Erik van Muiswinkel geen Sinterklaas in onze hoofdstad Amsterdam in 2019!

1. IMG_4579.jpgHet mag toch niet zo zijn dat deze man Sinterklaas zou mogen worden in onze hoofdstad na zich zo negatief te hebben uitgesproken over Zwarte Piet  terwijl hij zelf hoofdpiet is geweest en nu mensen die voor Zwarte Piet zijn zelfs uitmaakt voor kankerlul. Deze  man is geen reclame voor onze hoofdstad en zeker niet geschikt om zo'n kindervriend als Sinterklaas te mogen vertegenwoordigen! Hoop dat gemeente Amsterdam zich bedenkt als er genoeg handtekeningen worden verzameld en besluit om een ander persoon te vragen deze prachtige traditie voort te zetten. Bestuur Amsterdam is links, nu zijn de oorspronkelijke zwarte pieten al weg in Amsterdam, wat gaat er gebeuren als een man als Erik v Muiswinkel Sinterklaas zou worden?