verlaag de verkeersdruk op de deurningerstraat

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie verlaag de verkeersdruk op de deurningerstraat.

yen

#151

2014-06-27 15:19

dit moet gestopt worden.Het is al jaren een race baan die deurningerstr.Ben jaren klaarover moeder geweest deurningerstr.hoek castorweg.Vaak weg springen voor automobilisten.ze vertikken het het om te stoppen

Gast

#152

2014-06-27 15:39

Dit wil niemand nog eens meemaken.
graets

#153 Re: Re:

2014-06-27 15:48

#150: gineke - Re:

ja dat lijkt mijmeen goed idee


Gast

#154

2014-06-27 16:35

Vooruitlopend op aanpassingen aan de weg, zou per direct een verbod voor vrachtverkeer en landbouwvoertuigen moeten worden ingesteld. Deze kunnen prima via Hasselerbaan en Oldenzaalsestraat hun bestemming bereiken, waar fietsverkeer is gescheiden van de rijbanen.
gast

#155

2014-06-27 17:18

De deurningerstraat is een te smalle straat voor al het verkeer. Maar ook moet ik vermelden dat veel kinderen fietsen met het mobiel in de hand. Ook dit moet volgens mij verboden worden net als telefoneren achter het stuur.

Heel veel succes met de petitie

Gast

#156

2014-06-27 17:20

Na vandaag wederom als fietser geen voorrang te hebben gekregen op een rotonde op de Deurnigerstraat en daardoor bijna ben aangereden door een meisje wat te hard voor mij langs in haar auto de rotonde opvloog, teken ik graag deze petitie. Hoeveel ongelukken moeten er nog gebeuren? Deze straat is echt veel te gevaarlijk. De straat is te smal, het fietspad is te smal, er rijden bussen, vrachtwagens en trekkers die niet alleen breed zijn maar ook het zicht wegnemen met name op de rotonde bij het scholeneiland wanneer je met de fiets richting de stad fietst. Als fietser fiets je al op de rotonde maar de bus naast jou staat voor de rotonde stil om een auto te laten passeren, heb al meerdere keren meegemaakt dat een auto op de rotonde jou als fietser dan geen voorrang verleend en je op het laatst in de remmen moet. Erg gevaarlijk!!
Aa

#157

2014-06-27 18:55

Zo snel mogelijk hier wat aan doen!

Gast

#158

2014-06-27 19:24

Jammer dat deze petitie eigenlijk te laat is, nu een kind de onveilige verkeersomgeving het met haar leven heeft moeten bekopen

Gast

#159

2014-06-27 20:06


Het is erg dat daar tractoren mogen rijden

Gast

#160

2014-06-27 20:37

Heel tragisch wat er met Yasmine gebeurd is

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-06-27 21:49



Gast

#162 Yasmine

2014-06-27 21:54

Eerst moeten er doden vallen.......!!!! Een kind in de bloei van haar leven, dat nu moest sterven, omdat er niets aan gedaan wordt. Een schande!!!! Maak er éénrichtingsverkeer van, voordat er meer doden vallen.

Gast

#163

2014-06-28 05:49

Stoep aan beide kanten 1 tegel smaller (auto's staan nu vaak ook met 2wielen op de stoep en dat vind ik top van deze bestuurders) heen en terug-fiets pad aan 1 kant (drukte heen en terug tijdstippen is verschillend). Dan parkeren en dan de weg voor de auto's en dan weer een stoep. En voor het aanzien mooie lantaarns met een groene bomenrij...
Als je de stoeptegels vervangt ziet het er ook weer verzorgder uit....

Gast

#164 In Almelo moet tractor OMRIJDEN!!!

2014-06-28 09:02

Een verbod voor landbouwverkeer en vrachtwagens op de hoofd-en ringwegen Gemeente Hengelo!!! Bij de Gemeente Almelo heeft men voor de verkeersveiligheid dit al ingevoerd.

Gast

#165

2014-06-28 10:19

Rip
pascal

#166 ontsluitingswegen (ringweg)

2014-06-28 10:22

Ik werk in Enschede en woon in Ootmarsum. Ik kom elke dag 2 keer noodgedwongen door de Deurningerstraat. Het is toch te gek voor woorden dat er nog steeds geen goede ontsluitingswegen (ringweg) zijn in de driehoek Enschede, Hengelo, Oldenzaal. Elke keer als er een weg te druk wordt bevonden wordt deze op een of ander manier afgesloten en moet het woon- werkverkeer maar een andere route zoeken. Uiteindelijk moet men dwars door Hengelo rijden!!! Bij dit probleem wordt elke keer de bal bij de andere gemeente gelegd (Enschede - Hengelo). Wat doen we met de Bosweg en waar blijft de Noordelijke rondweg bij Enschede? Kom op ambtenaren, ga eens samenwerken.

e

#167 eenrichting welke kant??

2014-06-28 11:15

eenrichtingsverkeer maken?en welke kant dan??waar moet het overige verkeer dan naartoe stromen,dan zou het op de castorweg ook weer gevaarlijke situaties opleveren en alle binnen weggetjes zouden dan ook aangepast moeten worden over dit probleem zou heel goed nagedacht moeten worden,het vrachtverkeer dat niet bij aanliggende bedrijven hoeft te zijn moet gewoon een andere route nemen of via de hasselerbaan en daar extra veiligheids maatregelen nemen mbv extra stoplichten en een goede afscheiding bij de fiets paden er moet i.i g efficient nagedacht worden ook mbt de plannen om de huizen in de toekomst geluidswerend te maken i.v.m het vrachtverkeer dit zou dan overbodig zijn in de meeste gevallen en dan zou dat overgebleven geld besteed kunnen worden aan de verkeersveiligheid niet alleen van de deurningerstraat ,in de omliggende straten zijn maatregelen getroffen die te wensen overlaten
gegroet....

Gast

#168 Re: eenrichting welke kant??

2014-06-28 11:21

Gast

#169 Re: ontsluitingswegen (ringweg)

2014-06-28 12:06

#166: pascal - ontsluitingswegen (ringweg)

Ik merk hetzelfde probleem en ben met pascal helemaal eens.


Gast

#170

2014-06-28 12:33

Gisteren zag ik nog een shovel en twee "tractoren" op de Deurningerstraat. Levensgevaarlijk en verkeersbelemmerend. Deze machines horen niet in het dagelijks verkeer thuis.
gezond verstand

#171 Re: Re: ontsluitingswegen (ringweg)

2014-06-28 12:37

#169: Gast - Re: ontsluitingswegen (ringweg)

Het plan voor een éénrichtingsverkeer is afkomstig van Hans Kok (PVDA) die al eerder grossierde met onzinnege plannen.

Bijv. Het Huis van Europa in Hengelo (heeft enkele jaren bestaan met als acties een Kerstman uit Lapland, geld over de balk).

Als burgemeester van Hof van Twente wilde hij een afgeschreven Olieplatform uit de noordzee gaan plaatsen in een recreatieplas om toerisme op gang te brengen.

Niet alleen verkeersmastodonten moeten gestopt worden ook deze megalomane politicus met wereldvreemde ideeën.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-06-28 14:43


Loes

#173 Deurningerstraat

2014-06-28 15:31

Gemeente Hengelo, N.a.v. Het zeer ernstige ongeluk op de Deurningerstaat deze week, waarbij een jong meisje van 17 jaar is omgekomen wordt het de hoogste tijd dat de gemeente onmiddellijk veiliheidsmaatregelen gaat nemen! Mijn idee is zodra de scholen daar uitgaan er politie is om alles in goede banen te leiden totdat er op de Deurningerstraat ECHTE veiligheids maatregelen zijn toegepast. Dit heeft alle prioriteit wil er binnen de korste keren weer een ernstig ongeval plaats vinden! Ook voor de ouders van deze kinderen zou dit heel wat angst en stres wegnemen! In Almelo mogen, gezien de onveiligheid, geen tractoren rijden, het lijkt me dat Hengelo dat ook moet gaan doen. En als het niet anders kan dan niet eerder dan 18.00 's avonds want het kan gewoon niet dat trekkers met aanhanger (deze had er twee) overdag en bij het uitgaan van de scholen over de Deurningerstraat rijden daar is deze weg veel te smal voor!


Gast

#174

2014-06-28 15:39

R.i.p yasmine

Gast

#175

2014-06-28 18:05

landbouwvoertuigen worden steeds groter en zwaarder passen niet meer in de stad.