leuvenrechtdoor

leuvenrechtdoor / Mededelingen / klacht neerleggen / Opmerkingen


Gast

#1

2015-04-16 20:01

Doen we al dagen, weken, maanden, non-stop,.... 1 jaar lang.... vermoeiend, tijdrovend,... zéér zinloos. ELKE dag minstens 5 tot 14 klachten, ook regelmatig doorgestuurd naar minister Galant, mét regelmatig de nodige commentaar... maar... ook zéér zinloos... HELAAS!
Tweemaal telefonisch contact gehad met Mr. Torck van Airportmediation ( ook bekomen na maanden dagelijkse klachten over de on-beantwoorde klachten op airportmediation én bij woordvoerder Mr. Pillen). Resultaat: statistieken doorgekregen die je overal kan vinden, door het dagelijks (én nachten) te horen én te volgen zelf ook kan maken,... maar de beloofde échte uitleg over waarom... niet gekregen ( wacht al 6 weken hier op), ... dus ook daar geen 'onafhankelijke' medewerking... dus even zinloos! Ook de meerdere aanschrijvingen naar burgemeester en schepenen... even zinloos. We gaan dus wéér héérlijk kunnen genieten deze zomer... want ook jullie aktie komt véél te laat... daar het , als de minister zelfs een kleine voorlopige aanpassing doet (wat niet zal gebeuren!) duurt het nog minstens 3 maanden en is de zomer gepasseerd. Akties geldelijk steunen is weggegooid geld: Mw. Galant heeft duidelijk laten weten dat gerechtelijke procedures haar 'onderzoek' vertragen.


Gast

#2

2015-04-17 06:05

Geachte, graag wil ik klacht indienen tegen het toenemende vliegtuigverkeer boven Werchter. Dat er vliegtuigen boven ons vliegen kan ik goed begrijpen, maar niet 7/7 en 24/24. Denk ook eens aan de mensen (kinderen, ouderen en nachtwerkers) die hun slaap/rust nodig hebben!

Gast

#3

2015-04-17 22:26

 Ik ben het volledig eens met #1.

Eveneens elke dag gedurende een jaar klachten ingediend zonder enige respons. Inderdaad, verspilde energie. Leuven rechtdoor strooit zand in de ogen van de mensen. ‘We zijn bereid om net als voorheen de last van het grootste deel van de landende vliegtuigen te blijven dragen,... ' Het is net die continue snelweg van dalende vliegtuigen die de grootste last zijn (althans voor Rotselaar). 70%???? Waar haalt men steeds dit cijfer eigenlijk vandaan? Maak er maar 95% van.

Bij ons is de veer gebroken. Wij kunnen zo'n een zomer als verleden jaar niet meer aan. Wij verhuizen.


Gast

#4

2015-04-19 18:20

Beste

Ik dien klacht neer betreffende de toenemende geluidshinder door het vliegtuigverkeer boven Werchter. Gevolg: verstoorde nachtrust en gebrek aan frisse lucht (slapen met ramen gesloten).

Getekend Ann Palmaerts
G uit Keerbergen

#5 Leuvenrechtdoor

2015-04-20 15:36

ik noteerde de dagen met "leuvenrechtdoor"-verkeer sinds Pasen 2014 (behalve Verblijf in buitenland). 83 dagen (gedeeltelijk of volledig). Daarvan zijn er 32/83= 38% tijdens weekend of feestdagen, terwijl er maar 2/7=28% weekenddagen in een jaar zijn. Raar die wind, weet zijn dagen uit te kiezen. Lang weekend van Pasen 2014 en 2015, Pinksteren 2014... Pinksteren 2015 moet nog komen, benieuwd of de formule blijft kloppen...

En ook, bij mist is het eigenlijk windstil, maar dat wordt geïnterpreteerd als oostenwind, dus leuvenrechtdoor...

Wie draait daar aan de knopjes ?


Gast

#6

2015-04-29 10:59

Hey

Wat mij ook opvalt, naast het bijgekomen stijgende verkeer, is dat het dalende verkeer veel lager vliegt dan vroeger. Dit vind ik zelfs nog meer storend dan het stijgende verkeer. Weet u of er een verklaring is voor dit laag(er)vliegend dalend verkeer?

Gegroet
Andries
neville

#7 dalende vliegtuigen

2015-05-05 21:16

zoals #6.

Dalende/Landende vliegtuigen vliegen lager dan een flink jaar geleden.

Kan Leuven Rechtdoor dit probleem meenemen in hun actieplan?

Als daar ook rond gewerkt wordt zou er meer steun voor dit (al uitstekend) initiatief opgetrommeld kunnen worden