Stop Bomenkap Molvense Erven (Nuenen)

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop Bomenkap Molvense Erven (Nuenen).

fam. sinnema
Gast

#1

2011-04-29 08:51

Geachte Commissie,
Hiermee willen wij nog eens aangeven dat we tegen het op deze zinloze manier kappen van bomen in onze wijk “ molvense erven” zijn.
Bomen zijn mooier dan auto’s en in deze ruime wijk is er genoeg ruimte voor auto’s.
Tevens vinden we dat er in deze tijd veel zuiniger moet worden omgegaan met levend materiaal.
m vr gr Dirk&Rieky Sinnema


Gast

#2

2011-04-29 18:58

Zonde als die prachtige bomen gekapt moeten worden. Ze bepalen de sfeer van de wijk. Het is bovendien onduidelijk waarom deze maatregel nu geld bespaard. Ik heb ook bomen langs mijn tuin (van de gemeente) waar ik veel overlast van heb...die wil de gemeente niet kappen. Het is maar net hoe het uitkomt.....

Gast

#3

2011-04-29 23:02

als eerste bewoner van de molvense erven heb ik in ruim 37 jaar onze wijk zien groeien tot wat hij nu is.Ik moet er niet aan denken dat ik nu aan het begin sta van een periode van afbraak en verloedering.

Gast

#4

2011-04-30 15:29

Korte termijn oplossing van de gemeente Nuenen

Gast

#5

2011-05-09 16:31

goed initiatief, we zijn eerder met de gemeente in veel vuldig overleg geweest mbt de herinrichting van het plantsoen in ons hofje * 2 tm 56
Toen nog met de heer polderman

vr gr Theo