Stilteruimte / Meditation room Haagse Hogeschool

Stilteruimte / Meditation room Haagse Hogeschool / Mededelingen / UPDATE / Opmerkingen

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-04-13 08:31



Gast

#2

2016-04-13 17:36

Ik voel me als anders gelovende niet welkom in de gebedsruimte van de moslims. Is dat zo moeilijk te begrijpen ?

Gast

#3

2016-04-14 07:09

Kunnen we ook ergens tégen een gebedsruimte stemmen? Dan krijg je tenminste een goed beeld van de verhoudingen op de HHS.

Gast

#4 Re:

2016-04-15 11:15

#2: -  

 Geloof het of niet, er is niets om bang voor te zijn. De meerderheid van de gebruikers zal misschien islamitisch zijn, maar dit betekent niet dat je niet welkom bent. Sta open voor elkaar.


Gast

#5 Re:

2016-04-15 13:52

#3: -  

Kom op, deze website dient als platform voor mensen om petities te starten en ondertekenen. Voel je vrij om een petitie te beginnen. En by the way, stilteruimte staat niet gelijk aan gebedsruimte; het kan voor van alles gebruikt worden, door allerlei soorten mensen. Ook door jou als je hier behoefte aan hebt.

Careltje

#6

2016-04-21 10:09

Ik dacht dat het op de universiteit om "wetenschap" ging. Geloof i s iets anders: daar zijn weer andere gebouwen voor. Kerk en Staat dreigen weer te worden vermengd en daar hebben onze voor ouders nou zo hard voor gestreden om dat uit te bannen. Toon eens wat respect naar onze voorouders: die hebben daarvoor hun bloed gegeven.