Stop particulier vuurwerk!!

Stop particulier vuurwerk!! / Mededelingen / filmpje over Pullo / Opmerkingen


Gast

#1

2015-01-02 20:00

Het afsteken van vuurwerk is gewoon agressie en het wordt tijd dat we gaan beseffen daar niet meer aan mee te willen doen.

Gast

#2

2015-01-02 23:17

ik had het geluk dat mijn paarden er gewoon stonden naar te kijken maar vind het zelf zo akelig en zelfs mijn hondje kroop ganse avond onder de kasten en zo hier schieten ze dat af vanaf 6 uur tot 2 a 3 uur snachts sanderendaags opnieuw savonds ganse tijd en vanavond hoorde ik het terug we zijn nu al den 3e en dan nog te zien naar al die verloren honden en katten en gevonden pffff stuur ze naar de is daar horen ze dat elke dag in het oorlogsgebied als ze dat zo leuk vinden dan voelen ze eens wat de dieren voelen schrik angst een mens kan je nog uitleggen dat het niks is maar die dieren en ze zouden beter in plaats van hun geld in de lucht te schieten het aan een goed doel schenken


Gast

#3

2015-01-03 09:39

Ook wij stonden het 1e uur van 2015 in de stallen b8j de paarden. De knallen vlogen ons van heel dichtbij om de oren .Alle paarden héél onrustig, vooral de drachtige merrie wist niet was erg bang enstond op geen tijd in 't zweet .Ook de vogels die slapen in de bosjes vlogen in zwermen van hier naar daar, volledig in de war .Denk aub goed na vooraleer je vuurwerk afsteekt! Laat het nieuwe jaar goed beginnen, ook voor de dieren!

Gast

#4

2015-01-03 14:45

Ik ben ook voorstander om vuurwerk te stoppen ,het brengt geen meerwaarde in de feestvreugde maar wel veel leed bij de dieren