Petitie tegen wetsvoorstel 'verwarde personen' Edith Schippers


Gast

#701

2016-08-14 20:56

Omdat ik deze regering en de EU goed zat ben.

Gast

#702 Re:

2016-08-15 13:44

#468: -  

 Ja opzouten met je verplichte zorgverzekering dat is tegen de vrije wil van de individu ingaan wie is de staat om te bepalen wat ik nodig als je het wilt verplichtingen mag jij ook de rekening betalen wil je dat niet moet je lekker met je eigen onzin bemoeien


Gast

#703

2016-08-15 13:48

Omdat ik deze volks verraders stront zat ben zij dienen alleen het geld en bouwen aan een dictatuur
Nu of Nooit

#704 Re:

2016-08-16 01:25

#5: -  

 Mensen kom in actie.

Hans

#705

2016-08-16 01:30

Wel zo fijn dat de overheid ons helpt complotten te ontrafelen

 

Ik denk niet dat Vrijland zich druk moet maken om zijn "baan"

 


Gast

#706

2016-08-20 10:15

Als die vuile snotneuzen dit in mien landt openbaar maake dan word ik bezoopm!

Gast

#707

2016-08-24 21:07

Prima, deze petitie. Dit is te zot voor woorden.
Ook met de punten hieronder (Samen kunnen we het en Stop intimidatie aanhangers Gulen) ben ik het helemaal eens.

Gast

#708

2016-09-06 08:22

Deze wet is bedoelt om meer controle over mensen te krijgen. Wie lastig is gaat maar eventjes mee in de dwangbuis.
dit gaat een zeer gevaarlijke kant op mbt de rechten en vrijheden van de mens.
Dat dit wetsvoorstel ook nog ingediend wordt door een partij die zegt voor vrijheid van het individu te zijn is helemaal een lachertje

Gast

#709

2016-09-09 23:00

Wat is de definitie van 'verward'? Afgezien van het feit dat er bijv mensen rondlopen die een gevaar voor zichzelf zijn en toch zeggen geen hulp te willen (in hoeverre is dat een echte keus?) , is het enge van WEL oppakken en opsluiten dat keuzevrijheid totaal verdwijnt. Bovendien verplichte medicatie: wie zegt dat dat adequaat is in de situatie. Een alternatief heb ik ook niet maar bijv drugsgebruik en/of een psychiatrische aandoening en/of moeilijke jeugd maken iemand nog niet tot een staatsgevaarlijk persoon.
haazje

#710 Re:

2016-09-10 10:00

#668: -  

 Hear hear!


Gast

#711

2016-09-10 10:23

Een waardevolle petitie voor waarborging van de rechten van de mens. De huidige wet is uitstekend geschikt om mensen die een acuut gevaar vormen gedwongen op te nemen. Dit wetsvoorstel levert de gewone burger over aan de willekeur van de rechtelijke macht zonder vorm van proces.
Bea de Belazerde

#712 Re:

2016-09-11 17:37

#7: -  

 NeeDDRland begint op de voormalige DDR te lijken!Weg met ! Tijd voor een revolutie!


Gast

#713

2016-09-11 17:43

Omdat NeeDDRland op de voormalige DDR gaat lijken! Weg met die achterlijke Edith met haar belangenverstrengelende kerel! Weg met de huidige elite in de 2e slappkamer!

Gast

#714

2016-09-13 20:45

omdat het weer een stap dichter bij de dictatuur komt

Gast

#715

2016-09-16 11:16

Ik teken Marianne Rosalina Antonia Meier tekent protest aan tegen dit wetsvoorstel,

want ik ben door de Staats strijd om het gratis verstrekken van ID-kaarten zelf het Staats slachtoffer geworden, en is mij op 21 december 2011 mijn ID-kaart geweigerd voor verlenging, hierdoor ben ik met nog 60.000 Nederlanders dakloos gemaakt, en ben ik op grove leugens opgesloten in het GGZ te Zoetermeer, waarbij ik werd gedwongen organen te moeten afstaan, ik heb geweigerd en weiger het nog, het is van mij en ik bepaal hoe mijn lichaam is. Ik ben 2x zwaar mishandeld om af te dwingen dat ik onder zwaar geweld het wel zou doen, dat heb ik niet gedaan!!! En zou ik het niet doen dan zou ik de rest van mijn leven mijn dochter nooit meer zien. en dat klopt ik heb mijn dochter zes volle jaren niet meer gezien en gehoord, ieder contact dat ik met mijn dochter leg word direct geblokkeerd mogelijk weet mijn dochter het niet dat het gebeurd.

Ik Marianne Meier heeft op 16 september 2016 dit protest betekend tegen de rovers Staat Nederland!


Gast

#716

2016-09-17 14:40

Monsterlijk inhumane wet

Gast

#717

2016-09-19 08:45

Ik vind het mensonterend dat dit op de hoofden van Nederlanders staat, en dat Schippers dit over onschuldige burgers durft af te roepen. Het is tegen allen grondwetrechten en mensenrechten in, ook deze worden voorbij gerend!!! Dit mag niet en kan niet!!!
Ikzelf heb een zeer slechte ervaring doordat de strijd omtrent het gratis verstrekken van het ID-kaarten van Nederlandse burgers. De gemeente Zoetermeer was al bezig om mijn stabiele gezin te ontwrichten, en pakte mijn dochter in april 2010 te grazen, door de inzet van het Hoofdkantoor AH kon dit voorkomen kunnen worden. Dit kon gemeente Zoetermeer niet verkroppen, en nam mij op 21 december 2011 te grazen en werd mijn ID-kaart geweigerd voor verlenging, en heeft de gemeente het 22 maanden lang volgehouden. Ik was Staatsrecht onteigend en kon nergens aankloppen, en moest ik op 0,00 euro verder creperen, want de ellende die aan de onrechtmatige uitschrijving vast ligt, dan word je op het bewoonde adres ontruimd. En na verloop van tijd had ik ineen woonhotel het kleinste kamertje gekregen, niets was aan hand. Totdat ik bij de gemeente mijn uitkering ging aanvragen, en die vent is boos geworden dat ik onderdak had, want dat mocht niet dat waren de afspraken, zei hij!!! En geheel tegen de grondwetrechten ben ik door de rechtbank een RM opgelegd en werd ik zonder dat ik gehoord was meegenomen en opgesloten in het GGZ Zoetermeer, want die kon het niet verkroppen dat ik elders was gaan wonen, in dat vieze corrupte instelling zitten teveel burgers ontoelaatbaar opgesloten met name jongere kern gezonde mensen die onder zware dwang als proefkonijn misbruikt worden. Het kan niet het mag niet!!! Ik ben alle loketten en wetten in Nederland afgegaan om het ongedaan te maken, en ik werd gedwongen om mijn gezonde organen af te staan, ik weigerde dit, toen werd ik onder dwang als ik het niet deed mijn dochter nooit weer zou zien, inmiddels heb ik mijn lieve dochter niet meer gezien of gehoord. Ieder contactlegging is bij voorbaat geblokkeerd, aangetekende brieven worden door een derden ondertekend, aangetekende pakketten worden eveneens onderschept. Ik blijf weigeren om als kern gezond mens hier aan mee te werken. Dat is mijn democratisch Burgerlijk Staatsrecht. Verder ben ik tweemaal zwaar mishandeld de 1e keer door 18 zwaar getrainde mannen z.g. verpleegkundige om mij hiermee te dwingen, de 2e keer door 15 z.g. verpleegkundige en ben ik zo zwaar mishandeld dat ik door voorgaande mishandelingen zo zwaar mishandeld met blijvend letsel.

Ik betreur dat de Nederlandse Overheid tot dit soort Hitler gedragingen burgers te grazen gaat nemen. ik ben tegen deze petitie van schippers, schippers moet oprotten, en deze wet dient vernietigd te worden. En de onschuldige burgers die opgesloten zijn GGZ dan wel gevangenissen moeten onmiddellijk vrijgelaten worden. ik kan u namen geven van burgers die er niet mogen zijn, en er niet horen te zijn.

Marianne Meier,
tekent petitie tegen het wetsvoorstel zogenaamde "verwarde personen" schippers.

Gast

#718 Re:

2016-09-19 12:24

#4: -  

 Maar het gebeurd wel, en zie maar dat iemand je hoort. GGZ Zoetermeer er vol mee, onschuldige mensen die er niet horen zitten opgesloten.


Gast

#719 Re:

2016-09-19 12:29

#22: -  

 Blijkbaar wel, en kan ze zichzelf uit het GGZ houden, dan pak je toch onschuldige gezonde te grazen. Ik word echt misselijk van Nederland. Vrijheid, welke Vrijheid??? Ze moeten de vlag maar inruilen die bij het dictators wanbeleid past Rood Wit Blauw zeker niet!!!


Gast

#720 Re:

2016-09-19 12:31

#27: -  

 Dit schepsel hoort zelf opgesloten te worden, arme huisgenoten van haar, of zitten al opgesloten. Zou een open kamervraag moeten worden


Gast

#721 Re:

2016-09-19 12:39

#666: -  

 Ja dat zegt en ziet u goed, de leugenaars en de stalkers hebben hier vrij spel, zij spreken en storten het op je uit, en niemand die u zal horen. Maar geloof maar deze kwaadsprekers hun straf zal harder zijn als wat ze u aandoen. Ik hoop en wens met ganzer hart dat u het mag meemaken hoe het op hen zelf word uitgestort!!! Stekte en zet de strijd door!!!


Gast

#722 Re: Re:

2016-09-19 14:15

#704: Nu of Nooit - Re:  

 Ja, laat allen Nederlanders eens opstaan, en met zijn allen hiertegen ingaan. Maar ik heb geleerd Nederlanders zijn erg laf als het om een ander gaat, maar o wee als het hen treft, dan is de wereld te klein!!!


Gast

#723

2016-09-22 19:35

Ik ben zelf door valse verklaringen meegenomen en heb een onterechte IBS gehad. Ik heb een vreselijke "behandeling" moeten ondergaan, waarbij ik niet geholpen werd, maar juist psychisch mishandeld werd.
Ik werd er ziek gemaakt met psychotische en zeer verslavende medicijnen.
Een slimme manier om mensen in de wurggreep van de psychiatrie te krijgen en te houden.



Gast

#724

2016-09-24 15:11

Ik wordt doodziek van dit kabinet en vooral van Edith Schippers. Verplicht eigen bijdrage zorgt voor heel veel stress, ook ik raak er financieel aan kapot te gaan. Krijg net weer een nota van cz
( €355.00) Weet niet waar ik dat geld vandaan moet halen. Ik weet maar één oplossing ik ga niet meer naar een dokter. Met geld is gezondheid dus wel te koop. Volgen jaar gaat eigen bijdrage niet omhoog. Wie geloofd dat nog, verkiezingsstunt. Zolang Schippers op haar post blijft, blijft het duurder worden. We krijgen hier Amerikaanse toestanden. Bedankt Schippers, voor het vernielen van de zorg,
gast

#725 Re: Re:

2016-09-24 15:19

#720: - Re:  

 Helemaal mee eens, alleen een maniak kan de zorg en GGZ zo verkwanselen. Durf ze nog te zeggen, ik slaap prima! Veel Nederlanders niet meer.