Dienstregeling Arriva Oosterhout

Geachte medereiziger,

U heeft natuurlijk gemerkt dat de nieuwe dienstregeling van Arriva tussen Oosterhout en Breda voor veel commotie heeft gezorgd. Het reizen van A naar B duurt veel langer dan normaal. Tevens zijn de bussen veel te klein. Hierdoor zal er een groot tekort ontstaan voor de vervoerscapaciteit. De eerste dag om te bewijzen dat Arriva een goed alternatief is heeft niets opgeleverd behalve een hoop vertraging.

Het afschaffen van Lijn 10 was zeker geen goede zet.De mensen die naar het Amphia ziekenhuis Molengracht, Bijster of Hogeschool Avans moeten zijn een half uur langer onderweg! De mensen die vanuit Oosterhout naar het NHTV reizen moeten 10 minuten lopen vanaf Kapittelweg. Terwijl voorheen de bus gewoon voor de hogeschool stopte!

De bestuursleden van Arriva hebben totaal geen rekening gehouden met de routes die voorheen het snelst waren.

Wij, alle reizigers die veel langer onderweg zijn, eisen een aanpassing aan de nieuwe dienstregeling en grotere lijnbussen.

Bent u het ook volkomen oneens met de nieuwe dienstregeling van Arriva en wilt u dat er een verandering plaatsvindt, teken dan deze petitie!

Dank u wel voor uw medewerking,