Dreigende afbraak van mantelzorgwoning door fout van aannemer

Max van Duren Watak heeft in 2015 op 79 jarige leeftijd een herseninfarct gehad. Als gevolg hiervan is Max verlamd geraakt en kwam in een rolstoel. Hierdoor kon hij niet meer thuis wonen en moest hij naar een verzorgingstehuis. Zijn gezondheid ging hierdoor nog sneller achteruit. Zijn vrouw Heidy heeft besloten de woning in Koog aan de Zaan te laten verbouwen door een aannemer zodat Max door diverse aanpassingen wel thuis kon wonen.

De aannemer heeft een enorme fout gemaakt door zonder omgevingsvergunning te gaan bouwen. Sinds de oplevering van de verbouwing hebben twee buren bezwaar aangetekend. Helaas met succes. De kans is heel groot dat de aanbouw moet worden afgebroken en dat Max terug moet naar het verzorgingstehuis.

HELP MAX EN HEIDY DIT NIET TE LATEN GEBEUREN EN TEKEN DE PETITIE

De handtekeningen zullen worden aangeboden aan gemeente Zaanstad en de minister van Volksgezondheid om samen tot een redelijke oplossing te komen zodat Max zijn laatste jaren dichtbij zijn gezin kan doorbrengen.

Dank u wel voor uw steun !