Djeno verdient een thuis, niet de dood!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Djeno verdient een thuis, niet de dood!.


Gast

#76

2015-11-27 23:55

Ik teken deze petitie omdat ik niet tegen dit soort onrecht kan. Niet alle mogelijkheden zijn benut en er zijn nota bene mensen en middelen beschikbaar om deze hond op te vangen en indien nodig te rehabiliteren!

Gast

#77

2015-11-28 00:00

Djeno verdient een thuis, niet de dood!

Gast

#78

2015-11-28 00:04

Ieder dier verdient een kans, een mens die een moord pleegt word toch ook niet afgemaakt? Ik bid voor deze beauty dat er een heel warm mandje is. Ik ben echt tegen dierenleed en anders zou ik het gewoon hogerop zoeken als ik jullie was. Hou vol Djeno want wie wil jou niet, ik bid voor je. Xxx

Gast

#79

2015-11-28 00:05

Onbegrijpelijk dat het asiel nu zo moeilijk gaat doen. En dit over de rug van een weerloze hond. Ik zou denken dat je als dierenvriend blij bent dat Djeno nog een mooie toekomst krijgt!

Gast

#80

2015-11-28 00:07

Geef dat dier gewoon een thuis. Hoe durf je jezelf een dierenliefhebber te noemen als je een gezond dier wilt laten inslapen. Schande

Gast

#81

2015-11-28 00:13

Omdat djeno het recht heeft op een gouden mand!

Gast

#82

2015-11-28 00:16

Omdat ook dieren recht hebben op een goed heenkomen en liefde !!! ♡♡♡

Gast

#83

2015-11-28 00:16

iedere dier verdient n eerlijke kans op n gouden mandje

Gast

#84

2015-11-28 00:18

Omdat Djeno maar ook alle dieren recht hebben op een goed heenkomen en liefde !!! ♡♡♡


Gast

#85

2015-11-28 00:20

Hij verdiend een goede begeleiding met een ervaren persoon die hem daarna kan plaatsen.

Gast

#86

2015-11-28 00:27

mooie hond zonde voor inslapen

Gast

#87

2015-11-28 00:31

niet normaal wat ze willen doen met deze hond, terwijl er genoeg mensen zijn die deze hond willen. deze hond verdiend een kans, en moet vrij gegeven worden per direct voor adoptie

Gast

#88

2015-11-28 00:31

Gen enkele hond verdient het om in 't asiel te zitten. Ik heb het verhaal gevolgd en vind dat er geen redenen zijn om zijn kans op een mooi leven bij een goede baas af te pakken. Genoeg gegadigden met ervaring met akita's. Geef hem een thuis

Gast

#89

2015-11-28 00:40

Naar mijn mening is nog niet alles gedaan om de hond een geschikte plaats te geven

Gast

#90

2015-11-28 00:40

Een hond onderwerpen aan testen spreekt al letterlijk voor zich. " testen". De hond voelt dat er testen worden gedaan. Dit is onnatuurlijk en past niet bij roedel gedrag, communicatie en honden instinct en taal. Een hond die dicht bij de natuur staat, dicht bij de wolf is vele malen intelligenter, en zal zeker geen leiding accepteren van iemand die niet deze roedel taal begrijpt . De hond verliest vertrouwen en respect in de mens, en terecht. Vaak wordt de hond slachtoffer van de onkunde van mensen. De mens weigert te leren van de taal van de hond en bestempeld de hond als ongeschikt . Vervolgens gaat dit zo ver dat er zelfs met de dood gedreigd wordt voor de hond. Persoonlijk heb ik husky honden getraind en deze honden kun je niet gangbaar trainen. De mens kan heel veel leren van deze honden als ze bereid zijn om zich te gaan verdiepen in wolven taal en gedrag . Van hieruit eerlijk leiderschap aanbieden is de oplossing . En niet testen aanbieden, die vaak meer schade aanrichten dan goeds. Deze hond hoort thuis in de handen van een persoon die te taal van de wolven begrijpt . En de hond heeft recht op leven . Mensen bepalen alsof ze god zijn over het leven van dieren. Het recht om te leven geld voor mensen en ook voor alle dieren.

Gast

#91

2015-11-28 00:56

Dit prachtige hondje verdien meer dan zo aan zijn einde te komen !!

Gast

#92

2015-11-28 00:57

Ik snap niet waarom ze dat arm beestje ineens willen laten inslapen ? Hopelijk zijn er genoeg mensen die dit tekenen en krijgt het een goed baasje en nog een lang en een gelukkig leven !

Gast

#93

2015-11-28 01:03

men is steeds als eerste daar om te antwoorden dat hij moet ingeslapen worden nooit houd men rekening met de gevoelens van de mensen die wel om hem geven die hem verzorgden en ook het dier zelf laat en dier het recht op en gelukkig leven

Gast

#94

2015-11-28 01:06

free doggg

Gast

#95

2015-11-28 01:11

Omdat ze deze hond een kans moeten geven!! Geen enkel dier verdient een spuitje.. En zeker niet als ze niets hebben gedaan

Gast

#96

2015-11-28 01:11

Dit doet me echt pijn. Geef hem aan mij als jullie niet willen verzorgen. Ik kan met liefde verzorgen voor hem. Een gezonde hond laten Inslapen is oneerlijk. Ik weet niet wat de reden is om te laten inslapen maar Ik had te maken met een bange agressieve hond en na half jaar gewerkt te hebben aan zijn zelfvertrouwen was hij helemaal veranderd. A.u.b laat hem niet inslapen.

Gast

#97

2015-11-28 01:11

Een nieuw tehuis voor de prachtige djeno
Tarimerve

#98 Djeno

2015-11-28 01:16

Ik kan niet eens mijn kater en poes laten castreren omdat ik denk wie ben ik om zoiets te bepalen (ze komen niet buiten). Laat staan een dier laten inslapen. Wie denken dat jullie zijn? Een leven ontnemen? Wie gaf je dit recht? 


Gast

#99

2015-11-28 01:18

Tis wreed dat het hun eigen schuld is dat ze hem mee gaven aan een onervaren persoon en trg kregen. Het asiel zou moeten beter weten (voor zo'n ras, met wat ben je dan,bezig?!!!) in Ieper zou het zo nie zijn. Wat erger is dat ze dan hem niet willen afgeven aan een,ervaren of hondenliefhebbers. Op wat slaat dit?! Wie denkt er dan aan hem....

Gast

#100

2015-11-28 01:19

Omdat ik vind dat Djeno een kans verdient vooral omdat er zoveel mensen hem wil adopteren en vooral honden in een asiel verdienen een kans.
Djeno is niet zo geboren maar gemaakt door een mens. Ze moeten een onderzoek instellen in het asiel van Zandvoort want zo ga je niet met dieren om,het is belachelijk om na 3 jaar een.gedragsonderzoek te doen alleen om hem dan in te laten slapen. Deze mensen moet je ontslaan per direct want die geven niet om dieren en dan hoor je niet bij een asiel te werken.