De truckerstocht voor meervoudig beperkten moet 1x per jaar mogelijk zijn!

Vrachtwagenchauffeurs van verschillende bedrijven maken een onvergetelijke rit door ‘t Gooi. Onvergetelijk voor de stoere mannen, vrouwen, jongens en meisjes met een ernstige meervoudige beperking. Elk jaar weer 1 groot feest!

De Gooise Karavaan wordt georganiseerd door zorginstelling Amerpoort en Kiwanis en is dit jaar waarschijnlijk voor het laatst. De politie stopt namelijk met het begeleiden van dit soort feestelijke optochten. Dit gaan we ze toch niet ontnemen? Dit evenement mag weer terug op het prioriteitenlijstje. (na tekenen komt de bevestigingsmail waarschijnlijk in je SPAM--> even checken)

trucker.jpegTeken de petitie!

Door te tekenen geef ik Marije Schut-den Breems toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.