Geef Daisy terug aan haar reddende engels

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geef Daisy terug aan haar reddende engels.

Melissa Boot
De auteur van deze petitie

#1

2014-08-14 12:43

Het is gewoon niet normaal dat een diertje dat al zoveel meegemaakt heeft in zo'n korte tijd, eindelijk zich een beetje veilig voelt en dan zo bruut weggehaald wordt door iemand die er totaal niet mee om kan gaan! T poesje wordt rechtstreeks teruggestuurd naar de hel! Ze moet weg bij die man!!!

Gast

#2

2014-08-14 12:50

Zij hoort gewoon bij het gezin die haar heeft gevonden!!!!!

Gast

#3

2014-08-14 12:54

het diertje moet blijven bij de reddende engelen

Gast

#4

2014-08-14 12:57

geef gvd daisy terug aan de mensen die zo veel werk hebben gehad om het beestje e rdoor te krijgen!

Gast

#5

2014-08-14 13:00

geef onmiddellijk dit poesje aan haar redders terug.Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dit katje terug naar die katten kweller gaat.Is iedereen ook het rechtsysteem nu helemaal ontspoord !!!!!!! Of was degene die de uitsraak gedaan heeft ook juist geen dierenvriend !

Gast

#6

2014-08-14 13:03

deze man mag nooit meer huisdieren hebben of krijgen maar ik snap de dieren politie niet jammer dat we niet het zelfde hebben als amerika daar had hij al vast gezeten of een boete

Gast

#7

2014-08-14 13:17

Verschrikkelijk het lijkt de kinderbescherming wel die zegen ook in het belang van het kind te kijken dus niet
daisy moet snel terug.

Gast

#8

2014-08-14 13:21

ja weet je het katje is daar al zo gewend en heeft een goed leventje Lieve meneer er bestaan zoveel katjes als U echt om dieren geeft adopteer een andere uit dierenliefde

Gast

#9

2014-08-14 14:01

Waar blijft NL met z'n dierenrechten. Daisy moet terug naar haar reddende engelen, waar ze in een fijn gezinnetje woonde vanaf dat ze 2 weken oud was en zwaar ondervoed werd gedumpt. Degene die claimt haar eigenaar te zijn, heeft niets voor haar gedaan, anders zou ze niet eens meer geleeft hebben. Een dier is geen ding en heeft gevoel, maar zeker ook rechten

Gast

#10

2014-08-14 14:16

Zo'n mooi gebaar,iedere dierenliefhebber zou moeten tekenen!
Hoop dat Daisy gauw weer terug is bij de lieve mensen die wel van haar houden!
Succes!! En bedankt!!
Gr. Juul

Gast

#11

2014-08-14 14:34

Ik hoop dat Daisy terug mag.
Dit is echt zo oneerlijk.
Wel deze mensen laten zorgen voor Daisy en vervolgens haar weer afpakken.
Ik heb er geen woorden voor.
Schandalig gewoon!

Gast

#12

2014-08-14 14:37

Hoop dat de kitten daisy snel terug mag naar haar reddende engelen gaat!! Ik ben duimen voor je kleine lieverd

Gast

#13

2014-08-14 14:44

Het is schandalig dat er zo met een dier om wordt gegaan geef hem aan de mensen die voor hem gezorgd hebben die hebben er goed voor gezorgd en zijn er erg verdrietig over dus spoedig terug brengen en niet bij een dierenbeul terug brengen schande vindt ik dat

Gast

#14

2014-08-14 14:46

schandalig dat dit kan hier in nederland geef daisy heel snel terug aan die super lieve mensen

Gast

#15

2014-08-14 14:59

Ik vind het verhaal van deze man niet kloppen en trouwens wrom zo vroeg bij de moeder weghalen


De redders van Daisy waar ze met veel liefde aandacht is groot gebracht daar hoort ze te blijven en als de dierenbescherming dat niet inziet vindt ik dat zeer ernstig.

Daarom teken ik dit voor voor Daisy zodat ze terug mag waar ze is groot gebracht veel bewondering voor deze mensen

Gast

#16

2014-08-14 15:00

Daisy moet terug naar de mensen die haar met alle liefde hebben opgevoed. Die man is vreselijk! En moet gestraft worden. Maar waarschijnlijk gaat er niks gebeuren omdat ze rechters HARTELOOS , DOM , LAF, NIET NADENKEND en waarschijnlijk DIERENHATERS zijn.

Gast

#17 daisy

2014-08-14 15:17

desi moet trug naar die hebben haar hebben opgevoed en hebben verzorgd met liefde


Gast

#18

2014-08-14 15:23

Daisy was zo klein zo lief toen ze achter werd gelaten in de schuur van de redders
ze hebber er alles maar ook alles aan gedaan om haar in leven te houden en haar de dingen aan te leren wat ze tot nu toe heeft geleerd en ik kan het weten want zit elke dag bij ze dus ja Daisy hoort bij hun terug te komen en niet bij zo een Bruut die zijn kat door het raam heeft gegooid met allemaal ..... smoezen
die we nou allemaal hebben gehoord
ze hoort daar niet ze hoort bij de mensen die haar hebben gered en die haar alle veiligheid boden die ze maar moest en kon hebben zelfs de andere katten die speelde met haar en leerde haar dingen die missen haar ook heel erg
en wij ja wij missen onz peterkindje Tante pollewop en Giorgio missen je ook heel erg Daisy we hopen dat je snel terug komt in het huis waar je thuis hoort

Gast

#19

2014-08-14 15:39

Ik vind dat deze mensen recht hebben op daisy en niet de man die haar verwaarloosd ook dieren hebben recht op geluk en liefde.

Gast

#20

2014-08-14 16:34

Belachelijk dat het poesje terug moet naar iemand die er zo slecht voor is.Nederland is nog steeds slecht als het om dierenrechten gaat.

Gast

#21

2014-08-14 16:34

ga zo door en geef haar terug aan haar redders

Gast

#22

2014-08-14 16:42

KOM OP ZEG, zo'n kleine kitten bij zijn moeder weggehaald.....pffff SCHANDALIG!!!!! KARMA voor diegene(n)

Gast

#23

2014-08-14 16:46

Ik snap er helemaal niets meer van, DiPo??? Doe hier wat aan, hoe kunnen jullie zo`n diertje meegeven aan iemand, ik schaam mer voor om te zeggen ik woon in Nederland als ik dit zo lees, lijkt het buitenland wel???d die in eerste instantie al strafbaar was, en naar blijkt er ook niet voor kon en dus kan zorgen, geef deze lieverd terug aan de engeltjes die haar gered hebben, ik noem dit ook vanuit de DiPo en politie en dierenbescherming pure en pure mishandeling en jullie mogen het nog ongestraft doen ook!!!!!

Gast

#24

2014-08-14 16:56

Mijn speelmaatje Daisy
is verdwenen en dat vind ik niet leuk
Ik en daisy spelen zo lief en nu moest ze naar die enge
man terug

Gast

#25

2014-08-14 17:05

Schandallig voor worden dit
ze is mishandeld en veel te vroeg uit nest gehaald
welke debiel loopt er met een kitten van nog geen 2 weken savonds over straat en dan nog wel achter in de tuinen belachelijk
en dan nog ze gelijk krijgen ook schandallig voor worden
en dat noemt zich een dieren vriend pffff laat me niet lachen
Die kleine tut hoort terug in het huis waar ze met heel veel liefde is opgevangen en is opgevoed tot wat ze nu is geworden