Na 16 jaar het land uitgezet!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Na 16 jaar het land uitgezet!.


Gast

#1

2015-11-28 20:47

Nogal logisch zeker <3

Gast

#2

2015-11-28 20:47

Zo behandel je de mensen niet,zeker niet na 16 jaar. Het wil niet zeggen omdat ze er nu zoveel hebben binnen gelaten dat anderen er de dupe van moeten zijn.

Gast

#3

2015-11-28 20:48

wel jullie handtekening bevestigen via mail 

 

het is idd een dikke schande hoop dat het te redden valt !!!!!


Gast

#4

2015-11-28 20:57

Zij horen hier thuis !

Gast

#5

2015-11-28 21:06

ik heb 3jaar met Alba in de klas heb gezeten. Ze is een geweldige persoon met een hart van goud! Hier hoort ze thuis!!!

Gast

#6

2015-11-28 21:15

Omdat dit soort van onrechtvaardigheid geen pas geeft...

Gast

#7

2015-11-28 21:16

Als men mensen na zoveel jaren nog durft terug te sturen naar het land van de familiale herkomst, moet men - zowel aan de ouders als aan hun kinderen- tijdens hun verblijf in België dan maar onderwijs verstrekken in het Nederlands (of Frans) èn in hun moedertaal en er bovendien voor zorgen dat onze diploma's ook in hun thuisland geldig zijn.

Gast

#8

2015-11-28 21:23

Dit gezin hun thuis is hier , zij hebben hun leven hier opgebouwd .
Hartverscheurend de beslissing om hen terug te sturen . We moeten ons met man en macht verzetten zodat dit gezin en ook vele anderen in deze situatie hier hun leven kunnen verder opbouwen !

Gast

#9

2015-11-28 21:24

Dit is echt schandalig..
Ikzelf ben naar hier gekomen toen ik 3 jaar was tijdens dezelfde periode als de familie van Alba.
Ik kan me het niet voorstellen om terug te moeten keren nadat ik mij nu Belg voel, en hier ven opgegroeid.
Een kind van 1 jaar wat Alba was toen ze hier kwam heeft alleen maar Belgie gezien en niets anders, ze kent geen ander land en is een pure Belg. Ik en mijn familie hopen dat dit nog kan veranderen want dit kan echt niet!

Gast

#10

2015-11-28 21:33

Het is een schande dat een gezin dat hier al zo lang is en de dochter in haar laatste jaar zit nu nog terug moet terwijl deren die bewezen criminele feiten hebben gepleegd op kosten van de maatschappij mogen leven

Gast

#11

2015-11-28 21:35

Onbegrijpelijk dat dit gezin na 16 jaar, geen strafblad, 2 jonge kinderen en de oudste die bijna haar diploma haalt voor een knelpuntberoep word teruggestuurd. Kan niet! Genoeg criminelen om onmiddellijk naar land van herkomst te sturen! Mijn steun hebben ze. Sterkte aan het gezin. Ik duim mee op een positieve afloop.

Gast

#12

2015-11-28 21:36

Te erg voor woorden!

Gast

#13 Re:

2015-11-28 21:37

#10: -  

 idd  mar mensen hebben zestien jaar lang wel belastingen betaalt dan waren ze goed eerst de mensen leeg zuigen en dan mgen ze vertrekken ben beschaamd da ik belg ben en gaa zo maar door heel het rechtsysteem trekt op geen kloten hier criminelen krijgen alles gedaan en brave burgers die hun hier aanpassen en enkel maar in belgie geleed hebben die gaan ze de vlieger op zetten dikke schande !!!!!


Gast

#14 Re:

2015-11-28 21:39

#11: -  

 hier tellen enkel de criminelen jammer genoeg nog maar eens bewezen nu en brave burgers straffen ze met terug te keren !!!


Gast

#15

2015-11-28 21:41

Schandalig vind ik dit! Waarom zij buiten en nieuwe vluchtelingen binnen laten? Zij is hier perfect aangepast al 16 jaar en spreekt vlot nederlands,met dit te doen verpesten jullie haar toekomst!

Gast

#16

2015-11-28 21:47

Omdat dit niet zou mogen kunnen .. Mensen die hun best doen .. Integreren enz .. Laten blijven! Anderen: trug van waar ze komen!!! Waar zijn ze in België toch mee nezig pffff

Gast

#17

2015-11-28 21:55

Deze familie verdient echt om in België te blijven. Ze zijn hier goed geïntegreerd!! Het zijn mensen met een hart op de juiste plaats!!!

Gast

#18

2015-11-28 22:00


ik vind dat jullie gelijk hebben en waarrom is de vraag WAARROM!!!!! Dit is niet meer normaal,Eerst de marokanen dan de alochtonen dan de vluchtelingen en zo gaat het maar voort.Wat als het nu anders was,dat iedereen naar marokko of welk land dan ook,racisten zijn dit,en ook de belgen of wie dan ook niet alleen de belgen iedereen, dan moet je niet denken dat wij jullie zouden wegsturen,om een of andere reden.Dat mogen jullie allemaal dromen,sorry voor mijn taalgebruik.Maar ik ben woedend geworden,isj allah zal Allah jullie helpen. En ik hoop dat ze mag blijven.

Yana

#19 Laat ze blijven!

2015-11-28 22:01

Ik ben zelf volbloed Belg, maar wat gebeurd kan echt nie! Schandalig ist!!! Laat de vluchtelingen maar komen, maar mensen doe zijn ingeburgerd, de taal kennen en hun leven aan het opbouwen zijn... Stuur ze agou terug naar under land dan ze nie kennen. Al is gedacht om tzelfde te doen met de criminelen in under gevangenissen? Da zijn mensen die de regels van ONZE maatschappij niet respecteren, stuurt die maar is terug!!!


Gast

#20

2015-11-28 22:04

Als een persoon al van kleins af aan in een land verbleef en daar de gewoontes overnam, de opleidingen volgde, zich gewoon in de maatschappij plaatste..hoe durft men dan nog die persoon én zijn/haar familie terug te sturen naar een land waar ze het hoogstwaarschijnlijk moeilijk hadden want anders zou die familie nooit verplaatst zijn naar dit land. De kinderen zullen het land van herkomst waarschijnlijk niet eens gezien hebben of ze waren te jong om het ze te herinneren. Ik neem aan dat onze overheid denkt niets beters te doen te hebben maar geloof mij er zijn ondertussen wel dingen waar niets aan gedaan wordt terwijl deze onnuttige dingen wel ter zake komen. Wat is het verschil als deze families ons land verlaten hebben ? Zijn we dan plots beter ? Is er positieve vooruitgang ? Is er zelfs een verschil ? Tchip.

Gast

#21 Re: Laat ze blijven!

2015-11-28 22:05

#19: Yana - Laat ze blijven! 

 Nou schat jij hebt echt gelijk laat iedereen zich ergens thuis voelen,knap van je en ga door niet alle belgen zijn slecht.Iedereen moet liefde met zich mee hebben van iedereen.GOED GEDAAN!!!;)


Gast

#22

2015-11-28 22:06

ze zat op mijn school,
zij zit hier al heel haar leven en opeens moet ze weg da vind ik niet kunnen ze mag zelf haar studie's niet afmaken schandalig !!!

Gast

#23

2015-11-28 22:07

het is gewoon niet eerlijk , Alba en haar familie verdienen dat helemaal niet . Ze zıjn heel goede mensen !!!!

Gast

#24

2015-11-28 22:09

Hopelijk mag ze blijven, want HIER hoor je thuis. Ik schaam me in hun plaats. Sterkte.

Gast

#25 Re: Re:

2015-11-28 22:10

#14: - Re:  

 jij hebt zeer veel gelijk in plaats van de slechte te straffen nee juist andersom degene die op het juiste pad zijn.