Petitie tegen wetsvoorstel 'verwarde personen' Edith Schippers


Gast

#501

2016-07-14 05:40

Dat deze regering maar gauw verdwijnt ik begrijp dat de mensen boos zijn en anders gaan denken maar dat wil niet zeggen dat ze verward zijn

Gast

#502

2016-07-14 05:48

niet met Minister Schippers eens, vindt het een rare beangstigende wereld

Gast

#503

2016-07-14 05:49

Deze overspannen dwaas sloop niet alleen zieken maar kleed alle nederlanders financieel uit. En door het werk van manlief straalt belangen verstrengeling / corruptie er vanaf. Weg ermee

Gast

#504

2016-07-14 06:06

Deze nieuwe wet maakt mogelijk dat mensen zonder proces opgesloten kunnen worden en verplicht medicatie krijgen toegediend. Dezelfde medicatie waar ieder jaar duizenden mensen aan sterven. Ik vind het enorm zorgelijk en schaamteloos dat Mevrouw Schippers dit soort plannen smeedt en dit wetsvoorstel durft in te dienen. He tis een aanslag op onze vrijheid en veiligheid.

Gast

#505

2016-07-14 07:30

Je vrijheid van meningsuiting wordt je afgenomen, want je durft dan niets meer te zeggen en te doen! Zomaar iemand,die het niet met je eens is of zich aan je irriteert,kan je dan zomaar op laten pakken en vast laten zetten! Dat kunnen vreemden zijn,maar ook vrienden,buren en zelfs je eigen familie! Achterdocht krijgt dan de overhand en dat doet denken aan de sfeer vroeger achter het Ijzeren Gordijn!!

Gast

#506

2016-07-14 07:39

Endgame is comming....
Ons systeem en corrupte elite en politici
dienen te worden opgehaald en bestraft.
Niemand regeert over andermans leven .

Gast

#507

2016-07-14 08:13

Iedereen kunnen oppakken zo, dat is dus niet wat we moeten willen, en zijn de mensen verward of zijn ze in een verwarrende situatie geplaatst door het systeem.

Gast

#508

2016-07-14 08:15

Schippers is een verward persoon die niet in de politiek thuishoort noch beslissingen dient te mogen nemen over levens van anderen.

Gast

#509

2016-07-14 08:15

Maak me al langer zorgen, zeker als het gaat om deze minister.
Wie is hier verward? Wie verdient aan de bezuinigen.

Gast

#510

2016-07-14 08:16

Recht Vaar Dig Heid
m i g

#511 Re:

2016-07-14 08:21


Gast

#512

2016-07-14 08:25

Ik zeg nee tegen deze natie-praktijken Minister Edith Schippers !!!

Gast

#513

2016-07-14 08:39

Omdat de minister op een verward persoon lijkt!

Gast

#515

2016-07-14 08:44

Zo kan iedereen die nog "out of the box" durft te denken ook opgepakt worden. Juist creatieve andersdenkendenhebben we nodig om de hoognodige veranderingen te bedenken en door te voeren willen we het nog redden als mensheid!!!

Overheden...pfft

#516 Re:

2016-07-14 08:56

#456: -  

 Er is geen overheid nodig, overheid is te vergelijken met een vulkaangod.


Gast

#517

2016-07-14 09:00

nog even dan heeft je hier in dit land niks meer in tebrengen ik wil vrij wezen zo als in 1960 toen was het nog om te leven nu ben je aan regels ge bonden zeer gekke soms
samenleving

#518 Re: Re:

2016-07-14 09:04

#511: m i g - Re:  Dit kabinet krijgt heel Nederland in de war. Laten we een hek om ons land zetten, zodat we iedereen opsluiten en aan de medicatie brengen. Dan werken we ons een slag in de rondte om het vervolgens uit te geven aan fictieve gezondheidszorg en medicatie die ons door de bijwerkingen aan nog meer middelen dwingt. Want we mogen niet uit de pas lopen en voldoen aan het criterium dat een elitair groepje aardbewoners voor de overige miljarden inwoners heeft opgesteld. Zelf ben ik een voorstander van alternatieve geneeswijzen geloof volledig in het zelfherstellend vermogen van het lichaam. De natuur heeft alles in zich om de mens gezond te houden en te maken. Daar valt voor Big Pharma geen droog brood aan te verdienen, dus wordt alles in het werk gesteld om dit met de grond gelijk te maken. Dat Nederland nu opnieuw weer als braafste kind van de klas als een marionet in de vorm van Edith Schippers aan de touwtjes van de farmaceutische industrie bungelt, roept bij mij de vraag op wie er hier in de war is. Na het schrijven van dit stukje behoor ik in de nabije toekomst mogelijk mede tot de risicogroep die een gevaar vormt voor de samenleving . WIENS SAMENLEVING??

 


Gast

#519

2016-07-14 09:09

Getekend omdat ik de nazi taktieken van deze compleet losgeslagen bende landverraders MEER DAN spuug en spuugzat ben
J. Beets

#520

2016-07-14 09:16

Als je 1 keer van dichtbij hebt meegemaakt dat de huidige wetgeving de vrijheid van ernstig zieke mensen boven de veiligheid van deze mensen zelf en hun naasten,  zelfs kinderen stelt,  dan zie je dat deze wet heel erg nodig is. En inderdaad zit er ook een andere kant aan,  een risico. Dat zie ik ook.  Het is aan ons allen om ons nooit door angst te laten leiden,  maar op te staan.  Dat doe ik nu.  Doe dat ook en teken deze petitie niet! 


Gast

#521

2016-07-14 09:19

Voor een goede toekomst voor mijn 2 lieve kleine kanjers

Gast

#522

2016-07-14 09:34

Je kunt niet zomaar als ondeskundige bepalen dat iemand verward is en ze opsluiten. En medicijnen toedienen zonder te weten wat er aan de hand is en zonder te weten wat iemand eventueel nog meer aan medicatie gebruikt is nog gevaarlijk ook! In zijn geheel vind ik het neerkomen op mishandeling.

Gast

#523

2016-07-14 09:36

Liefdeloos en in strijd met het recht op vrijheid. Eng.

Gast

#524

2016-07-14 09:40

Werkelijk, onwerkelijk! Dat sommige personen tegen zichzelf of voor anderen beschermd dienen te worden is soms echt noodzakelijk! Maar willekeur die gelegenheid geeft iedereen op te pakken die even niet "fijn" in zijn of haar vel zit, zullen ongetwijfeld doorliepen bij aanhouden en afvoeren. Dat maakt dat mensen zich gestoord gaan gedragen en dus "behandeld" platgespoten gaan worden! De wereld op zijn kop! Is minister Schippers haar gedrag niet op de Door haar gewenste wijze, op te voeren en aan te houden plat te spuiten, en te zeggen dat ze een gevaar voor de samenleving is! Meer ruimte in de geestelijk verzorging om die mensen, die nu op straat lopen, met gedrag wat risico's met zich mee brengt, tot rust en observatie op te nemen, zal voor de mensen zelf en de mensen er om heen rust geven. Deze mensen lopen nu Door de bezuinigingen langer onbehandeld rond. DAAR MOET ZE WAT AAN DOEN,

Gast

#525

2016-07-14 10:04

Ik ben al jaren fel tegen zulke rechtse, Bureaucratische, mensonwaardige, asociale, op eigen macht en geld beluste en corrupte politici!! Dus al helemaal tegen dit hele kabinet Rutte 2!! Ik ben al jaren trouw SP lid en ik hoop ook dmv deze petitie te hebben ondertekend (en ik onderteken nog meer evt. Toekomstige petities ok heel kabinet Rutte 2 weg te stemmen!), dat de SP aan de macht komt en dat Emile Roemer onze nieuwe minister president wordt! Dan pas wordt Nederland echt sociaal, democratisch, menswaardig en eerlijk!!