FaceBook dient gesloten te worden vanwege accuut gevaar!

Wie is er niet verslaafd of verslaafd geweest aan FaceBook en deelde alles, van gegevens tot van prive, en tot je persoonlijke gegevens aan toe en niet wetende dat er een groot gevaar schuilt. FaceBook wordt dus gebruikt om alle informatie over iedereen op te slaan, en als middel gebruikt om het volk onder controle te houden. Ze geven het openlijk toe. Wat echt schokkend is over FaceBook is in dit artikel te zien met de link naar het Patent om uw emoties van Facebook op te slaan en zo te voorspellen wat u in de toekomst gaat doen. https://nieuwsbreker.wordpress.com/2017/09/27/gevaar-oprichter-facebook-mark-zuckerberg-bekent-openlijk-facebook-is-het-perfecte-gereedschap-voor-controle-over-de-populatie/ Het meest Schokkende moet nog komen over Facebook. Er is zelfs een patent op mindcontrol via monitors. Dus I-Phones,laptops,pc. Kijk het Patent op mindcontrol http://www.google.com/patents/US6506148 Als u om de vrijheid en Privacy van de mens geeft dan dienen we deze petitie te ondertekenen.