Tegen onverdoofd slachten

Tegen onverdoofd slachten / Mededelingen / Bianca Debaets en de Raad van State / Opmerkingen


Gast

#1

2015-08-09 10:50

Welke klacht moet je dan indienen ?

Gast

#2

2015-08-09 19:21

Beste Koen , ik heb alvast dit naar haar kabinet verzonden :
Beste ,
Tot mijn grote spijt verneem ik via de pers dat U desondanks de uitspraak van de Raad van State i.v.m. de tijdelijke slachtvloeren , (rituele slachtingen van o.a. schapen door de moslims) dat U nog steeds van plan bent dat in Brussel toe te laten.
Dus als ik na het offerfeest verneem dat U toch die tijdelijke slachtvloeren hebt toegestaan zie ik mij verplicht een rechtszaak tegen U in te spannen omdat U dan duidelijk de wet zal overtreden hebben.
Beleefde groeten ,
Daisy van Roeyen.

Gast

#3

2015-08-10 13:18

Dit is niet te snappen dat staatssecretaris Debaets wil door gaan om onverdoofd slachten door te voeren in Brussel zelf,met wat rede is dit????
De uitspraak is er,waarom wil zij hier dan tegen in gaan???Ook al overtreed ze hier mee de wet,awel dan moet zij ook maar een goffe boete krijgen.Dat minister Weyts groot gelijk heeft,hij doet tenminste iets tegen het dierenleed dat men niet kan zeggen van Debaets.

Gast

#4

2015-09-06 19:00

Zal gebeuren ,

Gast

#5

2015-09-20 10:03

Haar aanvallen op Facebook om mee te beginnen en aangifte doen voor het offerfeest en niet erna.
Pegasus

#6 Re: ik dien klacht in

2015-09-20 10:04

#2: -