Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook.


Gast

#1

2015-07-08 21:50

Ik werk op de luchthaven !

Gast

#2

2015-07-09 05:48

de luchthaven was er eerst, klagers moeten verhuizen

Gast

#3

2015-07-09 19:25

ik werk er en wil mijn inkomen niet verliezen evenals die andere duizenden die er werken

Gast

#4

2015-07-09 21:16

ik werk er

Gast

#5

2015-07-10 06:42

Waarom een hele luchthaven met gloednieuwe gebouwen en een moderne infrastructuur verhuizen voor enkele mensen die op voorhand wisten waar ze gingen wonen? Waar vind je nog een locatie die even centraal ligt (voor alle Belgen), evenveel ruimte biedt en even gemakkelijk bereikbaar is? Bovendien zullen er dan andere mensen protesteren (mensen die al langer aan de nieuwe plaats wonen). Dat is gewoon een probleem verschuiven en dit gaat de belastingbetaler enorm veel geld kosten in een tijd van crisis. Een verhuis van een luchthaven is veel en veel ingewikkelder dan een aantal mensen verhuizen.

Gast

#6

2015-07-11 22:12

Ik werk en woon al jaren dicht bij Zaventem en met een goede verdeling van vluchten is er heel weinig last. Jobs behouden is ook top prioriteit.....

Gast

#7

2015-07-12 08:10

Ik woon al sinds 1990 tussen de twee landingsbanen 25L & 25R. De nachtvluchten hebben mij nooit wakker gehouden. Mijn job als senior purser bij Sabena in 2001 integendeel dan wel.....Wie voor 1958 dichtbij de luchthaven woonde mag klagen, de andere wisten heel goed dat ze er dichtbij gingen bouwen


Gast

#8

2015-07-12 15:08

Behoud van onze jobs.
Actiecomites zijn egoisten
I love my airport
Sebastienbo

#9 Verhuizen zou een catstrophe zijn voor Brussel maar ook voor Belgie

2015-07-14 10:50

Met de verhuis van de luchthaven verlies je niet alleen de luchthaven, maar ook al de winkels, bedrijven, taxis, personeel en touristen die rechtstreeks of onrechtstreeks diensten leveren of krijgen van de luchthaven.

 

De luchthaven is er altijd geweesd het geluid was vroeger zelf veel erger , maar dankzij de nieuwe technologieen is dit veel stiller geworden (en nog aan het worden) verhuizen zou een catastrophe zijn voor Brussel!  

 

De vluchtroutes veranderen vind ik veel erger dan de bestaande vluchtroutes blijven te gebruiken want: Mensen die een huis gekocht hebben aan een goedkope prijs wisten heel goed waarom ze zo weinig hebben betaald, maar andere inwoners van andere steden hebben wel veel geld betaald en bij hun waren er geen vluchtroutes over hun stad, voor hun zou het dus wel oneerlijk zijn om de routes plotseling over hun huizen te laten gaan! Bovendien vind ik ook dat vliegtuigen niet boven een dichtbevolkte stad als brussel, laag zouden MOGEN vliegen (veel te gevaarlijk als er iets mis loopt)

 

Het doet me allemaal denken aan wat er met het volksfeest Siksenfoor te antwerpen aan het gebeuren is:

6 famillies dienen een klacht in (voor iets dat al bestond voor dat ze hun huis kochten) en daardoor zijn er 150 andere gezinnen en bedrijven die nu in de financiele problemen komen... zonder te  spreken over antwerpen die een belangrijk volksfeest/traditie verliest, zijn die 6 echt meer waard dan de 150 andere families die er afhankelijk van waren of al de antwerpenaren die er sinds kind gaan vermaken zijn?


Gast

#10

2015-07-22 05:46

Werk op de luchthaven

Gast

#11

2015-07-22 10:30

Heb zelf meer dan 10 jaar op de luchthaven van Zaventem gewerkt, zoals tienduizenden anderen. Zaventem is nog steeds, en moet dat ook blijven, de grootste " work provider " inBrussel en omstreken.

Gast

#12

2015-07-23 16:40

Je pense qu'il est là depuis plus longtemps que pas mal de gens. Que certaines de ces personnes ont bénéficié d'avantage financier pour l'achat d'un terrain ou d'une maison. Ils étaient d'accord alors avec l'aéroport à ce moment là !!! C'est une entreprise qui compte beaucoup pour notre économie. Il faut de l'emploi et que ceux qui ne sont pas d'accord s'en aille. J'ai vécu 27ans à Haren qui se trouve juste à côté de celui-ci et le train derrière chez nous. Cela ne nous à pas empêché de bien vivre. Certain membre de ma famille y on travaillé ou travaille encore. Donc laissons le où Ilse trouve !!!!

Gast

#13

2015-07-25 07:47

Omdat de luchthaven er al was voor de grote hoop klagers die erna goedkoop grond hebben kunnen kopen en gaan wonen . En dus wisten waar ze gingen wonen . En ook voor de jobs van zovéél mensen!!!

Gast

#14

2015-07-29 20:57

ik maak dikwijls gebruik van de luchthaven, en heb een goede verbinding met Zaventem. Vroeger woonde ik in Kortenberg, en nooit last gehad van lawaaihinder, toch niet van vliegtuigen.

Gast

#15 Re:

2015-08-12 15:34

#5: -  

 Er is een verschil tussen verhuizen en sluiten.


Gast

#16

2015-08-24 07:54

Wij wonen aan de kust maar zijn afkomstig uit Tildonk (Haacht).Wij zijn daar mee opgegroeid nooit als storend beschouwd. Onze ganse familie woont er nog. Diegene die nu zagen en klagen hebben heel goedkoop bouwgrond kunnen kopen, dus stop met reclameren of verhuis.

Gast

#17

2015-08-24 08:03

laat de klagers verhuizen naar ergens waar zij veronderstellen dat het rustiger is... ze moesten al die klagers weigeren op elke vorm van transport

Gast

#18

2015-08-24 08:13

Omdat die actiecomités tegen de luchthaven bestaan uit mensen met een walgelijke politieke agenda!

Gast

#19

2015-08-24 09:32

Ik heb zelf jaren lang met veel op de luchthaven gewerkt bij één van de grote bedrijven. Het belang van de luchthaven op veel niveau's is veel groter dan velen denken. Het zou trouwens een enorme (inter)nationale blamage zijn indien de luchthaven van de hoofdstad van Europe zou sluiten, iets dat mij totaal onmogelijk lijkt.

Gast

#20

2015-08-24 13:50

Ik woon al heel mijn leven onder het vliegtuiglawaai. Ik ben opgegroeid in Haren en verhuisd naar Diegem op mijn 26e. Was mij heel goed bewust vh lawaai. Ondertussen werk ik al 15 jaar op de luchthaven. Mensen die hier komen wonen en tegen de luchthaven zijn, hebben niet goed nagedacht over hun huidige verblijfslocatie. Zouden die mensen ook het vliegtuig nemen in zaventem om op vakantie te gaan? Misschien moet er is nagegaan worden welke mensen anti luchthaven zijn: woonden ze hier voor de komst vd luchthaven of erna..

Gast

#21 Re:

2015-08-24 14:16

#19: -  

 Er kan voor de lieve vrede maar een hoofdstad zijn en dat is Straatsburg. 


Gast

#22

2015-08-29 18:10

De luchthaven is niet alleen een economische motor voor Vlaanderen en Belgie, het is ook de plaats waar het voor mij allemaal begonnen is (jawel dankzij nachtvluchten), en met mij duizenden andere burgers. Tewerkstelling is een schaars asset, koester het wel!
Siegfried

#23

2015-08-29 18:12

De luchthaven is niet alleen een economische motor voor Vlaanderen en Belgie, het is ook de plaats waar het voor mij allemaal begonnen is (jawel dankzij nachtvluchten), en met mij duizenden andere burgers. Tewerkstelling is een schaars asset, koester het wel!


Gast

#24

2015-08-30 11:18

de logica zelf : zowel nationaal als inrenationaal.

de last voor de buurbewoners is te vergelijken met de last van de spoorwegen in het begin, dus te verwaarlozen.

Gast

#25

2015-09-02 10:01

omdat de luchthaven MOET blijven bestaan in Zaventem. ik heb er zelf ook 18 jaar gewerkt tot het falen in 2001. mensen van hier moeten hier kunnen werken, het fileprobleem word alsmaar groter.