Een betaalbare Basic-Fit vrouwensportschool in Tilburg

In Tilburg is er veel vraag naar een betaalbare sportschool voor vrouwen. Een Basic‐Fit ladies only club is de ideale oplossing, aangezien zij beschikken over een lidmaatschap vanaf €19,99 per maand die betaalbaarder is dan de andere vrouwen sportscholen in Tilburg en omgeving waar je al gauw minimaal €40,00 per maand kwijt bent.
Vindt u het ook prettiger om met alleen vrouwen te sporten, voor een niet al te prijzige lidmaatschap, en fit te blijven? Teken dan deze petitie, en hopelijk komt dan de droom van de meeste Tilburgse vrouwen uit!

CiowX2IUoAACemJ.jpg

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.