Wij willen onze geweldige en ervaren leerkrachten niet missen!

Beste ouders,

Zoals jullie waarschijnlijk al weten zullen van een aantal leerkrachten hun aanstelling niet verlengd worden omdat OPOA hen geen vast contract geeft. Dit betreft juf Janine, juf Ellen, juf Lindinha en meester Tom. Zij zijn al langere tijd verbonden aan deze school en hebben de afgelopen jaren met veel  energie en enthousiasme bij de Weier gewerkt. Als OR-leden EN ouders vinden we het heel erg jammer om afscheid te moeten nemen van deze bekwame en fijne leerkrachten omdat OPOA hen geen vaste aanstelling wil bieden.

Omdat wij vinden dat we ons hier niet zo maar bij neer mogen leggen hebben we besloten een handtekeningactie te starten onder ouders en leerlingen. Deze handtekeningen zullen met een brief naar OPOA worden gestuurd om te laten zien dat we het heel erg vinden als deze leerkrachten na de zomervakantie niet meer op onze school  zullen werken.

Dus zet nú online (vóór 7 april) je handtekening! Hoe meer handtekeningen, hoe beter. Zeg het voort!

WIJ WILLEN JUF JANINE, JUF ELLEN, JUF LINDINHA EN MEESTER TOM NIET MISSEN!!!