Nexit. Nederland wil uit de EU

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Nexit. Nederland wil uit de EU.


Anonymous

#1

2016-06-26 18:04

Nederland wordt alleen maar kapot gemaakt door de EU.

Anonymous

#2

2016-06-26 21:52

Nederland is de EU niet zat. Jullie zijn de EU zat. Niemand houdt jullie tegen. Doeg!


Gast

#3

2016-07-04 14:07

Ik vind niet dat we persé uit de euro moeten stappen maar vind wel dat we de regels die Brussel stelt, een halt toe moeten roepen. Nu aktueel met de pensioenen maar ook landbouw en veeteelt zijn dingen die Nederland zelf uit moet kunnen maken.

Gast

#4

2016-07-04 19:05

1.Ik wil voorkomen dat straks gegraaid wordt in de pensioen potten.
2.De EU is te duur, te dictatoriaal, en door de lidstaten is teveel soevereiniteit weggegeven.(baas in eigen buik blijven)

Gast

#5 Re:

2016-07-05 17:33

#3: -  

 Dus jij snapt ook niet dat geen enkele agriër nog bestaansrecht heeft in Nederland als die niet een zak met subsidie uit Brussel meekrijgt?

En hersendood volk als jullie meent dan te moeten stemmen voor een eventuele uittrede uit de EU?


Gast

#6 Re: Re:

2020-01-06 18:37

#5: - Re:  

Dat jij het niet eens met de mening van een ander, geeft jou blijkbaar het recht om een ander hersendood te noemen. Alsof mensen die hier over nadenken hersendood zouden zijn. Het zijn juist mensen die e.e.a ter discussie stellen. Gewoon maar meelopen in het bestaande verhaal is in mijn optiek hersendood. Dat het een boer onmogelijk wordt gemaakt om te bestaan zonder de door jou genoemde zak met subsudie, geeft al aan dat het ernstig het gesteld is met de invloed van onze vrienden uit Brussel.

In plaats van dat de gewone burgers, die dan wel voor dan wel tegen het lidmaatschap van de eu, met elkaar in 'gevecht' gaan op het niveau dat jij zojuist bent aangegaan, werkt natuurlijk niet echt verbindend. Erg jammer dat we niet gewoon in staat zijn met elkaar een dialoog aan te gaan over de voor en nadelen. Als jij je niet zo vijandig opstelt ten opzichte van een anders denkende, zijn er vaak best veel raakvlakken waar we elkaar wel kunnen vinden.

 

Laat je toch niet zo makkelijk verleiden tot het proberen te kleineren van een andere mening. Probeer eens serieus te luisteren waar deze mensen hun zorgen vandaan halen.