Wij willen Emma graag terug op het Gerrit van der Veen!

Beste meneer Dienske en meneer Barkey,

Deze petitie is voor Emma Byvanck. Zij zat in de tweede (2015-2016) bij ons op school op het Gerrit van der Veen College. Ze had hier een fijne tijd, had veel vrienden gemaakt, hield goede cijfers en voelde zich hier helemaal thuis. Aan het eind van de tweede verhuisde zij naar Middelburg. Het plan zou zijn dat ze volgend schooljaar (2018-2019) weer terug zou komen naar onze school. Haar school in Middelburg en het Gerrit van der Veen hadden al informatie uitgewisseld met elkaar en alles was bijna geregeld. Toen hoorde ze dat dit niet meer doorging en moet ze nu voor volgend jaar een andere school kiezen. We willen graag dat Emma zoals gepland weer naar onze school kan komen. We hopen dat deze petitie helpt en Emma nu weer terug kan naar de school waar ze al gewend aan is en zich thuis voelt. We zijn bereid om samen een oplossing te zoeken, zodat Emma alsnog op ons school kan komen.

Van 4VWO

Stella Huikeshoven, Devi Bouwmans, Isis Lenos, Noa Huinink en Zara Lenos    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.