Help jij mee cannabisolie 'legaal' maken?

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Help jij mee cannabisolie 'legaal' maken?.


Gast

#1

2016-03-14 12:05

Waarom wil jij dat andere mensen moeten helpen om jouw verslaving legaal te maken?


Gast

#2

2016-03-14 12:37

Omdat het gewoon noodzakelijk is...gezondheid! !!!

Anonymous

#3

2016-03-14 12:40

Yeah right. 


Gast

#4

2016-03-14 13:19

ik teken deze petitie omdat ik veel heb aan cannabisolie. om te relaxen en andere voor de pijn

Gast

#5

2016-03-14 13:21

Omdat ik gebruiker ben van medicinale cannabisolie op voorschrift

Gast

#6

2016-03-14 14:43

Omdat het voor vele mensen van levens belang is en kwaliteit van leven brengt.

Gast

#7 Re:

2016-03-14 14:51

#1: -  

Cannabisolie is niet verslavend dat is het mooie van het middel. Waarschijnlijk komt jou reactie ook voort uit het niet goed inlezen van de petitie. Een niet onderbouwde reactie, waar niemand zich in kan vinden die weet waar hij of zij het over heeft. Duidelijk is dus dat u niet weet waar u het over heeft. 


Gast

#8 Re: Re:

2016-03-14 15:31

#7: - Re:  

 De stof mag dan niet verslavend zijn, het effect dus wel.


Gast

#9

2016-03-14 15:56

Cannabis moet uit de criminele sfeer gehaald worden

Anonymous

#10 Re: Re: Re:

2016-03-14 16:14

#8: - Re: Re:  

 Dan overdoseer je het waarschijnlijk. 


Gast

#11

2016-03-14 16:28

Ik leef al 25 maanden dankzij cannabis en dieet terwijl ze me hooguit 6 tot 8 maanden gaven. Cannabis is heel heilzaam bij kanker. Ik heb longkanker met uitzaaiingen naar hoofd lymfen, sleutelbenen en middenrif. Ik vind het schandalig dat iets wat helpt verboden is

Gast

#12

2016-03-14 17:20

Omdat ik altijd voorstander was en zal zijn voor natuur geneeswijzen

Gast

#13

2016-03-14 17:31

Ik gebruik het zelf tegen zenuw pijn en ontspanning van het lichaam om goed te kunnen slapen

Gast

#14

2016-03-14 17:33

Het moet legaal worden !!!

Gast

#15

2016-03-14 17:59

Mensen moeten kunnen kiezen welk medicijn ze wensen te gebruiken. Cannabis heeft 0 dodelijke slachtoffers op haar naam. Vele mensen hebben baat bij cannabis. Ik gebruik dankzij cannabisolie al drie jaar geen longmedicatie meer en het gaat nu beter met mijn longen dan ooit. Oxycodon heeft duizenden slachtoffers gemaakt. Oxycodon is toegestaan. Er zijn veel giftige of verdovende planten die gewoon in tuinen mogen staan. Inclusief papaver. Dus waarom cannabis dan niet. Bang voor inkomstenderving van big pharma? Ik moet mijn eigen medicatie kunnen maken.

Gast

#16 Re:

2016-03-14 18:09

#1: -  

 Je hebt duidelijk geen idee waar het over gaat.

Is alcohol verboden omdat je er verslaafd aan kunt raken? Hoeveel mensen gaan er op jaarbasis dood aan alcohol of door alcohol. Aan cannabis nog nooit iemand. Gek genoeg genezen er nu ineens mensen van allerlei aandoeningen dankzij cannabisolie. Crohn, kanker, diabetes, longemfyseem zelfs 1 met ALS. Cannabis is niet fysiek verslavend. Wel hebben groot verbruikers last van ontwenningsverschijnselen. Meestal mentaal. Als je je even inleest op het endocannaboid systeem dan begrijp je waarom cannabis werkt bij kanker. www.phoenixtears.ca en Nederlands www.mediwiet.nl

Inmiddels gebruik ik al 3 jaar geen medicatie meer voor mijn longen. Dankzij canabisolie van gold2 naar 0. Wat scheelt dat in de zorgkosten?

 

 

rene hollander

#17 Re: Re:

2016-03-14 18:09

#7: - Re:  

 Uiterst stomme opmerking van een der onwetenden.

 

Cbd en thc olie en pasta geeft mij een beter resultaat en dus levenskwaliteit dan als ik op de ritalin en anti depresiva en pijnstillers moet leven.

Niet alleen zijn de bijwerkingen van die reguliere medicatie zwaarder en geven die BLIJVENDE schade aan mijn lichaam, ze helpen ook nog eens veel slechter dan enkele druppels van de cbd/thc olie die ik per dag neem of bij erge pijn (scoliose en nek hernia) neem ik pure thc en cbd pasta.

 

Dat heeft werkelijk NIKS met verslaving te maken, maar met het recht op zelfbeschikking.

 

Voor jou info, de big pharma medicijnen ....slechts 20% daarvan doet werkelijk wat het moet doen, en haast overal heb je bijwerkingen van, sommige zelfs zo erg...dat het je je lever en nieren kan kosten, of er juist altzheimer suikerziekte of andere ellende van kan krijgen.

 

Ik wil die pharma GIF niet in mn lijf, ik wil een natuurlijk extract wat werkt op het lichaams eigen endocanabinoid systeem, en zo is het ook bedoeld door de natuur.

 

Alleen verdiend pharma daar niks aan.....

 

Heb je in je familie.mensen verloren aan kanker.....dan kun je de overheid daar direct voor beschuldigen, immers zij laten toe al die troep die er in je eten zit, de chemtrails, vacinaties die nergens op slaan, weer glysophaat toestaan als landbouwgif etc etx en belangrijkste ze onthouden de.mens al sinds het bekend werd in jaren 30 van kanker medicijnen.....waar onder canabinoids

 

Verslaving...ok, drink jij koffie, rook je, gebruik je suiker.....drink je alcohol...

 

Jou verslavingen zijn algemeen geaccepteerd, maar verslaafd ben je er aan.

 

 

JJ

#18 Koninkrijk der Nederlanden

2016-03-14 18:11

Wat zou het fantastisch zijn als dit zou gelden voor het hele Koninkrijk, want hier op Curacao is er ook heel erg behoefte aan. Hier denkt men nog steeds dat 'The War on Drugs' werkt en is er niet eens een gedoogbeleid. We zijn dus overgeleverd aan de Farma maffia hier als we ziek worden en ziek zijn er al veel op ons eiland, want gefluorideerd kraanwater maakt veel mensen ziek. Het is zelfs zo erg dat de CBD olie die ik bestel in het buitenland in beslag genomen wordt en zgn terug gestuurd wordt naar de leverancier die het op zijn beurt nooit terug krijgt. Al met al moet er hier dus nodig iets veranderen aan de opiumwet, zodat we hier ook wat plantjes mogen kweken voor eigen gebruik. 


Gast

#19

2016-03-14 18:24

Omdat het tijd word dat mensen niet op de illegale manier terug gezond moeten worden

Gast

#20

2016-03-14 18:27

Mijn schoondochter is pas schoon na zoveel chemo s en stamcel transplantatie en ik heb gezien wat alle behandelingen hebben aangericht met haar lichaam ! Dus als Cannabisolie mensen kan helpen in de toekomst sta ik hier geheel achter !!

Gast

#21

2016-03-14 18:36

Heb veel baat bij cbd olie als pijnbestrijding

Gast

#22

2016-03-14 18:38

Het is een nuttige plant die onvoldoende wordt benut.

Gast

#23

2016-03-14 18:39

Omdat ik hetzelf nodig heb voor pijnbestrijding maar het niet vergoed krijg van de verzekering.

Gast

#24

2016-03-14 18:39

Ik heb deze petitie getekend omdat cannabisolie mijn leven heeft veranderd na twee hernia's plus fibromyalgie was mijn leven en hel met heel veel pijn en slapelozen nachten 3jaar lang vol rotzooi van de huisarts wat niet hielp en tip van iemand cannabisolie gaan gebruiken na twee dagen voelden ik al duidelijk verschil en nu kan ik weer van het leven genieten dat gun ik ook anderen mensen die met veel pijn door het leven gaan wat niet nodig is.

Gast

#25 Re:

2016-03-14 18:40

#1: -  

 Check 

Run from the cure 

Deze documentaire is met NL ondertitels op YouTube te vinden.