Gouda Noord zoals het Hoort

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Gouda Noord zoals het Hoort.


Gast

#76 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-11-27 12:29

#73: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Precies: vooroordelen.


Gast

#77 Re:

2014-11-27 12:33

#75: -  

 'Antropologe van opleiding' begrijp ik, maar 'antropologe van origine'?

Laten we over de rest van uw verhaal verder maar zwijgen.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-11-27 12:36


doe normaal, dan doe je al gek genoeg

#79 Re: pwa

2014-11-27 12:38

#9: Hans - pwa 

 Waarom zou ik een racist zijn als ik tegen een dergelijk groot religieus cetrum ben? Ik zou ook niet voor een christelijk centrum van die omvang zijn. Daarbij heb ik niet veel zin in jihadisten in Gouda. Ik wil mijn kinderen veilig naar school kunnen brengen. En tussen de jihadisten zitten ook genoeg Nederlanders. Dus doe niet zo kinderachtig a.u.b. Je bent juist een racist als je je gehandicapte medemens niet eens  een school gunt. Zij bivakeren in een bouwval, terwijl de islamitische basisschool een maand of 2 geleden een groot en mooi verbouwd pand nabij de school van mijn kinderen hebben betrokken. En waar laten we dan ons gehandicapte medemens? Wegrotten in de goot?


Gast

#80

2014-11-27 12:40

"het feit dat de stemming door de Raad(18-17), door het College B&W is "genegeerd"."

 

Als u ervan overtuigd bent (liever nog: concrete aanwijzingen heeft) dat hier een bestuurlijke misstap is gezet, waarom doet u dan geen aangifte?


Gast

#81 Re: Re:

2014-11-27 12:40

#77: - Re:  

 Pardon? Waar is je gevoel voor humor?

Je mag van mij best ertegen in gaan, maar dan wel graag onderbouwen svp. Dan krijg je tenminste een leuke discussie.


Gast

#82 Re: Re: pwa

2014-11-27 12:43

#79: doe normaal, dan doe je al gek genoeg - Re: pwa 

 Mag ik de een en ander vriendelijk vragen om eens op te zoeken wat "racist" nu werkelijk betekent? Het woord vliegt hier links en rechts om de oren, maar wordt door niemand correct gebruikt.


Gast

#83 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-11-27 12:44


Gast

#84 Re: Re: Re:

2014-11-27 12:47

#81: - Re: Re:  

 Humor?

Mevrouw de Antropologe komt niet verder dan "berbers". Sinds wanneer zijn alle moslims berbers?

Bovendien, voor een "antropologe" maakt ze wel erg veel fouten (zowel inhoudelijk als tegen de Nederlandse taal) en is haar betoog wel erg vooringenomen, wat getuigt van een erg weinig academische houding.


Gast

#85 Re: Re: Re: pwa

2014-11-27 12:48

#82: - Re: Re: pwa 

 Racism consists of both prjudice anddiscrimination based in social perceptions of biological differences between peoples. It often takes the form of social actions, practices or beliefs, or political systems that consider different racesto be ranked as inherently superior or inferior to each other, based on presumed shared inheritable traits, abilities, or qualities. It may also hold that members of different races should be treated differently.

Beste, veel plezier en zeur niet zo over je racisme ed. Ik neem aan dat je engels kunt lezen en begrijpen?


Gast

#86

2014-11-27 12:48

Duidelijk en overwogen opgesteld met concrete vragen en feiten.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-11-27 12:49



Gast

#88 Re: Re: Re: Re:

2014-11-27 12:50

#84: - Re: Re: Re:  

 Valt wel mee, ik heb geen zin om zo hoogdravend te doen zoals jij je nu gedraagt, sorry, gedraagd, of nee, hoe spel je dat nu ook al weer?

Veel plezier, ik ga offline. Ga je tijd maar verdoen door tegen iemand anders te 'schreeuwen'


Gast

#89 Re: Re: Re: Re: pwa

2014-11-27 12:50

#85: - Re: Re: Re: pwa  Beste, veel plezier en zeur niet zo over je racisme ed. Ik neem aan dat je engels kunt lezen en begrijpen?

 U ook?

"social perceptions of biological differences"


Gast

#90

2014-11-27 12:51

Wat mij zorgen baart, en waar veel te makkelijk over gedaan wordt, is dat het geld voor dit project komt van rijke Salafisten (orthodoxe Soennieten, een klein stapje verwijderd van IS). Voor de vorm wordt gedaan alsof de Marokkaanse gemeenschap van Gouda betaalt, maar die kunnen echt geen 1500 euro per huishouden ophoesten. Ze willen het ook helemaal niet.

Gast

#91 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-11-27 12:57

#88: - Re: Re: Re: Re:  

 Q.e.d.     

Koos

#92 Re:

2014-11-27 13:08

#78: -  

 Even goed nadenken........

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-11-27 13:08


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-11-27 13:25


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-11-27 13:27


Deze wijk weet niet van wijken.

#96 Re: Re: Overlast

2014-11-27 13:30

#62: - Re: Overlast 

 Op 1 oktober in het Huis van de Stad zei mevrouw Bergman dat 'er veel problemen zijn geweest met de Marokkaans - islamitische gemeenschap in de binnenstad' - máar dat zij 'blij' is dat men een 'nieuwe start wil maken'. Dat is haar redenering.

De heer Boukayouh gaf als antwoord dat men hier wél vrede wil.

Dit is allemaal terug te zien via de webcast van die avond.

Gezien dat men zaken als genoemd in de petitie - niet onder controle heeft bij het College wat dit complexe dossier betreft' zou ik het inderdaad ook niet meer dan verstandig achten alvorens plannen van een dergelijke grootte te ontwikkelen (maar men handelde duidelijk met voorkennis gezien de collecte-rondes etc. die al lang waren gehouden - , de wijk kreeg pas 15 oktober een brief van de gemeente en is NIET zoals in de memo aan de raad van dinsdag staat op 18 augustus 2014 geïnformeerd) zaken op orde te hebben, in plaats van de burgers die niet zijn geïnformeerd te verwijten dat men het college wantrouwt. Dat hebben zij notabene zélf veroorzaakt & vervolgens wordt erbovenop nog geantedateerd qua berichtgeving in de memo ook.

 

 

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-11-27 13:34


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-11-27 13:37


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-11-27 13:41


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-11-27 13:44