Een nieuw asiel voor de honden van San Anton Moron

Wie:

Burgemeester en gemeentebestuur van Moron de la Frontera.

Wat:

Geef de asielhonden van San Anton Moron een eerlijke kans

Waarom:

Het gemeentelijke asiel van Moron de la Frontera krijgt van de gemeente geen enkele ondersteuning en is verplicht elke hond op te nemen. De honden zijn onder andere voor hun voedsel en medische zorgen, volledig afhankelijk van de inzet van een grote groep Belgen en Nederlanders die massa's spullen doneerden en eenmalig of maandelijks financieel steunen. De gemeente staat erbij en kijkt erna. Zij nemen geen enkele verantwoording.

Een groot deel van de honden is gehuisvest in een oude fabriek die op instorten staat. De omstandigheden zijn erbarmelijk. Grote delen van de daken zijn ingestort en binnen word het nog kouder als buiten. Hier moeten deze dieren zien te overleven.

Nu heeft de gemeente het plan opgevat om de fabriek te gaan slopen. Een oplossing voor de honden is er niet. Zoek het maar uit. Wederom geen enkele verantwoording en geen greintje mededogen.

Alles wat wij daar gerealiseerd hebben dreigt teniet gedaan te worden.

Wij roepen de burgemeester en het gemeentebestuur op nu eindelijk eens hun verantwoording te nemen voor hun gemeentelijke asiel. Zorg voor een stuk grond waar wij een asiel kunnen realiseren. Deze dieren verdienen ook een veilige plaats.

Via deze petitie willen wij de wereld laten weten wat er fout is in Moron de la Frontera en dat ook deze plaats in Spanje deel uitmaakt van de Europese Unie. Dat betekend beste burgemeester en gemeenteraad dat je ook voor dieren je verantwoordelijkheid dient te nemen en ze niet nog eens een schop na moet geven.

To: Mayor and City Council

What: Give the shelter dogs from San Moron a fair chance!

Why: The municipal shelter of Moron de la Frontera in Spain doesn’t get any help or support from the city council, although they are required to except every dog they are presented. The fact that the dogs have some food and medical care is thanks to the efforts of a great group of people in Belgium and the Netherlands, who donated a lot of goods and once or monthly send money. The city council doesn’t take any responsibility in any way.

A big part of the dogs are accomodated in a old hacienda which is falling apart. Most of the roof has collapsed. The dogs have therefore no shelter against the cold, the burning sun or heavy rain. They just try to survive.

Thanks to the effort of the foreign people, there has been a little improvement in the housing of some dogs.

Recently the city council released the plans to demolish that old building WITHOUT ANY SOLUTION for the poor dogs inside. Again no responsibility at all for those many “mens best friends”!!!

Now we appeal to the mayor and his city council to take their responsibility for their municipal shelter and all the dogs inside. Make sure you have a decent alternative for the +/- 90 dogs! They deserve a safe shelter!

Through this petition we want the world to know there is a horribly thing to happen in Moron de la Frontera, a city in the south of Spain, which to our opinion, is still a part of the European Union. A Union where animals have rights too!

That means, dear mayor and city council, you have to take your responsibility towards the animals too!!

Please let the dogs be not denied an animal worthy chance to a happy life. Sign this petition and let the leaders of Moron de la Frontera know we are watching them closely and demand a humane solution for their dogs!

Au maire et aux conseillers communaux de San Anton Moron

Donner aux chiens de l’asile communal de San Anton Moron une chance.

L'asile communal de Moron de la Frontera ne reçoit aucun soutient de la commune mais est obligé d'acceuillir tous les chiens.Le fait que les chiens soient nourris et soignés est uniquement dû au dévouement d'un grand groupe de Belges et Néerlandais qui récoltent des biens et font des dons financiers spontanés ou des virements mensuel.La commune observe mais n'assume en aucun cas ses responsabilités.

Un grande partie des chiens est hébergée dans une vieille usine qui est sur le point de s’éffondrer.Les conditions de vie des chiens sont lamentables ,une grande partie du toit s’est déjà éffondrée et il fait plus froid a l’intérieur qu’a l’extérieur .C’est dans ces conditions que les chiens doivent survivrent.

La commune a tout a coup décidé de détruire cette usine sans proposé une solution pour les chiens .Débrouillez vous !!Aucune justification et compassion de la part de la commune.

Tous les travaux réalisés sur place par nos soins avec l’aide de bénévoles risquent d’être réduits a néant.

Nous demandons au maire et au conseil communal d’enfin faire face a leurs responsabilitésconcernant l’asile communal.Donnez nous un terrain afin que nous y construisons un asile digne de ce nom.Ces animaux ont le droit de vivre dans un endroit sûr .

les animaux  et n’avez pas le droit d’ignorer ce problème.

Ingrid Van Gucht ,

Petra Verheecke,

Ton Jansen

Quién: El alcalde y el concejo de Morón de la Frontera.

Qué: Dar a los perros del refugio de San Anton Moron una oportunidad justa

Por qué:

El refugio municipal de Moron de la Frontera reciben ningún tipo de ayuda economico, pero obligado a recojer a qualquier perro que se presente. Estos perros estan totalemente dependiente de un grupo de gente de Belgica y Holanda, para recibir apoyo para poder comprar, medicina, comida, etc... Ellos dan cuantidades de cosas, recojen recaudos o un dinerito mensual. La comunidad esta pero no se mueve de nada. No tengan ninguin pello de responsabilidad.

Una gran parte de los perros están alojada en una antigua fábrica que está a punto de colapsar. Las condiciones son atroces . Gran parte de los techos se han derrumbado y convertido en aún más frío en el interior y el exterior. Aquí usted tiene que sobrevivir a estos animales. Ahora , el municipio tiene un plan para demoler la fábrica. No hay solución para los perros. Averígualo .

Una vez más , no hay rendición de cuentas y sin más minimá de compasión. Todo lo que hemos realizado amenaza con destruir. Hacemos un llamada al alcalde y al concejo de la ciudad para finalmente estar de acuerdo en asumir la responsabilidad de su refugio local. Su rendición de cuentas.

Proporcionar terreno donde podemos realisar un refugio. Estos animales merecen un lugar seguro. A través de esta petición queremos que el mundo sepa lo que está mal en Morón de la Frontera, y que este lugar en España forma parte de la Unión Europea. Eso significa mejor alcalde y el consejo que usted debe tomar y ni siquiera después de dar. Toma su responsabilidad hacia los animales