Kraamafdeling Vlietland ziekenhuis moet blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Kraamafdeling Vlietland ziekenhuis moet blijven!.


Gast

#151

2015-10-08 19:27

dit is te bizar voor woorden! veel te veel risico's als je op het punt staat te bevallen en je nog naar Rotterdam moet rijden. vooral niet op die drukke a20. En buiten de regio vlaardingen/schiedam bevallen er ook vrouwen uit Spijkenisse/hoogvliet in 't vlietland omdat hun ook geen ziekenhuis meer hebben.dus zijn hun ook genoodzaakt om naar Rotterdam te gaan.

Gast

#152

2015-10-08 19:50

Omdat er al zoveel ziekenhuizen dicht gaan of samen gaan
Gewoon een fijne afdeling met super mensen die er zijn voor hun patiënten
En altijd best druk zou zonde zijn als dat dicht gaat

Gast

#153

2015-10-08 20:16

Omdat ik het ongewenst en nogal gevaarlijk vind dat vrouwen uit Maassluis helemaal naar R'dam moeten voor de bevalling. Als er haast bij is - en dat is vaak het geval - is dat véél te ver. Slecht idee voor de volksgezondheid.

Gast

#154

2015-10-08 20:33

Ik vind dat hij open moet blijven. Ben kraamverzorgster en moeder. Zoals werk gerelateerd en privé is het belangrijk dat hij open blijft. Het is veiliger voor a.s moeder en de baby dat de afstanden beperkt blijven. Verkeer is in voorspelbaar, maar een bevalling ook. Ik zeg.... VEILIGHEID. ......Denk dat de meeste dat ook vinden

Gast

#155

2015-10-08 20:51

Ook de aanstaande ouders van Voorne Putten bevallen in het Vlietland ZH, omdat er veel mensen niet naar het Maasstad willen en het ZH in Spijkenisse ook al van hun afgenomen is

Gast

#156

2015-10-08 20:58

Ik heb deze petitie getekend daar het onverantwoord is dat mensen veel te grote afstand zouden moeten afleggen en wat is het volgende dat verdwijnt uit Schiedam naar Rotterdam.

Gast

#157

2015-10-08 20:58

Kraamafdeling is heel belangrijk voor Vlaardingen, Schiedam en Maassluis. We willen toch niet dat er baby's geboren worden langs de snelweg . Sint Franciscus gasthuis kan nu al niet zijn cliënten kwijt omdat het er dan vol is.

Gast

#158

2015-10-08 21:11

Niet met die fabriek fransiscus gasthuis maar jezelf blijven.

Gast

#159

2015-10-08 21:26

Bevallen moet binnen onze stad blijven, je moet niet als Rotterdammer geboren worden

Gast

#160

2015-10-08 22:01

De kraamafdeling moet blijven!
Het is onverantwoordelijk om de kraamafdeling naar Rotterdam te verhuizen. Zeker in geval van nood is het belangrijk dicht bij huis hulp te krijgen!
Iedere seconde die je meer moet rijden is er één te veel en kan levens gaan kosten!


Gast

#161

2015-10-08 22:30

Prenatale zorg moet altijd binnen handbereik zijn Vooral in noodsituaties mag er geen onnodig risico gelopen worden voor moeder en/of kind.

Gast

#162

2015-10-08 22:50

vind het niet normaal dat het naar rotterdam moet om kosten te besparen waarom dan niet rotterdam naar schiedam je hebt in rotterdam meerdere ziekenhuizen dus geval van nood is er voor de rotterdammers wel een alternatief en schiedam vlaardingen maassluis en hoek van holland hebben geen andere keuze die mogen in de file staan met heftige weeen of bevalingen in de auto 


Gast

#163

2015-10-08 23:41

Ben 2 maanden geleden bevallen in het Vlietland van mijn eerste kindje. Met weeen naar het ziekenhuis gereden wat gelukkig dichtbij was! Naar Rotterdam zou ik niet gehaald hebben want de baby kwam heel snel! Zoiezo is in de auto zitten met weeen totaal geen pretje, hoe korter hoe beter!
Aub laten zoals het is!!

Gast

#164

2015-10-09 03:50

Het is te gek voor woorden dat je voor een bevalling helemaal naar Rotterdam moet. Dan heb je alleen de optie Delft nog

Gast

#165

2015-10-09 04:43

Kunnen vVlietland ziekenhuis beter sluiten. Wat een slecht zuekenhui is dat


Gast

#166

2015-10-09 06:08

Omdat t dichterbij is en geen fabriek is in t Vlietland!!

Gast

#167

2015-10-09 06:09

Waarom niet andersom Rotterdam naar Schiedam ,daar hebben ze wel nog andere ziekenhuizen voor de acute gevallen.Nee natuurlijk niet waarom makkelijk doen als het moeilijker kan,,begrijp het echt niet zo'n beslissing

Gast

#168

2015-10-09 06:40

Rotterdam is met het verkeer veel te ver. En de kraamafdeling in Schiedam is supergoed en over die van sfg hoor je veel slechtere verhalen!

-

#169

2015-10-09 06:58

Iemand er al over na gedacht dat een verhuizing van de kraam ook een verhuizing van de kinder/ couveuse afdeling als gevolg heeft? Je zal als " verse" moeder zonder eigen vervoer ( en die zijn er veel in deze regio) 2× per dag naar je kindje willen... Ik denk dat mensen dit uit kostenoverweging/ reis tijd terug brengen naar 1x . Slechtere ouder/ kind binding  met alle gevolgen en kosten van dien in de toekomst


Gast

#170

2015-10-09 09:28

Eerst wordt ons vertrouwde Holy Ziekenhuis afgebroken om plaats te maken voor een duur woonwijkje. Bevallingen vinden nu plaats in Schiedam, dus echte Vlaardingers worden er niet meer geboren. Vanwege een fusie van het Vlietland en het SFG wordt de kraamafdeling verplaatst naar Rotterdam. Ik ben van mening dat het nooit zover had mogen komen! Door het "oude" Holy Ziekenhuis te renoveren hadden kosten bespaard kunnen blijven. Met heimwee denk ik vaak terug aan ons Holy Ziekenhuis! Zo slecht was het "vroeguh" nog niet. Dus actie ... geen vervangende kraamkliniek in Vlaardingen, dan ook niet opnieuw verhuizen naar Rotterdam!!!!!

Bovendien is Rotterdam te ver, zeker als je onderweg moet in de file! En wat te denken van de ouders met een kindje in de couveuse. Niet iedereen heeft eigen vervoer. Heel slecht plan!!!!

 

 


Gast

#171

2015-10-09 12:32

Ik vind het te gek voor woorden dat de kraamafdeling uit ons ziekenhuis weg moet!!!!

Gast

#172

2015-10-09 14:37

Het is te gek voor woorden om helemaal naar Rotterdam te moeten rijden om te bevallen.

Gast

#173

2015-10-09 15:46

Waarom ik getekend heb is als volgend je moet veder reizen vooral als je geen auto bezit moet je met openbaar vervoer is bijna niet te doen het is altijd super druk in de tram en ik vind het vaak eng in de tram er is bijna niemand die voor je opsta en het pardon is scheef de lift doe het bijna nooit de trap is erg stijl en zo kan ik veder gaan

Gast

#174 Re:

2015-10-09 16:09

#1: -  

 Mijn zoon is vroeg geboren dus het zou echt moeten blijven . Stel dat we naar rotterdam moesten dan had hij echt niet geleefd


Gast

#175

2015-10-09 17:05

er moeten nog steeds schiedammers geboren kunnen worden in Schiedam