Nee tegen de plannen voor de Westelijke Ontsluiting in Amersfoort


Gast

#226

2016-05-17 18:14

Burgers worden niet gehoord. De gemeente van Anersfoort doet pricies waar ze zin in hebben,bossen moeten parken worden.
De asfaltmaffia is de baas in Amersfoort !

Gast

#227

2016-05-17 20:36

Omdat ik t heel belangrijk vindt dat t bos behouden blijft

Gast

#228

2016-05-18 10:32

Er gaat al genoeg groen verloren en nu zou juist deze mooie hoek er aan moeten geloven zodat de auto's sneller door kunnen. Dan nemen ze maar een andere route of gaan eerder de deur uit, maar hier ga je toch geen groen voor slopen.

Gast

#229

2016-05-18 15:50

Omdat de gemeente Amersfoort erg gemakkelijk omgaat met "groen".

Gast

#230

2016-05-18 18:13

Laat staan die bomen. En geduld siert de mens!

Gast

#231

2016-05-19 08:46

Er ligt al asfalt genoeg in Amersfoort en slecht voor natuur en gezondheid

Gast

#232

2016-05-20 06:42

Omdat groen fantastisch Is, een aanwinst in elke omgeving. We moeten niet alles willen ombouwen tot wegen. Soms moet je gewoon je wandelschoenen aantrekken en gaan, zonder dat je de auto netjes dichtbij kunt parkeren.
Ik vind groen veelste belangrijk, op elke plek! En helemaal in mijn stad

Gast

#233

2016-05-20 07:41

Stelletje sukkels, laat de natuur met rust.!!!!

Gast

#234

2016-05-20 10:57

Omdat er al genoeg groen verdwijnt!

Gast

#235

2016-05-20 13:39

Voor het behoud van de natuur en geen duidelijke verbetering..

Gast

#236

2016-05-20 18:25

Geen nieuwe weg(en) door natuur- en groengebieden ! De huidige wegen zijn alleen in de ochtend- en avondspits wat drukker. Dat is maximaal 3 uur per dag. De overige 21 uur zijn de huidige wegen uitstekend te berijden en stromen goed door.

Gast

#237

2016-05-20 18:40

Nederland moet zuinig zijn op zijn bomen.

Gast

#238

2016-05-21 16:56

Nog zo'n onzinnig plan dat al jaren om zoveel verschillende redenen wordt afgekeurd. En terecht. Nog meer bouwput en groen-sloop zonder winst voor de bevolking van Amersfoort (als je de bedrijven die het gaan doen en de boomkwekers die weer piepkleine boompjes voor n hoop geld mogen planten, niet meetelt) heeft niemand behoefte aan

Gast

#239

2016-05-22 09:50

Buitengewoon onzinnig plan.

Gast

#240

2016-05-22 21:08

Er is al veel te veel groen verdwenen in Amersfoort. Natuur is belangrijk voor ons welzijn, daar moeten we zuinig op zijn.

Gast

#241

2016-05-23 07:29

omdat het een onzinnig plan is. Het alleen maar autoverkeer bevordert. Wij ons groen meer dan nodig hebben voor een beetje zuivering. enz. enz. En omdat het veel te veel geld kost en het dierenleven weer enorm verstoord. Ga maar door.

Gast

#242

2016-05-29 14:43

Omdat het een onzinnig plan is dat weinig tot geen verkeersdruk vermindering gaat geven.

Gast

#243

2016-05-30 09:32

niet nog meer geld en ruimte besteden aan inefficiente fossiele brandstof slurpende machines. claim de NS terig en investeer in het openbaar vervoer

Gast

#244

2016-06-15 22:33

Het is zonde van het milieu en het geld, daar zit Amersfoort al om verlegen.
Na onder andere het Eemhuis, het nieuwe zwembad, grote verliezen op verkopen in Vathorst lijkt me wat bescheidener gedrag en een navenant uitgavenpatroon wel zeer gewenst!
HI

#245

2016-06-29 07:35

Laat ze 67 miljoen in zonnepanelen stoppen, dan helpen ze de CO2 uitstoot een stuk beter!!


Gast

#246

2016-07-22 20:06

Ben niet overtuigt van de noodzaak. Ontsluiting van Amersfoort kan beter.

Gast

#247

2016-07-23 08:09

De aanleg van deze weg zal geen oplossing geven voor het verkeersprobleem. Het probleem wordt slechts verplaatst. Zonde van het geld, dat beter voor iets nuttigs gebruikt kan worden

Gast

#248

2016-07-23 09:10

Het is wezenlijk geen oplossing voor het verkeersprobleem. En dan is het zonde van groen dat weg moet en bovenal zonde van al die miljoenen.

Gast

#249

2016-07-23 15:14

Er verdwijnt al genoeg groen, zolang er niet voor meer dan 60% bewijs is dat het drukte probleem opgelost is ben ik tegen op alle fronten

Gast

#250

2016-07-23 21:41

Veel schade aan natuur voor een kleine tijdwinst.
Beter is stroomlijning van de route.