verlaag de verkeersdruk op de deurningerstraat

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie verlaag de verkeersdruk op de deurningerstraat.


Gast

#76

2014-06-25 21:49

Er moet echt wat gedaan worden aan die straat zo dat dit nooit meer kan/mag gebeuren

Gast

#77

2014-06-25 21:53

Wij rijden dagelijks over de Deurningerstraat en hebben ons al heel vaak geërgerd aan de veel te grote trekkers van loonbedrijven, de auto's van Olde Kalter en grote trailers die zich door de drukte moeten wringen en dan ook nog vaak met veel te hoge snelheid, vooral de grote tractoren van loonwerkers met jonge bestuurders lijken zich nergens aan te storen.Ze gaan sowieso veel te hard en de combinaties hebben een zodanige breedte die niet eens op de rijbaan past, er zijn best grotere wegen met gescheiden fietspaden die ze kunnen volgen.Het is een kwestie van de politiek en politie om hier een grote rol in te spelen.


Gast

#78

2014-06-25 22:09

ik begrijp niet waarom trekkers dwars door de stad moeten. Ze zijn veels te groot en hebben weinig zicht wat er om hun heen gebeurt.

Gast

#79

2014-06-25 22:29

Wanneer word de veiligheid van onze kinderen eens gewaarborgd ?? Weg met landbouw en vrachtverkeer, veiligheid voor alle kinderen is gewenst

Gast

#80

2014-06-25 22:36

Verschrikkelijk wat er gebeurd is. Fietspad en weg veel te smal, rotonde levensgevaarlijk. Had al veel eerder wat aan deze straat gedaan moeten worden. Sterkte aan alle familieleden en betrokkenen.

Gast

#81

2014-06-25 22:59

Dit vind ik wel.een goed.iets
gineke
De auteur van deze petitie

#82

2014-06-25 23:02

Iedereen dank voor het onderschrijven en de opmerkingen.
Voel me wel verantwoordelijk
DIT HAD IID EERDER MOETEN GEBEUREN.
kalf verdronken......
maar we gaan er nu toch echt wat aan doen.
Mijn coledeances en hart gaat uit naar de familie maar ook schuld gevoel want ieder die hier woont of rijdt kon op zijn klompen aanvoelen dat het een keer echt mis zou gaan

Gast

#83

2014-06-25 23:13

Trottoir versmallen, fietsstrook, parkeerplekken en dan de rijbaan, spoedprocedure graag, mijn kind moet daar nog een jaar langs naar school!

Gast

#84

2014-06-26 04:25

Geen woorden verschrikkelijk

Gast

#85

2014-06-26 04:59

Heel goed er moet echt wat gebeuren

Gast

#86

2014-06-26 05:17

Gemeente Hengelo doe iets aan deze weg. Jammer dat er eerst iets moet gebeuren. Voor yasmin is het nu te laat...

Gast

#87

2014-06-26 05:41

Het zijn niet alleen de auto's en vrachtwagens etc maar vind dat de fietsers ook beter moeten opletten... Ze fietsen daar zo met 2 of drie man breed op zo'n smalle weg... We moeten ALLEMAAL wat beter opletten op ons rijgedrag..

Gast

#88

2014-06-26 05:58

Het is niet de eerste keer dat daar iemand wordt aangereden. Mijn oudste dochter heeft het meegemaakt. Wel is waar niet zo erg maar toch,. Retonde is een goedkopen oplossing voor de Gemeente maar veiligheid laat aan zijn wensen over!

Gast

#89

2014-06-26 06:01

Het moet idd veiliger worden!! Het is niet te doen als de scholen uitgaan en er vrachtwagens of andere grote voertuigen er rijden.
Gemeente maak het veilig!!!!

Gast

#90

2014-06-26 06:07

ze moeten er wat aan doen want dit kan niet wie zal het volgende slachtoffer zijn van zo iets
zulke dingen horen niet op die weg want er fietsen te veel kinderen en andere mensen langs

dus geen grote voertuigen meer op die weg

Gast

#91

2014-06-26 06:10

Al jaren is deze straat zeer gevaarlijk voor alle fietsen. Gemeente laat eens zien dat jullie je betrokken voelen bij alle burgers van jullie stad en doe hier iets aan.

Gast

#92

2014-06-26 06:16

Er moet hier wat gebeuren...de stoep kan aan beide kanten ingekort worden zodat het fietspad breder kan.

Gast

#93

2014-06-26 06:39

Graag een veilige deurningerstraat voor onze kinderen

Gast

#94

2014-06-26 06:46

De deurningerstraat is veel te krap, veel te druk en veel te gevaarlijk. Het was gewoon wachten op een ongeluk. Dat is toch verschrikkelijk? Het is heel erg triest dat er eerst een ernstig ongeluk moet gebeuren voor er eindelijk wat aan de gevaarlijke situatie gedaan wordt. Deze straat had al lang aangepakt moeten worden. De bouwfout die destijds is gemaakt, fietspad was te krap, had allang herstelt moeten worden. Schandalig! Het gaat hier wel om de veiligheid van onze kinderen. Het is er levensgevaarlijk. Vrachtauto's en tractors moeten er absoluut niet meer komen. Die kunnen ook prima via de oldenzaalsestraat. Ook moeten de winkels er weg bij deze rotonde. En moet het een eenrichtingsweg worden. Er moet alles aan gedaan worden van de gemeente om de straten naar school zo veilig mogelijk te laten worden!!! Dit moet nu echt eerste prioriteit voor de gemeente zijn, de deurningerstraat aanpakken!! Weg daar met die vrachtwagens en tractoren!!

Gast

#95

2014-06-26 06:47

Het is er veel te smal! Teveel jonge fietsers die gewoon met zn 3en naast elkaar blijven fietsen (zien nog geen gevaar).
nu doel ik niet op yasmine maar over het algemeen.
hoop dat er iets aan gedaan word , het is genoeg geweest.
anita

#96

2014-06-26 06:50

Dat stuk vanaf de rotonde tot de brug is levensgevaarlijk voor elke weggebruiker, waarvan de fietsers het meest kwetsbaar zijn. Een directe oplossing voor dit probleem is: vrachtverkeer verbieden! De oplossing voor langere termijn is: weg verbreden en aparte fietspaden!

Gast

#97

2014-06-26 07:48

Procedure aanscherpen en strengere richtlijnen voor zwaar vervoer door binnenstad en bij scholen.

Gast

#98

2014-06-26 08:21

Ik vind dat de wegen breder moeten worden na wat er is gebeurd met het meisje yasmin in de deurningenstraat. Dit mag nooit meer overkomen.

Gast

#99

2014-06-26 08:23

Ik vind dat wat er gebeurd met Yasmine, niet meer mag voorkomen. Door de smalle weg, is de kans op ongelukken groter. Door verbreding van de weg, is er meer zicht. Yasmine was een prachtig meisje, en dit had haar niet moeten overkomen. Hierdoor vind ik dat een verbreding van de weg erg gepast is.

Gast

#100

2014-06-26 08:33

de deurningenstraat is al ruim 10 jaar onveilig vanaf oldenzaalsestraat richting de fietstunnel is zwaar veroudert aan bijde kanten als fietser voel ik me daar niet prettig