Steun Jitse Akse

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Steun Jitse Akse.


Gast

#7151

2016-01-17 03:04

Moordenaars moeten gestraft worden en dat deed Jitse. Proficiat man. Ik hoop dat ge vrij komt voor uw heldendaden.

Gast

#7152

2016-01-17 03:04

Goede intentie van deze man, de wereld redden van duisternis.

Gast

#7153

2016-01-17 03:07

Omdat ik het niet eens ben dat hij opgesloten zit, Deze held moeten ze vrijlaten.en wel nu meteen.





Gast

#7154 Re: ja belonen niet vervolgen

2016-01-17 03:08

#1: -  

 Waar gaat het heen met deze wereld ? Vraag ik mij steeds vaker af de laatste  jaren ! En dat is niet omdat ik tegen de 40 loop .

held vind ik een vaag woord zo zal hij zichzelf  vast ook niet zien mijn gevoel zegt Dat deze man (jitse) net als ik een rechtschapen  mens is met gezond verstand  en niet te beroerd is om zich in te zetten voor wat goed is !

Wat hij heeft gedaan is in mijn ogen zeker niet strafbaar maar inderdaad  Juist moedig  en karaktervol, tevens zie ik wat hij doet als zelfverdediging  ! hij bevecht een gevaarlijke organisatie  van laffe misdadigers  en schofterige criminelen  die niet eens echte moslims zijn maar geïndoctrineerde imbecielen voorkomend uit inteelt en instructies  van demagogen  die in een psychose zitten !!  Tot zover over de mensen die wat mij betreft hun rechten als mens hebben verspeeld vanwege de manier van handelen  buiten alle vormen van fatsoen ! Vergeet  ook het lot niet van de mensen in de betreffende regio waar zich dit afspeelt het hopelijk  merendeel is zeker geen voorstander  van deze achterlijken maar gaan gebukt onder  de terreur  van deze onmensen en vrezen  elk moment  voor hun leven en liefde! 

Ik ben persoonlijk  opgevoed als atheïst  maar met respect voor alles en iedereen  wanneer  dit wederzijds  is je mag geloven en vinden wat je wil zolang je en ander en bij voorkeur  jezelf  daarmee  geen schade of anderszins  lijden  toebrengt (bewust)

maar zodra de walgelijke overtuiging  dat iemand of een groep of religies  zich beter of verheven  vind/voelt over anderen is de redelijkheid  ook niet meer van belang en is het in zelfverdediging en in algemeen  belang jezelf en dierbaren te beschermen  tegen alles dat hen bedreigd en hierbij bijna alle middelen wat mij betreft geoorloofd  zijn .

Dit klinkt misschien  iets extreem  voor sommigen . Neem in ogenschouw  dat deze menig in de ogen van de idioten  waartegen meneer Akse zich verdedigde in het belang van ons allemaal  deze stelregel genadeloos  maal 10 versterkt  blindelings hanteren en dan helaas  in naam van een religie  die dit alles dat zij doen veroordeelt! 

nog een misschien  extreem  punt is het feit dat sommige  levende wezens  (mensen) niet te helpen /genezen  zijn  en hoe naar en veroordelend  het ook klinkt ,het leven niet waard zijn en beter kunnen  worden opgeruimd ,gelukkig zijn er hier niet bijster veel van 

 

een lintje of medaille  ja dat zeker ,onmetelijk  respect  ,dat nog meer   helaas is Nederland  afgegleden  naar een land waar fout gedrag en willekeurige  stupiditeit  word beloond terwijl de fatsoenlijke  mensen aan alle kanten onbeschermd een doelwit en slachtoffer  van van alles en NOG wat mogen zijn in deze gefeinsde rechtstaat  .

Wanneer  een vrij mens zich geroepen  voelt om een belangrijk steentje  bij te dragen  aan onze vrijheid en toekomst van onze wereld ,kinderen ,milieu, fatsoen ,vrijheid voor allen die hier mee om kunnen gaan met de beste bedoelingen  zou hij of zij gesteund moeten worden van alle mogelijke  kanten en zelfs onze overheid ,wat mij betreft zelfs van mijn belastinggeld goed uitgerust worden met alle redelijke middelen  noodzakelijk of gewenst !

Graag  voeg ik nog een advies / tip toe aan dit pleidooi  waar u het wel of niet gedeeltelijk  mee eens of oneens  mag zijn in ons prachtige  Nederland zonder iemand daarvoor  onredelijk  te hoeven  bejegen  tenzij hiervoor echt  een hele  goede reden voor is ,op deze beeldschone  aardbol in een universum  waar wij compleet  nietig in zijn! Geloof alstublieft  in gezond verstand, vrijheid, liefde,wetenschap, alles  dat goed en mooi is maar ook in vertrouwen  in elkaar en individualisme !verscheidenheid  is zo mooi en interessant wees positief  en sta op voor waar je in gelooft  !! Tenzij zoals isis u menig de enige is zonder tornen ,maak uzelf  dan alstublieft  zo spoedig  mogelijk  van kant !

mijn complimenten  en onvoorwaardelijke steun en respect voor u heer jitse Akse  

graag verneem  ik van een lezer of meneer Akse zelf waar ik een steun jitse badge Kan kopen 

afzender  een bezorgde  Nederlander  van allochtone  komaf  hier geboren  en getogen  


Gast

#7155

2016-01-17 03:08

Geef deze man een medaille!

Gast

#7156

2016-01-17 03:09

Door het binnenhalen van al deze moslims in Nederland , word ons land met het uur onveiliger. Helaas ben ik te oud , maar ik kan me voorstellen dat het bloed van mensen gaat koken.
Als je de filmpjes op cnn ziet wat ISIS uitspookt met mensen , vrouwen en kinderen verkrachten. Zie KEULEN ...vecht tegen de lafaard die zich in grote groepen alleen , flink voelen.
Vrouwen aanranders horen in de westerse beschaving niet thuis .
ALLE CRIMINELE asielzoekers en buitenlanders ,met de GEHELE FAMILIE DEPORTEREN . zij hebben nagelaten hun kinderen fatsoenlijk op te voeden.
Zonder een kogel te lossen word nu HEEL EUROPA overgenomen door arabieren.
DANK AAN DE EU , BRUSSEL EN ONZE PVDA.
HOPELIJK ROLLEN JULLIE KOPPEN HET EERST
GEGROET

Gast

#7157

2016-01-17 03:10

Het is te gek voor woorden dat er niet tegen terroristen opgetreden mag worden die zeker ook een bedreiging voor onze direkte omgeving vormen. Onze overheid werkt terrorisme alleen maar in de hand. Hier moet een einde aan komen, en snel. Hulde aan onze helden zoals Jitse Akse!

Gast

#7158

2016-01-17 03:10

Te belachelijk voor woorden. Hij wordt vervolgt terwijl hij TEGEN IS vecht en degene die met IS vecht kan gewoon Nederland zonder problemen weer in!

Gast

#7159

2016-01-17 03:10

Iemand zoals Jitse moet je steunen, niet veroordelen.

Gast

#7160

2016-01-17 03:12

deze man behoord de Wilhelms-orden te krijgrn

Gast

#7161

2016-01-17 03:12

deze man doet meer tegen
























Deze man heeft al meer tegen isis gedaan dan dan rutte en samson ooit gedaan hebben en ooit zullen doen.
Voor Jitse heb ik WEL respect, voor mijn landsleiders niet.

Gast

#7162

2016-01-17 03:13

Het is toch belachelijk dat we een held als jitse gaan veroordelen om het vernietigen van het kwaad genaamd isis. Ondertussen hebben we waarschijnlijk al weer 3 isisstrijders geholpen in Nederland

Gast

#7163

2016-01-17 03:14

Omgekeerde wereld, de echte syrie ISers die terugkomen wordt geen strobreed in de weg gelegd maar iemand die probeert te helpen wordt van moord beschuldigd.
Sterkte Jitse.

Gast

#7164

2016-01-17 03:16

Hij zat bij de YPG. Die zijn seculier, beetje marxistisch ingesteld. Vrouwen hebben daar dezelfde rechten als mannen. Daar komen ook die vrouwelijke strijders vandaan. Dat is tegen het zere been van Erdogan. Die wil van hun af, er zal dus wel een bekertje gedaan zijn vanuit Ankara naar een Erdogan sympathisant bij het OM en bevriende media. Die hem heb laten arresteren en dus kon het OM niet meer terug. Als hij bij de Iraakse koerden zou zitten was er geen probleem geweest. Turkije doet goede zaken met hun. Die Koerden zijn veel minder seculier. De lafaards uit Den haag buigen voor de ottomaanse sultan, jitse je bent een held.


Gast

#7165 Re:

2016-01-17 03:17

#18: -  

 Helemaal mee eens! Wakker worden Rutte.

charlie

#7166

2016-01-17 03:20

Omgekeerde wereld, de echte syrie ISers die terugkomen wordt geen strobreed in de weg gelegd maar iemand die probeert te helpen wordt van moord beschuldigd. Sterkte Jitse.


Gast

#7167

2016-01-17 03:21

goede zaak niks mis mee en voeding terecht , omgekeerde wereld hier , dit is echt Nederland op zijn kleinst mede dankzij de in het merendeel incompetente lafbekken en labiele slaapzakken in Den Haag
mvg c ten hag

Gast

#7168

2016-01-17 03:22

Held!! Velen praten maar doen niks. Voorbeeld voor velen deze man! Schande schande!!

Gast

#7169

2016-01-17 03:25

beschermen van onze vrijheid is normaal.
En steun dus zijn aktie, ben zelf ex submariner.

Gast

#7170

2016-01-17 03:26

Het is krom wat justitie nu doet. We moeten Jitse omarmen in plaats van opsluiten. Wordt toch wakker regering en denk mee met het volk.

Gast

#7171

2016-01-17 03:26

Kom op zeg, wat een vraag! Deze man is een held!

Gast

#7172 Re: Re:

2016-01-17 03:27

#5052: NielsM - Re:  

 Men zegt:

Mijn vijands vijand is mijn vriend.

Een vriend bescherm je.

 

Dit aangehaald te hebben:

Geeft een heel ander licht op het OM en de Regering.

Geeft de indruk dat mogelijk de verkeerde partij gezien wordt als vriend.

Aangezien de vijand van de vijand wordt vervolgd door het OM en de meerderheid van de regering niets doet.

 

Het kand is in oorlog verklaard met IS door Rutte betekend dat het oorlogs recjt van toepassing is.

 

Wannner wordt idt uitgevoerd op die idioten die overgaan tot blvervolong van een partij die ons helpt in de oorlog?


Gast

#7173 Een vriend bescherm je

2016-01-17 03:29

 Men zegt:

Mijn vijands vijand is mijn vriend.

Een vriend bescherm je.

 

Dit aangehaald te hebben:

Geeft een heel ander licht op het OM en de Regering.

Geeft de indruk dat mogelijk de verkeerde partij gezien wordt als vriend.

Aangezien de vijand van de vijand wordt vervolgd door het OM en de meerderheid van de regering niets doet.

 

Het kand is in oorlog verklaard met IS door Rutte betekend dat het oorlogs recjt van toepassing is.

 

Wannner wordt dit uitgevoerd op die idioten die overgaan tot vervolging van een partij die ons helpt in de oorlog?


Gast

#7174

2016-01-17 03:30

Omdat de politiek hier totaal van het padje is, steeds meer de omgekeerde wereld

Gast

#7175

2016-01-17 03:32

Vind strijd tegen Is goede zaak.