handen af van de zwaan dierenbescherming

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie handen af van de zwaan dierenbescherming.

marcel vriesema
De auteur van deze petitie

#1

2014-11-12 22:02

De zwaan krijgt de beste zorg die er maar is om te herstellen, en er is geen enkele reden om hem in beslag te nemen en te doden omdat de dierenbescherming wil laten zien dat hun macht hebben. Zonder sponsors zijn ze niks.

Gast

#2

2014-11-12 22:11

het is van de gekke dat dit moet ! we staan allemaal achter Marcel ! handen af van Kwebbel ...de zwaan ! Marcel heeft hem gered ,en verzorgd hem goed ! de dierenbescherming heeft gewoon weg te blijven , walgelijke praktijken houden zij erop na, ik heb mijn lidmaatschap opgezegd ! 


Gast

#3

2014-11-12 22:17

Help Kwebbel uit de handen van die moordenaars te houden ( de dierenbescherming)

Gast

#4

2014-11-12 22:19

Deze zwaan, inmiddels beter bekend als Kwebbel, moet bij de persoon blijven die hem gered heeft en alle medische hulp heeft geboden en nog biedt, die nodig is. Niemand mag deze zwaan weghalen, in beslag nemen en zeker niet laten inslapen. Het dier is bijna weer 100% gezond. Laat Kwebbel bij Marcel blijven. Hij is een dierenredder in heel z'n hart.


Gast

#5

2014-11-12 22:21

Wat een onzin om dit prachtige dier af te maken, we zijn er om dieren te redden. Belachelijke regels terwijl we allemaal niets anders willen dan dit dier, wat door Marcel Vriesema prima wordt verzorgd en zelfs zwaar gewond is geholpen door hem terwijl de dierenbescherming en dierenambulance niet hielpen, weer helemaal gezond te krijgen en straks weer in de natuur, beschermd door mishandelaars, terug te zetten. Handen af van Kwebbel!!

Gast

#6

2014-11-12 22:23

laat marcel de zwaan houden hij is juist goed voor de zwaan ,waarvoor moet de zwaan afgemaakt worden die zwaan is van hem jullie hebben geen recht om hem af te pakken hij maakt de zwaan beter julie kunnen dat niet zomaar doen het is anders als hij hem zou mishandelen jullie moeten er juist voor hem zijn inplaats van tegen werken LAAT HEM DE ZWAAN HOUDEN

Gast

#7

2014-11-12 22:26

Sterkte met zijn n allen moeten we het redden

Gast

#8

2014-11-12 22:28

Kwebbel moet bij Marcel Vriezema blijven

Gast

#9

2014-11-12 22:32

Zwaan kwebbel is gered en wordt verzorgd door Marcel. Het is totale onzin dat de zwaan in beslag genomen zou moeten worden om vervolgens afgemaakt te worden! T is van de gekken! En die mensen noemen zich dierenbeschermers

Gast

#10

2014-11-12 22:32

echt belachelijk dat iemand die zich zo met hart ziel en kennis zich zo uitslooft voor onze dieren en dan nog gepakt word omdat een of andere wijsneus denkt dat onze kwebbel beter af is bij vreemde die hem vervolgens nooit de aandacht en de attenties en liefde kunnen geven,jullie moeten zich schamen!

Gast

#11

2014-11-12 22:34

Dit is niet van deze tijd! Schandalig! Als ik het nog een keer zie sta ik niet voor mezelf in!!

Gast

#12

2014-11-12 22:35

Als jullie dit door zetten dan laten jullie echt n kant zien van hoe dierenBESCHERMERS niet horen te zijn! Dan Stoppen ik en mijn familie met doneren aan jullie! Laat dat beestje met rust en doe maar moeite voor dieren die nu ergens liggen te lijden bij broodfokkerd en dierenmishandelaars waar beesten niks te eten drinken krijgen! Maak jullie daar druk om! De jongen heeft zijn best gedaan voor de zwaan, laat hun met rust!

Gast

#13

2014-11-12 22:35

Laat de zwaan bij Marcel

Gast

#14

2014-11-12 22:37

Het is niet normaal dat ze de zwaan willen afmaken net nu het weer een stuk beter met hem gaat. Als je de berichten ziet van andere dingen die hier in nederland gebeuren, dan woont de zwaan in een paleis. Dat ze eens kijken wat er voor leed voor hun deur gebeurd, dan hebben ze de handen vol en kunnen ze daar hun energie beter instoppen dan in het inbeslagnemen van een zwaan die nu weer zwaan kan worden. Als je hoort dat er zoveel dieren mishandeld worden dan zou ik ze daar op af sturen, maar niet op een zwaan wat aan de beterende hand is want die zit veilig en word op en top verzorgd zodat hij na de winter misschien weer uitgezet kan worden. Laat deze zwaan waar hij is, hij heeft het nu goed, dus laat het goed blijven. Ga ernstigere zaken behandelen van dieren die ECHT in nood verkeren en handen af van deze zwaan !!!!!!! Dit dier heeft het recht verworven om te blijven leven in alle rust en later een partner te vinden waar kuikens uit kunnen komen. Dan HELP je de natuur pas een handje, niet door het te vermoorden !!!!!

Gast

#15

2014-11-12 22:37

Ik steun Marcel Vriesema, die zoveel jaren (30) bij Jullie Dierenbescherming Amersfoort gewerkt heeft. En die nu op zijn vingers getikt wordt omdat hij thuis (ook al 10-tallen jaren)dieren opvangt, die anders het loodje zouden leggen. Maar vooral omdat hij ontslagen is na 30 jaar als vrijwillers te hebben gewerkt. Dit kunnen jullie hem niet afnemen, dat is Marcel zijn leven!!
Dus, strijk een hand over uw hart en ga om de tafel zitten. En ik hoop dat jullie terugkomen op jullie besluit. Met vriendelijke groet, Ria Klarenbeek.

Gast

#16

2014-11-12 22:38

Mag geen dieren bescherming heten willen ze dit doen!
SCHAAM JULLIE..BAH!

Gast

#17

2014-11-12 22:43

hoezo dierenbescherming stel ik mij anders voor dieren redden niet afmaken schande
marcel vriesema
De auteur van deze petitie

#18 Re:

2014-11-12 22:43

#15: -  

 Dat klopt niet ik werk al 30 jaar met dieren maar niet voor de dierenbescherming


Gast

#19

2014-11-12 22:44

Laat deze zwaan lekker op zijn vertrouwelijk plekje

Wees blij dat er mensen zijn die zich zo voor deze zwaan in zetten

Als jullie voor het welzijn voor beesten zijn zou jullie deze man moeten eren 

En niet moeten dwarsbomen


Gast

#20

2014-11-12 22:45

Ik vind dat de dierenbescherming zich liever druk kan maken om echt dierenleed wat bij hen gemeld word ipv over een dier dat goede zorgen krijgt!!! Mvg, Samantha Bos (baasje van Schnipji: www.facebook.com/Schnipji)

Marina Za
Gast

#21

2014-11-12 22:45

Marcel ''Kwebbel'' moet blijven,knokken met ze allen
morgen hopelijk ook de media ,afblijven van een Zwaan die zo ver is gekomen,en het laatste zetje
nodig heeft om te herstellen,


Gast

#22

2014-11-12 22:46

Deze zwaan is al van ver gekomen. Doet het erg goed. Dus geef dat dier een eerlijke kans.

Gast

#23

2014-11-12 22:46

Dit is schofferen we maken toch ook geen mensen af als ze ziek zijn geweest of een ongeluk hebben gehad omdat er dan mensen zijn die er verder geen zin meer in hebben en dan tegen de geneesheren zeggen maak ze maar dood

Gast

#24

2014-11-12 22:47

hoop op veel stemmen ze moeten van die zwaan afblijven

Gast

#25

2014-11-12 22:49

Machtsmisbruik......