Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!.


Gast

#476

2016-08-07 16:27

Omdat ik in het verleden ook problemen gehad heb met deze "kennel".

Gast

#477

2016-08-07 17:08

Het wordt steeds erger, dierenkwelling en dierenmishandeling.
Deze broodfokkers moeten gestopt worden.
Ook moeten er forse straffen ingevoerd worden voor dierenkwelling

Gast

#478

2016-08-08 10:33

Omdat het moet stoppen NU schandalig dat dit al jaren bezig is.

Gast

#479 Het hezehof is een grote schande

2016-08-09 17:55

Nooit hier een hondje kopen. Schandalige wanpraktijken en serieuze corruptie  !!


Gast

#480 Re:

2016-08-18 04:23

#130: Gast -  

 Zeker een persoon van het Hezehof geschreven reactie. Komt erg ongeloofwaardig over. Get a live man


Gast

#481

2016-08-23 10:55

Bezoek gebracht aan bovengenoemde Fokker, dieren zitten alles behalve lekker comfortable in hun vel. Duidelijk een geval "kweken om te kweken"

Gast

#482 Re:

2016-08-25 11:28

#419: -  

 Wij ook. En hij blijft moeilijk doen


Gast

#483

2016-08-27 13:52

We hadden afgesproken om vandaag pup berner sennen op te halen we kregen een mailtje van hun pas toen wij onderweg waren we kregen de pup niet mee omdat ze gisteren een spuitje had gekregen en ze was doodziek we mochten haar ook niet zien ik heb de koop meteen geannuleerd gelukkig toen hebben we op de forum gekeken en dat bevestigde mijn mening het was een waardeloze broodfokker die zich helemaal niets om de honden gaf deze eigenaar moest aangegeven worden bij de belgische dierenbescherming ik vond het al raar in het begin dat ze nog pups in huis hadden van 16 weken oud bij ons in nederland zijn ze dezelfde week al weg

Gast

#484

2016-08-28 09:26

Omdat dit vuile marginalen zijn die het leven van mooie hondjes verpesten !!!

Gast

#485

2016-08-30 12:55

10 maand geleden een dwergpicher gekocht (eerste hondje) in het Hezehof. Na 5 dagen diaree (antibiotica gekregen) daarna allergie (cortisone gekregen) Daarna nog een nacht aan de baxter in de dierenkliniek .Na 5 maand min of meer in orde. Heeft ons zonder aankoop ongeveer 900 € gekost. Met plezier als het goedkomt.
Het pinkstertje is nu een prachtig hondje maar de angstigheid blijft en zal nooit weggaan. Als het zich angstig voelt zal het blijven bijten. Voor de rest een schat van een hondje. Maar Hezehof: nooit meer

Gast

#486

2016-08-30 17:02

ik vind zo een broodfokker echt schandalig.......hoe kan je het over je hart krijgen om zon lieve wezentjes zo uit te buiten!!!!

Gast

#487

2016-08-30 17:07

ttttttttttttttttttttttttttttttttt

Lexy

#488 Parvo

2016-09-01 16:56

Na 8 dagen (waarvan 3 bij de dierenarts) is ons Zara, een golden retriever pup van 8 weken gestorven aan het parvo virus.  


Gast

#489 Re:

2016-09-21 12:52

#126: Gast -  

 

Beste,

Wij zijn blij om te horen dat alles weer goed gaat met uw hondje.

Zoals afgesproken bij verkoop, en ondertekend door beide partijen voor akkoord, kon u met elk probleem gratis bij onze aangestelde dierenarts terecht. U hoefde daar niets te betalen. Geen visite, geen medicatie, geen opvang, totaal niets. Dit is een service die wij gratis aan onze klanten aanbieden, maar u bent niet verplicht daar gebruik van te maken.

Zoals u kan lezen in het originele garantiecertificaat, dat u ook van ons hebt meegekregen en ondertekend voor akkoord ( dit garantiecertificaat is niet door ons opgesteld, maar is een koninklijk besluit, verschenen in het Belgisch Staatsblad ) kan je lezen onder Art. 1 : Van zodra de koper een ziektesymptoom vaststelt, zal hij een dierenarts raadplegen en zich houden aan de maatregelen die deze voorschrijft. Hij heeft in alle omstandigheden de vrijheid van keuze van dierenarts . De kosten van de dierenarts, evenals de andere kosten verbonden aan de behandeling, zijn ten laste van de koper, behalve in het geval voorzien in artikel 4, laatste lid ( bij sterfte, als kan aangetoond worden dat de oorzaak van overlijden al bij de kennel aanwezig was bij verkoop ).

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Het Hezehof

 

 

Geachte,

Het hondje dat we bij u kochten op 15/08/2016 is ondertussen aan de beterhand.
In bijlage vindt u de gemaakte kosten van de dierenarts, mag ik u vriendelijk vragen om deze kosten volgens bijlage over te schrijven op volgend rekening nummer: be72 45 16 0285 3116 en dit op naam van Lowist Mathie.

Hoogachtend,





 

Geachte,

Het hondje was zondag doodziek, maandag zijn we onmiddellijk naar de dierenarts in de buurt gereden.

De reden dat ik niet voor jullie dierenarts kies is omdat ik in jullie geen enkel vertrouwen meer heb.
1) Jullie leveren een doodziek hondje af aan een kind van 10 jaar dat al jaren van een hond droomt.
2) Sjoemelen met de leeftijd, dat kan ik ook niet als correct beschouwen, u weet toch dat dit schriftvervalsing betekent.
Op dit moment verblijft hij bij de dierenarts en krijgt hij een infuus met antibiotica, hopelijk komt alles weer goed want de kinderen kijken er zeer erg naar uit.

Hoe dan ook, ik vind dit schandalig en zal hier later nog op terug komen.


Hoogachtend



 

Beste,

Ik heb net uw mail en het verslag van de dierenarts gelezen.

Zoals u weet, kan u met een probleem gratis bij onze aangestelde dierenarts terecht. Ook bij opvang is alles gratis.
Ik lees dat de pup giardia en coccidiose positief is. Wij zijn vandaag onmiddellijk begonnen met al onze pups een 5 daagse panacur kuur te geven. ( Dit doen wij trouwens regelmatig preventief ).

Wij hopen dat uw hondje snel weer beter is. Hou ons zeker op de hoogte.

Nogmaals, u mag uw pup nog altijd gratis verder laten verzorgen door onze aangestelde dierenarts.

Mvg,
Het Hezehof

 

Geachte heer,
Geachte Mevr,

Zoals afgesproken met mevr. Sophie vindt u in bijlage het consultatieverslag van de dierenarts.
Hondje is ernstig ziek en verblijft nu bij de dierenarts voor verzorging.

Graag uw mening hierover.

Hoogachtend,

 

 


Gast

#490

2016-09-22 04:57

2 hondjes gekocht in het hezehof. Beiden heel ziek. Kennelhoest, guardia en longontsteking . Na veel dierenarts bezoeken erdoor gekomen. Na 2 jaar 2 leuke en lieve hondjes. Spijtig dat ze al zo moesten afzien. Waarom doet de overheid hier niets aan? Veel spreken over dierwelzijn maar geen actie ondernemen. Kennels zoals het hezehof moest gesloten worden!


Gast

#491

2016-09-22 22:18

Alle broodfokkers moeten een halt worden toe geroepen,al wat ze leveren zijn doorgefokte dieren inteelt en doodzieke dieren die daardoor heel erg moeten lijden,stop die handel .

Gast

#492

2016-10-01 20:59

wij hebben ook een slechte ervaring gehad.een paar maanden terug ook een puppy gekocht.waar we 1 week garantie op kregen (wat we eindelijk beetje raar vonden).toen we daar het hondje voor de eerste keer zagen had het zo gezegt bijt wonden maar anders leek het in orde.maar toen we thuis kwamen reageerde ons hondje op niets van geluid (misschien door de nieuwe omgeving).de volgende dag het zekerste voor genomen en naar de dierenarts gegaan.wat bleek de bijtwonden waren geen bijtwonden maar door parasites,ook in zijn oren zaten parasites,hij had diaree met bloed kon ook door parasites zijn,had ook een soort hoest,en dat het hondje niet reageerde op geluid kwam door dat hij doof was en daar boven op had hij hard geruis. ik ben onmiddelijk terug gegaan naar daar met een verslag van onze dieren arts we moesten dan bij de dierenarts van daar langs gaan en die kwam ook tot het besluit dat het hondje doof was maar al de rest viel nog mee volgens die dieren arts.

het zou niet mogen om op die manier tewerk te gaan!!!!

Happy

#493

2016-10-03 06:17

Ik koop zelf al jaren mijn honden bij een erkend fokker. Ik heb nog nooit een hondje mee gekregen dat meteen ziek bleek, integendeel. IK heb altijd gezonde en vrolijke honden gehad. Maar voor ik zo slim was, heb ik me ook laten vangen. Ik weet wat zieke honden zijn en ik probeer dan ook iedereen in mijn omgeving er van te weerhouden om bij zo,n stelletje ongeregeld te gaan kopen. Mijn buurvrouw heeft het pas nog ervaren. Kocht er een poedeltje, diaree, kennelhoest. Zegt ze tegen mij, ja, ik weet het, je had me gewaarschuwd. Maar het is te laat. Nu wordt haar goedkope hondje ook een dure hond, en geeft ze misschien meer geld uit aan de DA dan dat ze een hondje bij een erkende kweker had gekocht.

Sluiten die broodfokhandels, is he enige zinnige.


Gast

#494

2016-10-05 14:01

Wij kochten gisteren een pracht van een Franse bulldog in het hezehof.Althans dat dachten we.Het beestje was 6 jaar oud,kapot gebeten door de vlooien,ontzettend wild,penis rood en gedeeltelijk kapot,ene testikel groot en hard,niet zindelijk,diarree,...Noem maar op!En dan zwijgen we nog maar van de vele hondjes in een veel te kleine ruimte met z'n allen.Ik vraag me af hoe de moedertjes van de pups (want die mag je niet zien!) daar leven!!!

Gast

#495

2016-10-05 14:40

Dieren zijn geen speelgoed zoals sommigen ze behandelen. Zij verdienen liefde en zorg en een warme nest

Gast

#496

2016-10-05 20:24

Vreselijke taferelen gezien!Dit MOET stoppen!

Gast

#497 Re: Hezehof

2016-10-07 11:12

#476: -  

Hondje gekocht bij Hezehof, na enkele dagen is het hondje ernstig ziek geworden. na consultatie dierenarts bleek het hondje Parvo en kennelhoest te hebben. vier dagen bij dierenarts moeten blijven. veel kinkerverdriet + een bijkomende rekening van 426,00 kosten.

Prachtige business heeft Rudi Geudens.


Gast

#498

2016-10-07 11:18

Schone reklame in de krant ''het belang van Limburg'' door Hezehof

PUPS TE KOOP

- pups uit eigen fok

- ouders aanwezig

Die Rudi kan nogal een stukje liegen.

 

 

 

 


Gast

#499

2016-10-10 11:22

Wij hebben december 2015 een Franse buldog bij hen gekocht zonder enkel probleem,van Hezelhof direkt naar onze dierenarts gereden laten onderzoeken tot zelfs bloedtest en kern gezond en nogsteeds, en een gelukkige en lieve mooie hond,


Gast

#500 Re:

2016-10-12 09:02

#472: -  

 vind ik ook en er staan hier veel van die stes op zoals amaai pups heb het mee gemaakt