Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#1

2014-07-25 15:29

Een slap figuur, die we in deze tijd zeker NIET moet hebben. Ik voel me in ieder geval als Nederlsndse, in de steek gelaten, trouwens door de HELE politiek!

Gast

#2

2014-07-25 15:49

Nooit meer Jodenvervolging!
Gast

#3

2014-07-25 15:52

Jodenhaat neemt al jaren toe en men kijkt weer weg.

Gast

#4

2014-07-25 16:23

Hoe eerder Jozias opgerot is hoe beter.

Gast

#5

2014-07-25 16:31

ik maak mij grote zorgen over mijn land, mijn kinderen, de toekomst en de nl se cultuur.

Gast

#6

2014-07-25 16:49

Onvoorstelbaar dat van Aartsen niet ingegrepen heeft. Mensen onherkenbaar in beeld en oproepen tot vermoorden van een volk. Dat is onacceptabel in onze samenleving. Het zou van Aartsen sieren wanneer hij onmiddellijk op zou stappen, maar hij zal wel met een of andere uiterst slappe uitleg komen.
Gast

#7 #7

2014-07-25 16:55

Nederland moet ogenblikkelijk het voorbeeld van Duitsland en Frankrijk volgen, en de antisemitische moslims STOPPEN!

Gast

#8

2014-07-25 17:08

Als de politiek dit niet verbied bij welke grens komen ze dan wel in aktie. Moeten er eerst doden vallen.
Marcel
Gast

#9

2014-07-25 17:23

Van Aartsen is niet de burgemeester van alle bewoners van Den Haag. Hij staat toe dat ISIS aanhangers oproepen om Joden te doden. Dus ook de Joden die in Den Haag en de rest van Nederland wonen. Ik kan maar 1 ding zeggen. Aftreden en voor straf geen wachtgeld.

Kies een pseudoniem
Gast

#10 Onderwerp

2014-07-25 17:36

Wat er in Den Haag is geroepen door medelanders om Joden te doden, dat kan echt niet. Indien autochtonen hetzelfde zouden scanderen wordt massaal protest aangetekend en men roept direct 'discriminatie'. ISIS-fans? en wetend wat ISIS in Syrië aan het doen is bv martelen, verkrachtingen, het levend begraven van mensen, het vermoorden van Syriers en Syrische Christenen? Moeten we wachten op een aanslag in Nederland? Geven we gelijk maar de stadsleutels over? Doen we helemaal niets net zoals eerder in de geschiedenis? Dit is hetzelfde als wat er in 1938 werd geroepen. De burgemeester had moeten ingrijpen, want wat er is gebeurd is echt ontoelaatbaar. Schandalig gewoon.

 


Gast

#11

2014-07-25 17:39

Ik eis het ontslag en wel om volgende reden: Art.1 van de grondwet: discriminatie op grond van godsdienst, levensovertuiging, politiek gezindheid, ras, geslacht op welke grond dan ook is niet toegestaan.

Gast

#12

2014-07-25 17:56

Graag enzelrfcde petitie voor Aboutaleb die zondag een antisemitische "demonstratie" van rifberber-marokkanen tegen Israël, Joden en het hele Westen laat bestaan. http://www.rijnmond.nl/nieuws/24-07-2014/ook-rotterdam-demonstratie-tegen-geweld-gaza

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-07-25 18:05


Michiel Mans
De auteur van deze petitie

#14 Re: opmerking "mohammedanen zijn dom en primitief"

2014-07-25 18:15

#13: anti islam - Re: Onderwerp

Onkieze opmerking geschrapt 'Anti Islam'.

Mensen kunnen worden gehersenspoeld met religie, wat 'dom' en 'primitief' kan maken. De hele geloofsgemeenschap zo wegzetten, past niet -laten we zeggen- 'in de geest van de petitie'.

soemoed

#15 Re: Demo rotterdam

2014-07-25 18:26

#12: -

Wat zijn jullie van Likoed toch een democraten!

 

Met een verbod van SISI-demo ben ik het met jullie eens ( verrast het OOIT een keer met U eens te zijn): een racistische gewelddadige organisatie mag je verbieden.

 

Daarom eis ik dat de Israelsiche ambassadeur het land wordt uitgezet, want Israel is racistisch, gewelddadig, dief (land en water) en een staat die dagelijks handelt in strijd met internationaal recht.


Gast

#16

2014-07-25 18:34

Als een burgemeester bij zoiets beweert dat er geen grenzen zijn overschreden dan zegt dat alles over ZIJN niveau.

Gast

#17

2014-07-25 18:38

Vreselijk....mijn familie was uitgedund tot 8 leden toen ze de oorlog uitkwamen. Ik ben van joodse afkomst net als mijn moeder, grootmoeder en mijn kinderen dat zijn. Niet van geloof maar van afkomst. Ik kijk met afgrijzen al jaren naar de groeiende jodenhaat. Ik voel me niet veilig en denk erover aangifte te doen tegen de burgemeester van Den haag en de demonstranten. Waar gaat dit heen? Moet ik nu iedere midden oosten medelander gaan zien als bedreiger? Ik zal, in tegenstelling tot mijn uitgemoorde familie niet toekijken en mezelf laten afvoeren. Dat beloof ik je wel!!

Gast

#18

2014-07-25 18:56

Schandalig. De burgemeester is laakbaar.

Gast

#19

2014-07-25 18:56

Ik vind het ontoelaatbaar dat er dood aan de joden wordt geroepen in de straten van Den Haag. Daar waar ooit de joodse buurt was en joden uit hun huizen werden gehaald om op transport te worden gesteld naar de vernietingingskampen. In de joodse gemeente Den Haag wordt op 1 september een opvang voor joodse babies gerealiseerd. Burgemeester van Aartsen weigert medewerking te geven om dit pand te beveiligen. Het is schandalig. Doet ie in de broek voor de moslims. Ik als lid van de joodse gemeenschap heb op dit moment al heel veel stress. Twee zonen van mijn zuster zitten beiden in Gaza. De een is 18 jaar, de ander 26. Soms hoort zij dagen geen teken van leven van hen. Hoelang houdt een moeder dat vol? Wees solidair met het joodse volk en niet met Jihadisten en ISIS vlaggendragers.

Gast

#20

2014-07-25 18:58

Schandalig , dat dit toegestaan word in Nederland! v Aartsen je bent het niet waardig burgemeester te zijn in deze stad!! Opstappen !!

Gast

#21

2014-07-25 19:01

Dit kunnen we niet zonder meer accepteren.
Daarom steun ik deze petitie.

Gast

#22

2014-07-25 19:04

Sta VOLLEDIG achter de petitie en artikel omtrent deze.

Gast

#23

2014-07-25 19:07

Het is een schandaal dat bij dergelijke demonstraties gemolesteerde journalisten worden afgevoerd en het moslimtuig ongemoeid wordt gelaten! Een burgemeester die zo'n wanbeleid voert dient te worden afgezet!

Gast

#24

2014-07-25 19:10

te gek voor woorden dat dit zomaar onder het mom van vrije meningsuiting valt!!!! id dicriminerend, rascitisch en anti semitisch !!!!

Gast

#25

2014-07-25 19:12

Ik ben blij met deze geboden gelegenheid: Die schertsfiguur moet er zo snel mogelijk uit!