Petitie Aram En Familie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Petitie Aram En Familie.


Gast

#301

2016-01-26 08:53

Mensen die geïntegreerd zijn in onze samenleving, en ook totaal geen problemen veroorzaken, horen thuis in ons land. Er zou geen enkele reden zijn om zijn verblijf te weigeren. Aram is nu door en door Belg en heeft hier ook zijn nieuwe thuis.

Gast

#302

2016-01-26 09:14

Boycott de overheid!! Freedom for all!

Gast

#303

2016-01-26 09:16

Je kunt iemand niet zomaar uit zijn vertrouwde omgeving halen waar niemand zich aan stoort

Gast

#304

2016-01-26 11:04

Omdat aram hier zijn toekomst noet opbouwen zo als alle andere.

Gast

#305

2016-01-26 12:16

Verschrikkelijk dat dit gebeurd

Gast

#306

2016-01-26 13:20

Waarom mensen terug sturen die goed geentegreert zijn
Ik ben wel tegen de massa van instroom zonder enige controle zoals nu gebeurt

Gast

#307

2016-01-26 14:11

Helaas moeten soms de goede onder de kwaaie lijden. Echter wens ik deze fammillie alles goeds toe voor een goede toekomst
Rudi A.

#308 Triestige petitie

2016-01-26 14:23

En waar is de petitie om tegen te stemmen? 

Iedereen retour, niet alleen dit gezin... 5 jaar geleden had er geen haan naar gekraaid als ze meteen teruggestuurd waren... En de mensen die klagen dat ze jaren in de waan gelaten zijn. Informeer jullie even beter! Ze hebben NOOIT bevestiging gekregen dat ze mochten blijven. Ze zijn al 3 jaar uitgeprocedeerd, en hoorden dus al 3 jaar terug in hun land te zijn.

Erg triest vind ik dit... Iedereen schreeuwt moord en brand dat illegalen terug moeten. Nu ze een illegaal gezin, want dat zijn ze ook, terugsturen gaan jullie een petitie houden om ze hier te houden? Begrijpen wie begrijpen kan zeker... 


Gast

#309

2016-01-26 15:48

Deze familie doet zo hun best om mee te doen aan de samenleving. Laat deze familie toch blijven, ze zijn een voorbeeld voor zo velen.

Gast

#310

2016-01-26 16:03

Schandalig dat ze iemand zijn leven af nemen ! Belgie is zijn thuis.

Gast

#311

2016-01-26 16:55

Help elk ander medemens!
Karel Olaerts
De auteur van deze petitie

#312 Re: Triestige petitie

2016-01-26 17:09

#308: Rudi A. - Triestige petitie 

 U heeft gelijk dat de familie in 2012 teruggestuurd had moeten worden. Eens uitgeprocedeerd zou de Belgische overheid deze mensen naar een ander land moeten sturen. De fout is dat het 4 jaar geleden had moeten gebeuren! Niet als deze mensen volledig zijn geïntegreerd. Aram is meer Belg dan Armeniër, en de ouders kunnen met hun diploma een grote bijdrage leveren aan de Belgische maatschappij! Makkelijk om te zeggen "iedereen retour" als u de mens niet achter het verhaal kent, Aram en zijn gezien moeten hierblijven zodat Aram zijn studies kan afmaken. En we zijn niet de enige die dat vinden.


Gast

#313 Re: Triestige petitie

2016-01-26 18:36

#308: Rudi A. - Triestige petitie 

 Ze kunnen u beter hier wegsturen . Zo iemand die deze uitspraken doet zonder de mensen achter dit verhaal te kennen hoort niet thuis in België. 


Gast

#314

2016-01-26 20:53

Het is heel erg spijtig!

Gast

#315

2016-01-26 20:54

Geef deze jongen de mogelijkheid om minstens zijn humaniora af te werken in ons land .
dominique verhamme
tongeren

Gast

#316

2016-01-26 21:06

Ieder van ons heeft recht op vrijheid. Moslim, Christen, Buddhist,.. we zijn allemaal broeders en zusters op 1 wereld die we horen te delen. Moge Allah Aram en zijn familie beschermen. En het voornaamst de mensheid, die de laatste eeuw enorm verdwenen is. Mijn gebedjes zijn voor zij die onschuldig zijn.

Vriendelijke groeten

Yasemin Aslan

Gast

#317

2016-01-27 07:00

Deze zaak hadden ze véél vroeger moeten afgehandeld hebben als dat zo inderdaad was. Al die tijd dit gezin in een valse hoop laten leven.....!!!!! Je moet het maar aan de hand hebben.

Gast

#318

2016-01-27 10:26

Aram & zijn gezin, moeten blijven in belgië. Ze wonen hier al zo lang, het is belachelijk dat hij terug moet.

Gast

#319

2016-01-27 17:59

Ieder mens verdiend een welgeschoolde toekomst en kans op werk. Om voor zichzelf en gezin te kunnen zorgen. De wereld is van iedereen. Iedereen is gelijk en verdiend gelijke kansen.
kimhite

#320

2016-01-27 19:49

 we vinden ht verschrikkelijk dat het beleid zo is. Ht treft vele gezinnen die ingeburgerd zijn eht jammer

Rudi A.

#321 Re: Re: Triestige petitie

2016-01-29 05:43

#312: Karel Olaerts - Re: Triestige petitie 

 Het is net wél makkelijker te zeggen iedereen retour als u de mens erachter niet kent. Het klinkt lelijk, en kon mogelijks anders verwoord worden. Maar dat is wél waar het op neer komt. Je hoeft de mensen achter het verhaal niet te kennen, het zijn de juridische feiten die van belang zijn. En feit is dat ze uitgeprocedeerd zijn (waren, we ze hebben schijnbaar weer een achterpoortje gevonden). Dit hoort gewoon einde verhaal te zijn zoals dat bij eender welk ander gezin. Niet iedere illegale zal het voorrecht hebben een community van mensen achter zich te krijgen die er alles aan gaan doen hun hier te houden. Wie zet zich in voor die andere gezinnen?? Ik heb helemaal niets tegen Aram en zijn gezin, maar wet is wet, er loopt hier al genoeg krom in België... 

Jammer dat ze met zn allen anoniem reageren hier... Ik zou bij jullie allemaal eens willen kijken op facebook hoe hard jullie schreeuwen dat andere vluchtelingen en illegalen weg moeten... Als je dan toch bent voor het behoud van illegalen, wel hou ze dan ook maar allemaal hier! 


Gast

#322

2016-01-29 09:19

geef geintegreerde mensen status!

Gast

#323 Re: Re: Re: Triestige petitie

2016-01-29 13:11

#321: Rudi A. - Re: Re: Triestige petitie 

 op mijn facebook heb ik niets tegen illegalen en vluchtelingen.

Mensen die hier wel een nieuw leven willen starten en van goede wil zijn pakken ze op.

Maar in Brussel (lees molenbeek) zitten genoeg mensen zonder papieren, maar daar zullen ze geen gaan oppakken, anders staat Brussel in vuur.

Als alle mensen zo een inzet hebben zoals deze mensen hier doen, zou er veel meer respect voor elkaar zijn.

Dat deze mensen het opnemen voor Aram en zijn familie stond dat er nog mensen met redelijke waarden in onze samenleving zitten


Gast

#324

2016-01-29 13:56

Waarom niet blijven?

Gast

#325

2016-01-31 09:29

ik vind het onbegrijpelijk dat mensen die zo goed hun best doen om te integreren in de samenleving, zelf hun brood verdienen en zorgen dat hun kinderen hier studeren het land uit worden gezet. Het is helemaal schandalig en in strijd met de rechten van het kind dat Aram zijn studie hier nu niet heeft kunnen afmaken. Hierdoor wordt het hem onmogelijk gemaakt om een goede toekomst voor zichzelf en zijn familie te creëren. Dit is traumatisch en verwerpelijk.
Zorg dan dat die procedures aanzienlijk verkort worden en laat mensen niet aan een studie beginnen die ze vervolgens niet af mogen maken.
Dit is het zelfde als iemand die totaal uitgehongerd is een worst voor houden en er dan vervolgens hard mee weg te rennen.