Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!.


Gast

#151

2014-10-10 12:10

Dat moet nu en voor altijd stoppen want heb genoeg slechte reclame gehoord over die broodfokkers ....sluiten die handel nu

Gast

#152

2014-10-10 13:31

Wij hebben er in juni een boomerke gekocht heeft heel veel geld gekost . En ook bij ons na een week had het beestje kennelhoest we waren er op tijd bij maar het heeft al van het begin last van de maag en heeft ook enkele afwijkingen. Hezelhof en andere broodfokkers moet stoppen.


Gast

#153

2014-10-10 13:33

Hier hoeven geen woorden aan toegevoegd te worden,
de beelden spreken voor zich.
Ze zouden hetzelfde met hun moeten doen, achterlijke debielen!

Gast

#154

2014-10-10 14:37

#153: -  

 dus wat gaan we samen doen ??? 

er moet echt iets gedaan worden 

serieus mensen aub help de puppy s en andere hondjes 

anders blijven ze verder hun geld verdienen met zieke hondjes :-(


Gast

#155 Re:

2014-10-10 20:30

#126: Gast -  

 Na 7 weken alles gedaan te hebben om haar een mooi leven te geven met ons Noa is ze dan toch gestorven. Haar lichaampje kon het allemaal niet meer aan. Ze is dan ook kort na een operatie aan haar darmen gestorven. Nu moeten wij dit stuk weer een plaats geven in ons leven. Het is niet eerlijk dat dit mooi en lief hondje dit allemaal heeft moeten mee maken. 


Gast

#156

2014-10-14 10:23

heb daar in 2007 een york gekocht, eigenlijk nooit geen problemen mee gehad. Maar heb de petitie toch maar ondertekend

Gast

#157

2014-10-14 19:14

Ik heb hier enkele weken geleden een maltezertje gekocht. Dat dacht ik toch maar bij thuiskomst merkte ik dat het hondje 7 pootjes had en ook nog een snavel. ik ben er mee naar de dierenarts gereden en ja hoor het hondje was niet raszuiver. Volgens de dierenarts gekruist met een ooievaar. Hij is ook nog doof aan zijn linkeroog maar hoort en ziet perfect. Dit kan echt niet. Deze kennel moet gesloten worden


Gast

#158

2014-10-16 08:30

wij hebben 3 weken geleden een zwarte labrador gekocht. 't Beestje was doodziek, maar mij zeiden ze dat het geen kennelhoest was aangezien ze daar tegen ingeënt zijn. Naar onze eigen dierenarts geweest en antibiotica gekregen aangezien het al een zware longontsteking was. 2 weken later werd het nog erger door verkeerde antibiotica, ze is nu al een week bij hun dierenarts aan het infuus en aerosol......

ergste van al is dat onze andere hond nu ook kennelhoest heeft.....

 

schandalen zijn het! je koopt een pup (al voor de meeste mensen een zware financiële investering) in het goede vertrouwen dat ze kerngezond zijn


Gast

#159

2014-10-16 20:09

Onze bruine labrador puppy komt ook van het Hezehof! Ze zal deze week 4 maanden worden . Ze is nog nooit van de antibiotica afgeraakt, want onze puppy heeft Distemper , ziekte van Carré ofwel de hondenziekte genoemd.
Schandalig dat het hezehof nog pups mag verkopen. Distemper komt in België bijna niet meer voor. Dit is het bewijs dat het hezehof puppies invoert vanuit andere landen waar honden niet gevaccineerd zijn!

Gast

#160 Re:

2014-10-16 20:12

#158: -  

 Wij dachten ook aan kennelhoest, pas later kwamen alle symptomen van Distemper.

Laat een bloed analyse doen aub ! Distemper is super besmettelijk ... Een puppy besmet in het kennel is vaak gelijk aan alle puppies in het kennel die besmet zijn 


Gast

#161 Re:

2014-10-17 19:21

#129: -  

 Ziekte van carré ofwel distemper! Al Hun Honden hebben het !


Gast

#162

2014-10-18 17:10

Hezehof moet echt sluiten, snap niet dat die gewoon kan verder doen. Paar maanden gelede boxer pup gekocht. Had kennelhoest met als gevolg longontsteking en dergelijke. Pup geraakt er niet boven op, hopen dierenarts kosten. Zijn nu aan de laatste optie werkt dit niet, moete we onze geliefde pup afgeven....

Gast

#163

2014-10-18 17:30

Eindelijk actie!

Gast

#164

2014-10-19 10:42

heb ne franse buldog daar gekocht nu 4j geleden maar heb niks anders dan problemen gehad men frans buldogske is ma 3j mogen worden :( zie er nog elke dag vanaf

Gast

#165

2014-10-19 11:28

Mijn hondje komt van het hezehof en kwam ziek bij ons aan. We hebben haar er wel door gekregen.

Gast

#166

2014-10-19 12:00

Onze allereerste franse bulldog hebben we ook na 2 maanden moeten afgeven aan kennelhoest. Kwam van Schulen. Is ondertussen wel al meer dan 10 jaar geleden maar denk er nog elke dag aan! broodfok moet gewoon stoppen!


Gast

#167 Re:

2014-10-19 12:11

#126: Gast -  

 Ik denk dat er al genoeg gewaarschuwd is rondom broodfok dus zonder verder info te zoeken voor je n hond koopt eindigt met zulke taferelen , dat is niet van 1 dag en ook niet van n week dat dit bekent is . 

 


Gast

#168

2014-10-19 16:08

ja natuurlijk moeten alle broodfokkers gestopt worden !!!


Gast

#169

2014-10-22 05:13

Ik vind dat vannaf vandaag er geen honden meer verkocht mogen worden ze moeten hun deuren gaan toe doen ik heb al heel veel slechte dingen gehoord en ik ben nog niet zo lang geleden daar 2 puppy's gekocht gehad een bull mastiff en een franse buldog . de franse buldog hadden wij nog maar 4 uur bij ons thuis en moest al de veearts van wacht laen komen omdat mijn hondje aan het sterven was ze had kennelhoest en al de dingen dat ze kon hebben ze was aan het uitdrogen en heb er heel veel kosten aan gehad enzo en nu onze bull mastiff was 3 dagen bij ons en alles was met hem normaal maar na 3 dagen zakte hij door zijn poten e liep hij op zijn enkels de 2 voorste poten ik ga naar de veearts en er was niets gebroken ofz dus veearts zegt daar kunnen we niets aan doen dat is aangeboren afwijking we moeten afwachten of hij misschien later tegoei zou kunnen gaan kopen anders moet hij ingeslapen worden omdat hij veel groter gaat worden en hij moet zijn lichaam mee gaan dragen als hij nu al op zijn enkels loopt veearts zei ook dat dat niet kan dat wij eerder niets gemerkt hadden maar toen zei ze dat het hezehof hem een spuit hebben gegeven voordat hij met ons mee ging en voor dat we hem mochten zien met vannales in dat hij tegoei kon lopen en dat die spuit toen we het ontdekt hebben uitgewerkt was . wij hebben op 3 dagen tijd heel veel geld aan de veearts moeten geven . ik vind dat eigenlijk heel erg dat wij zo gevaren zijn maar uiteindelijk ben ik blij dat ze bij ons zijn want anders waren ze dood geweest ze waren alle 2 uitgehongerd en veel te mager . maar ik vind dit moet allemaal stoppen dit mag niet nog 2 dagen verder duren ze moeten hun deuren verplicht toe doen en nooit nog zo iets doen . ik heb ook gehoord van mensen wat daar allemaal gaande is enz wat wij niet mogen zien en of weten het is verschrikkelijk !!

Gast

#170 Re:

2014-10-22 16:55

#169: -  

 als iedereen nu eens een klacht indient met bewijzen van de dieren arts ????

er moet iets gebeuren anders blijven die kweken en zieke kleine puppy s verkopen 

maak er eens werk van lieve dieren vrienden ??


Gast

#171 re 158

2014-10-24 11:08

hun díerenarts is al even corrupt!! wat wordt daar aan gedaan?

 

had onze pup terug naar hezehof gebracht omdat ze 's nachts te luid jankte en hem wakker hield! ben haar onmiddellijk terug gaan halen en daar wisten ze zelfs niets van haar longontsteking!! alleen dat ze niet meer at!

 

SCHANDALIG!!!


Gast

#172 Re: Re:

2014-10-24 11:12

#160: - Re:  dierenarts had bloed getrokken, geen hondenziekte, alleen veel vocht op longen owv niet behandelde longontsteking door kennelhoest (ookal werd er eerst gezegd dat ze daar tegen.ingeënt zijn)


Gast

#173

2014-10-27 19:55

DELEN AUB!!!!!

Gast

#174

2014-10-27 20:09

Spijtig dat de meeste mensen er pas achter komen na het kopen van hun pup...


Gast

#175

2014-10-27 20:49

Niemand heeft recht op een dier als er niet voor kan gezorgd worden...alleen het transport is wsl al een marteling...