Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Eis het ontslag van Jozias van Aartsen / Mededelingen / Reactie Gemeente Den Haag op aanbieden petitie / Opmerkingen


Gast

#1

2014-08-02 15:18

ik ben het volledig met deze opmerkingen eens. waar ik me vreselijk kwaad over maak is de gemakzucht van van aardse om er mee weg te komen en hiet lakoniek op te reageren. dit kan zo niet langer en moet eens stoppen. juist door het aftreden te eisen desnoods via de rechter moet er eens een daad gesteld worden. sta onverminderd achter israel en vind het verschrikkelijk dat zulke dingen anno nu worden geroepen door een bevolkingsgroep die hier niks heeft te zoeken en gepamperd word door deze heer.

Gast

#2

2014-08-02 17:49

volhouden tot die sneue nepburgervader de pleiterik heeft gemaakt. laat svp je publiek ook de meesterlijke column van Nausicaa Marbe lezen in de Telegraaf van vrijdag 1 aug. blz 5
succes!!

Gast

#3

2014-08-02 21:22

Volledig me eens. Als je weet wat voor een walgelijk en duivelse organisatie ISIS is, dat ze niet anders doen dan moorden en verkrachten, dan moet een gemeentelijke overheid direct ingrijpen. Als de zgn demonstranten dan dood en aan Joden roepen en de heren hebben het dan zogenaamd niet gehoord......, wat een stel slappe zakken.!!!
Caroline

#4

2014-08-03 05:32

Het wordt hoog tijd dat deze laffe houding van gemeente Den Haag wordt afgestraft. Van
Aartsen moet inpakken! Deze reaktie geeft (weer eens) aan dat men denkt dat de bevolking achterlijk is.

Gast

#5

2014-08-03 06:07

#4, idd. Typisch iets voor bestuurders en hun woordvoerders om te denken dat ze de bevolking "kunnen regisseren". Hoe arrogant.

Gast

#6

2014-08-03 06:12

#2, idd, waanzinnig goede column!

Gast

#7

2014-08-03 07:01

Wat een geneuzel. Als er geroepen wordt "Joden aan het gas" en een journaliste haar toevlucht moet zoeken bij de politie omdat ze anders gemolesteerd zou worden dan zijn er strafbare grenzen overschreden in mijn ogen. Van Aartsen als burgemeester van Den Haag is ook verantwoordelijk voor de veiligheid van de Joden in zijn stad. Ik vind hem gewoon een slappe hypocriete Jandoedel die zijn biezen moet pakken.

Gast

#8

2014-08-03 09:18

Jozias is een paardelul waar je niks aan heb, maar er wordt die figuren altijd een hand boven het hoofd gehouden . ( schiet lekker op)
dibbus

#9 Re:

2014-08-03 09:23

#8: -

Het klote van een democratie is dat je mag zeggen wat je wilt maar er wordt niet meer geluisterd en dat is het griezelige.

Ook al worden er ware dingen gezegd!


Gast

#10 Re:

2014-08-03 09:24

#2: -

Wt stond erin dan (gemist)


Gast

#11

2014-08-03 12:04

goedemorgen ik vind dat er wel degenlijk de grenzen zijn overschreden roepen om joden te doden vind u dat normaal dan?dat kan niet in nederland en blijfzeggen de regels zijn wel degenlijk overtreden vriendelijke groet mevr van doorn


Gast

#12 Van Aartsen moet aftreden

2014-08-03 19:15

Onze Joodse medeburgers wonen al eeuwen in Europa/Nederland, veel langer dan de antisemitische nieuwkomers! Met de komst van gastarbeiders uit Islamitische landen en de daarop volgende gezinsherenigingen, heeft men het Paard van Troje binnen gahaald!

Gebeurtenissen in het Midden Oosten (Israël) worden allemaal in Europa/Nederland geimporteerd, de zwarte bladzijde van de Holocaust wordt weer in "ere" hersteld, jihadi's ( kannibalen) die hun totaal onbekende mensen in Syrië en Egypte koppensnellen en "trots"(!) met de gesnelde koppen poseren op facebook!
Dit soort lieden horen ( in tegenstelling tot onze Joodse medeburgers) niet in Nederland thuis!

Gast

#13 Re: Van Aartsen moet aftreden

2014-08-04 12:01

#12: - Van Aartsen moet aftreden 

Jouw mededeling bevat niet één enkele reden waarom van Aartsen dan zou moeten aftreden. Wanneer is de noodzaak van logica in het redeneren afgeschaft?


Gast

#14

2014-08-04 16:07

We gaan blijkbaar "regeltjes neuqen"......
Als het weerwoord van de gemeente klopt, heeft de politie hun werk niet goed gedaan.
Als die wél hun werk goed hebben gedaan, had "men" de moeite moeten nemen de Arabische kreten te laten vertalen.
Ben geen "Hagenaar" meer, maar nog steeds wél een Hagenees, woonachtig in Zoetermeer.
Triest hoe DH verandert....
Mvg, Jan van Eechoud

Gast

#15

2014-08-04 20:31

dankjewel michiel mans voor je acties.

Gast

#16

2014-08-05 07:33

De gemeente Den Haag schept zelfs een open klimaat voor Isis sympathisanten. Een Haags raadslid Khoulani, betuigde op Facebook steun aan de radicaalislamitische terreurorganisatie Isis, zie ND van 5 augustus blz 12.

Gast

#17

2014-08-05 20:37

Helaas hoorde ik pas gisteren van deze petitie, en ben ik te laat met ondertekenen.
J. Rombeek

Gast

#18

2014-08-06 19:02

Dan is de politie dus strafbaar, en moeten die of dat persoon opstappen, of wordt het nu weer doorgeschoven naar van Aartsen.

Gast

#19

2014-08-08 12:05

Nee, de kiezer is strafbaar, want die hebben de gemeenteraad gekozen en die heeft van Aartsen als kandidaat voor het burgemeesterschap aangedragen. U bent strafbaar!