Flexibele kinderopvang goedkoper voor moeders in zorgsector !

Beste collega en moeders die werken in de zorg of andere flex banen . Voor het hebben van een flexcontact betaal je vaak 1 euro per uur meer als dat je vaste dagen werkt.alleen word flexibiliteit verwacht in de zorg. Hiermee lopen vele moeders te worstelen om de opvang te kunnen regelen in combinatie met flexibel werken. Het maakt de zorg minder aantrekkelijk ,want bij een contract van 24 uur zul je al gauw 80 euro meer per maand als geen flexcontact . Dit zijn vaak kosten die buiten het tarief van de kinderopvangtoeslag vallen dus niet worden vergoed . Om het werken voor moeders in de zorg aantrekkelijker te maken teken de petitiue voor goede en goedkopere kinderopvang van flexcontracten .

Vul het onderstaande formulier in om deze petitie te tekenen die is aangemaakt door Coby Vierkant. Alle informatie die je opgeeft op dit formulier zal door de maker van de petitie te zien zijn.