn van concurentie vervalsing.

Wilt u dat de Proeverij NAH open blijft?

Als u deze petitie ondertekent dan wilt u dat de Proeverij NAH open blijft.