Petitie tegen wetsvoorstel 'verwarde personen' Edith Schippers


Gast

#1

2016-07-10 14:20

Dit "mens" is zelf rijp voor zo,n opname.

Gast

#2

2016-07-10 14:26

omdat ik niet wil dat ze mensen oppakken zonder dat er een doctor naar gekeken hebben wat hij eigenlijk mankeert en hem dan opsluiten dat vind ik niet goed

Gast

#3

2016-07-10 14:34

Omdat we altijd strijdbaar moeten zijn tegen neo-fascisme

Gast

#4

2016-07-10 14:48

Het is van de zotte dat iedereen zomaar, zonder gerechtelijke bewijzen, opgepakt kan worden en betiteld kan worden als een verward mens. Waarna je medicatie krijgt, waardoor je echt verward wordt. Dit mag absoluut niet doorgaan!!

Gast

#5

2016-07-10 14:48

Waar gaat het heen met Nederland??

Gast

#6

2016-07-10 15:13

Omdat ik het te gek voor worden vind dat elke persoon die van mening zou zijn dat iemand opgesloten moet worden dit zou mogen beslissen.
Alleen bij zeer ernstige overlast of agressie kan ik een dergelijke maatregel wel begrijpen.

Gast

#7

2016-07-10 15:13

Mij is het overkomen. Ik werd door ziekte werkeloos en kwam in de schulden terecht. hoofdzakelijk mijn zorgverzekering, en daar kwamen nog eens 5 schuldeisers bij: Zorginstituut, Cjib, Ggn, en Flanderijn en Riks. Vanwege één schuld moest ik 6 schuldeisers betalen. Ik kwam na mijn ziekte maar moeilijk aan de bak. Dit mede door spanningen aan mijn deur (deurtereur) en in mijn brievenbus. Twee afspraken gemaakt met mijn zorgverzekeraar over terugbetalingen werden door hen met de voeten getreden. Na 11 jaar strijd ben ik overspannen geraakt en heb toen 2 pogingen gedaan om mijzelf van het leven te beroven en daarna heb ik een deurwaarder met ernstig geweld gedreigd. De politie werd geroepen en zij namen mij mee naar de Ggz instelling waar de officier van justitie mij mededeelde dat ik hier voor mijn eigen veiligheid zat. Ik probeerde de officier van justite uit te leggen wat het probleem was maar kon niet uit mijn woorden komen omdat ik iets kalmerends toegediend had gekregen. Ik ben 2 weken in de Ggz instelling gebleven en in die tijd werden er drie maal diagnoses gesteld waardoor ik drie maal verschillende medicijnen kreeg toegediend. Die medicijnen deden verschrikkelijke dingen met mij en zij brachten mij alleen nog maar verder in de war. Ik liep als een zombie door de gangen. Eenmaal thuis stopte ik met de medicijnen, (stiekem, want ik moest mij wekelijks melden bij de psycholoog). Dat werd ook een ware verschrikking! de ontwenningsverschijnselen zijn niet mis! Ik werd zwaar depressief, had zelfmoord en zelfs moordgedachten. Lag dagen en nachten alleen maar te janken.
Ondertussen stapelden rekeningen zich op en niemand bekommerde zich om het werkelijke probleem- mijn schulden, maar iedereen was alleen maar bezig met mijn geestelijke gesteldheid. Het was echt verschrikkelijk wat ik in die tijd meegemaakt heb, en het is pas nu! 2 jaar later, dat ik mij weer enigszins stabiel Begin te voelen. Het is een lange strijd en ik weet nog niet helemaal wat het werkelijk met mijn hoofd gedaan heeft en of dat ooit weer goed komt.

Gast

#8

2016-07-10 15:13

Ik vind dat zij onvrijwillig opgesloten hoort te worden. Je bent labiel als je dit als wet door wilt voeren. En deze labiele corruptor laten wij ons land besturen de bezem hoort door de politiek heen

Gast

#9

2016-07-10 15:14

Dit mens is verward en zou moeten worden opgesloten,,,,dacht wij 40-45 hadden gewonnen en niet de Duitsers......gaan we nu echt richting een nazi staat?

Gast

#10

2016-07-10 15:15

Het volk moet over dit soort beslissingen met grote gevolgen inspraak hebben wegens referenda.


Gast

#11

2016-07-10 15:23

Omdat we nog altijd mensen zijn en geen slaven van het systeem!

Gast

#12

2016-07-10 15:30

Omdat ze zelf opgepakt moet worden. Big Brother wordt reëel...

Gast

#13

2016-07-10 15:41

Schippers is een gestoorde gek. Zij is net als vele anderen in den Haag een marionet van de Elite!!!

Gast

#14

2016-07-10 15:43

Weg met een wet, die straks op een legale wijze, een kritische burger wegzet als verward.

Gast

#15

2016-07-10 15:46

Oprotten met dat mens!! En zo snel mogelijk graag!!!
niet geindoctrineerd door onderwijs

#16 Re:

2016-07-10 16:01

#7: -  

 Dat het volk de bui niet zag hangen met de invoering van de slavenwet (participatiewet) blijft mij een raadsel. Dit volk heeft onderhand als motto 'Arbeit macht frei' zonder het te beseffen. Zowiezo iedere uitkeringsgerechtigde is vogelvrij verklaard met dit nieuwe wetsvoorstel van de psychopaat Schippers.

De gebeurtenissen in Dallas zijn trouwens heel mooi getimed, ondertussen is de deelname van het VK aan de invasie in Irak veroordeeld als niet legitiem wat automatisch Blair en dus ook de Nederlandse deelname (Balkenende) bestempelt als oorlogsmisdadigers (dan ben ik nog mild). Dan dit idiote wetsvoorstel wat min of meer in dezelfde periode als de in scene gezette gebeurtenissen in Dallas plaatsvindt zodat het volk geobsedeerd is met emotie in plaats van gezond verstand en dus belangrijke berichten zoals de oorlogsmisdadigers en criminele wetgevers compleet negeren.

Tevens wordt gladjes over het hoofd gezien dat er een troepenmacht wordt samengesteld aan de oostgrens van Europa van momenteel 4 bataljons (1600 -8000 soldaten) en dat de USA en Rusland hun diplomaten terugtrekken. Het gaat hier binnenkort gezellig en knus worden in de EU.


Gast

#17

2016-07-10 16:10

Zullen we met uw beginnen mw. Schippers...?

Gast

#18

2016-07-10 16:17

de eerste die ze moesten opsluiten en verplichte medicatie moesten toe dienen zijn die malloten van politiek den haag.wat n stel randdebielen hebben we toch als zogenaamde (volksvertegenwoordigers)

Gast

#19

2016-07-10 16:44

Dit is een hele gevaarlijke ontwikkeling, ik raak er helemaal van in de war!

Gast

#20

2016-07-10 16:51

Ze moeten schippers en dijkhof maar opsluiten, die twee zijn pas echt een gevaar voor de samenleving!!!!


Gast

#21

2016-07-10 16:54

We zijn toch niet allemaal gek geworden?

Gast

#22

2016-07-10 17:23

Wij mochten tot op zeker hoogte vrij zijn in ons denken in Nederland. Zo werd ik opgevoed met normen Rn waarden van de jaren 60 en 70. Dus kom me nu niet met nazipartijen aan. Wat een kwezel die schippers. Krijgt ze daar dik geld voor om zo'n onzinnig wetsvoorstel te doen?

Gast

#23

2016-07-10 17:25

Het volk wordt zo vogelvrij verklaard en niemand durft dan nog voor zijn mening op te komen! Dit heet een dictatuur!!

Gast

#24

2016-07-10 17:30

Schande, dit is het vertrappen van de rechten van de mens. Het zou willekeurig kunnen worden misbruikt met alle gevolgen van dien. Het oppakken en opsluiten alsmede het toedienen van medicatie zonder dat het is voorgeschreven mag nooit gebeuren.

Gast

#25

2016-07-10 17:36

Dit is niet normaal want ze gaan dan proeven nemen met medicijnen op deze mensen.