Scheidsrechter Bellinga

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Scheidsrechter Bellinga.


Gast

#1

2011-05-05 15:31

Gewoon een goede scheidsrechter

Gast

#2 #3

2011-05-05 16:47

Ja echt goed, een topper!! Daarom zijn er mensen zo woest...

Gast

#3

2011-05-05 17:44

Dit is onbegrijpelijk dit mocht niet gebeuren

Gast

#4

2011-05-05 18:46

Laat Spakenburg die man een weekendje weg geven als gebaar van onze betrokkenheid

Gast

#5

2011-05-05 18:51

dit kun je geen echte Spakenburg supporters noemen. Het is jammer dat er zo'n belangrijke goal wordt afgekeurd maar dit gaat te ver en ik denk dat er weining Spakenburg supporters zijn die hetgene wat gebeurt is toejuichen. het is te gek voor woorden!


Gast

#6

2011-05-05 19:43

Toen ik het hoorde schaamde ik mezelf dat ik uit spakenburg kom. Dat zijn geen supoters.

Gast

#7 Bellinga

2011-05-06 02:11

Hier zijn ook geen goeie woorden voor te vinden..
deze jongens moeten zich flink schamen niet alleen voorzich zelf maar ook voor de club en voor het hele dorp!
het is zon leuk dorpje als je er komt.. en dan komen er van die belachelijke supporters die hun dorp en hun eigen club voor heel Nederland voor schut zetten met hun belachelijke acties.
Dat ze zich hebben aangegeven vind ik goed van de jongeren.
Hopelijk waren het ze ook allemaal die zich aan hebben gegeven, en ik hoop dat de politie de jongens een passende straf geeft die ze wel verdiend hebben en dat ze daarna leren van deze vreselijke actie!
want niet alleen de scheidsrechter hebben ze ermee maar ook hun club waar zij zelf denken achter te staan maar toch op zon manier voor schut zetten en het dorpje krijgt er ook geen betere naam op.
Dus jongens doe dit soort acties niet weer.. hoe zou je het vinden als ik jullie tuin sloop of leegroof..

Gast

#8

2011-05-06 18:36

Ik vind dit wel een beetje te ver gaan allemaal bovenal die jongens zijn niet goed bezig geweest maar die scheids heeft ook fouten gemaakt.en de media doet er nog wel een schepje bovenop dit is gewoon een storm in een glas water.er zijn ergere dingen in de wereld.

Gast

#9 Re:

2011-05-06 18:40

#1: -  

 geen goede scheids, want die had de derby onder controle gehad Hr.Marcel Bellinga kon dit niet en dan ben je in mijn ogen geen goede scheids sorry hoor.


Gast

#10

2011-05-06 19:16

Je moet de scheits zeker in zijn eigen woon omgeving met rust laten.
Ook al heeft hij beslist wie de eerste kampioen in de topklasse wordt.
Maar dit verdiend de goede man niet. Sorry

Gast

#11

2011-05-06 20:12

een enkeling verziekt het voor velen