Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!.

Grrr

#501 Onze bruyus

2016-10-30 16:34

Schandalig onze newfoundlandzr ligt al in zijn graf 

 

 

 

Stop ermee


Gast

#502

2016-11-04 21:17

wij hebben in augustus een weimarner gekocht in het hezehof. vandaag is geconstateerd dat het beestje zijn middenrif gescheurd is waardoor hij helse pijn heeft want zijn maag komt er deels uit. wij dachten al die tijd dat er iets met zijn poten was omdat hij niet goed stapte maar dit was gewoon door de pijn van zijn middenrif! het is een schande dat ze nog honden verkopen

Gast

#503

2016-11-20 10:24

Mijn pup Max kwam van het hezehof. Gelukkig is hij daar niet gefokt.. Max komt van mensen die een eerste nestje boerboelpups hadden omdat de moeder al 2x schijnzwanger was geweest. Er waren 13 pups! Toen de vrouw 6 pups niet meer kon houden omdat ze begonnen te vechten met elkaar besloot ze de pups te verkopen. Een man van hezehof is ze gaan halen. De vrouw vertelde de man dat ze absoluut niet bij elkaar mochten zitten omdat ze vochten met elkaar (tot bloedens toe!) de man stemde toe dat ze apart gezet zouden worden. Maar niets was minder waar.. Alle pups zaten in een hok van 2m op 1,5m... Mijn pup Max staat vol bijtwonden en littekens.. Hij neemt er nu antibiotica voor om de open wonden te laten genezen. Ik ben woest op Hezehof dat je dierenlevens zo kan verzieken en kapot kan maken. Getraumitiseerd zullen de pups wel zijn.. Pure dierenmishandeling dit..
...

#504 #504

2016-11-23 14:12

Onze berner sennen pup heeft ons in totaal 3500€ gekost aan dierenatsen!!! Heeft verschillende operaties moeten ondergaan en heeft zijn hele leven lang medicatie moeten nemen... Nu snap ik waarom het Hezehof zo graag wou dat hun eigen dierenarts de puppy wou inenten en niet onze eigen dierenarts... 

Na 3 jaar is onze vriend dan toch overleden 


Gast

#505 Re:

2016-12-06 15:09

#21: -  

 waarom ben je zo dom om daar meerdere keren te kopen,omdat je bij een verantwoordelijke fokker meer moet betalen,je bent nu meer kwijt!!!

 


Gast

#506

2016-12-20 12:13

nou had geinformeerd voor een bull terries moest 990 euro kosten dacht nou normaal voor dit ras maar ik zie ervan af als ik dit allemaal zo lees


Gast

#507 Re:

2016-12-22 16:37


Gast

#508

2017-01-08 05:33

ik ben/was van plan om een australische herder te kopen in het hezehof, is het daar dan echt zo slecht? we hebben een berner senner gehad die ook van een fokker kwam(niet van het hezehof) en daar was niets mis mee.


Gast

#509 Re:

2017-01-08 05:36

#468: Gast -  

 bedoel je nu dat heel dit forum een 'leugen' is? en dat het gewoon de bedoeling is om het hezehof te kunnen sluiten? of gaat het er daar echt niet goed aan toe voor de pups?

Charel

#510

2017-01-11 06:20

Hezehof moet stoppen, stop de broodfokkers en import.  Geen genade voor dierenbeulen. Dieren hebben ook recht op een goed leven.

hoi

#511 Stop broodfok

2017-01-12 11:43

STOP Broodfok. 

Arnekill01

#512 broodfok

2017-01-12 11:44

STOP broodfok!!!

BILLY

#513 Re:

2017-01-13 18:36

#126: Gast -  

 danku voor de informatie,een verwittigd mens geld voor 2.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2017-01-14 01:51


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2017-01-19 06:29



Gast

#516 Re:

2017-01-27 21:20

#510  nikky ,

 zeker ,moet dit stoppen ,Charel ,ben het ook met je eens ,,dieren hebben ook recht op een vrij leven zonder pijn en misbruik en mishandelingen ,,en allemaal ďoor die  soort rot mensen ,die de dieren wat aan doet , En Nee ,,zeker geen genade voor de dïerenbeulen ,,


Gast

#517 brRe:

2017-01-28 12:53


Gast

#518 Sam

2017-02-02 21:28

inderdaad broodfokkers moet verboden worden!!!!!!!!! Er moet dringend een wetsaanpassing gebeuren red de dieren nu en in de toekomst en stop die gangsters!!!!!!!! Moest het een terroristisch dossier bij de politiek dan was het allang gebeurd! Daarom deel dit bericht aub. Hoe meer op sociale media hoe meer men op de hoogte is en misschien het sneller veranderd


Gast

#519 Re:

2017-02-22 11:41

#1: -  

 Wij zijn er een maandje geleden gaan kijken gewoon zo eens wou weten of de honden er zo slecht bij zaten ... en Idd super slecht hetvis om te janken wat ik dan ook had gedaan .... heb zr foto's van deze volgen nog ... 


Gast

#520 Lucky

2017-02-28 21:18

Ik heb daar een hond gekocht blijk da hem doof is nu epilepsie aanvalle ben het beu da ze.nog.bestaan Morgen 29feb 2017 ga ik aant hezehof staat en iedereeen tege houde die een dier wil kopen daar als er mense zijn die zich geroepe voele om mij te steune altijd welkom grtz nicky


Gast

#521 Re: Re: onze Bull Swa

2017-03-07 13:51

#515: - Re: onze Bull Swa 

 hoe vaak je ook vraagt om een post te verwijderen, het wordt genegeerd. 

pas maar op met wat je schrijft want het wordt tegen je gebruikt in hun verwering

 

En lucky... is er veel volk komen opdagen op 29 februari 2017??? (grapje)

in elk geval, ik hoop dat je er toch enkele hebt kunnen stoppen van er binnen te gaan... het blijft schrijend


Gast

#522

2017-03-12 09:30

Wij zijn ook gaan kijken in Hezehof voor een pup. 

Alleen al het feit dat ze daar, vaak met meerdere, in een bak zit van 1 a 2vierkante meter.... met beetje stro. Omgeven door constant geblaf en gejank van andere pupjes. Die beestjes worden helemaal gek als ze dan in een sociale, huiselijke omgeving terecht komen bij je thuis. Ze zijn dat niet gewoon... Echt triestig !

Bovendien zijn die bakken opgesteld in oude, tochtige 'varkensschuren', kunstlicht, geen gras, verluchting??, het stinkt het naar uitwerpselen (uiteraard)... niet te verwonderen dat die zieltjes ziek zijn/worden!

Wanneer gaan ze daar eigenlijk iets aan doen?

En iedereen verwijst naar de overheid, maar ook websites zoals 2dehands, koopjeskrant enz. zouden deze broodfokkers moeten kunnen boycotten. Zij staan gewoon tussen de 'particulieren'... dat is al 'misleiding' op de eerste plaats!

Het gaat hun inderdaad echt enkel om het geld. Wij zagen mensen informeren over een grotere pup (het was een groot ras en zag er eigenlijk al volwassen uit), ze hadden duidelijk medelijden met het graatmagere beest. De eigenares kwam erbij staan en zei dat ze er 750euro voor moest hebben, anders 'bleef hij zitten'.... ongelooflijk. Dat dier bleek al 8maanden oud te zijn ... en dus 8maanden in zo'n bak te leven! Schandalig...! Zo'n dier kan niet anders dan een trauma hebben.

Ik hoop dat we met z'n allen deze broodfokkers uit de maatschappij kunnen helpen door:

- NIET te kopen (algemene BOYCOT),

- blijven negatieve reacties plaatsen,

- iedereen in onze naaste omgeving hierover informeren en zorgen dat het woord verder gaat,

- ...

 

Blackhawk

#523

2017-03-14 14:41

Dit moet stoppen, te triest voor woorden.

En dit moet toch mogelijk zijn om dit tegen te houden.

Dat leed van die arme diertjes

Stop broodfok!!!!! Schande dat dit nog toegelaten wordt

#524 Re:

2017-03-26 03:44

#481: -  

 Inderdaad! Ben er geweest. Hondjes zitten opeengepropt  in kleine bakken vol stront....die ze owv tekorten zelf liggen op te eten....enkel kunstmatig licht.....het zijn er zoooooooooveel die waarschijnlijk nog geen sprietje gras hebben gezien in hun leven......no way dat die honden ooit een wandeling krijgen!! Je ziet de honden echt kruipen om uit de bakken te geraken....er liggen  er zoveel verloren en weggekwijnt

bosum

#525

2017-04-03 17:45

Ik heb twee vriendinnen die, ondanks mijn vurige pleidooien om te kopen bij een goede hondenfokker die 1 maximum 2 rassen fokt toch bij een broodfokker een hondje kochten.

Zij hebben  hun beslissing toch bij een broodfokker te kopen al erg beklaagd!

1 hondje is na 2 maand miserie en ettelijke bezoeken en opname ( 1ste dag)  bij de dierenarts al gestorven, het andere beestje was na enkele dagen al doodziek maar is nu aan de beterhand.

Broodfok moet stoppen !!!!

Bosum