Petitie tegen wetsvoorstel 'verwarde personen' Edith Schippers

Gekke Henkie

#726 Re:

2016-09-24 15:22

#637: -  

 Zo snel mogelijk, voor er nog meer slachtoffers komen


Gast

#727

2016-09-30 07:03

Omdat het tijd wordt deze haagse maffiabende doorkrijgt dat er nog nederlanders zijn die ze doorhebben waar ze mee bezig zijn laat het een waarschuwing zijn dat we het niet meer pikken stelletje landverraders!!

Gast

#728

2016-09-30 09:58

Ik wil zeker niet zo maar opgepakt worden om geobserveerd te worden zonder dat ik psychisch onderzocht wordt van te voren!! Dit is gewoon vrijheidsberoving zonder geldige reden en daar pas ik voor, dat zou met niemand mogen gebeuren!

Gast

#729

2016-10-09 10:56

Om de teloorgang van Nederland,bewust. door Rutte en zijn handlangers,zowel de "koninklijke"als de ministers Schippers.Schulz.Hennis en de staatssecretarissen van Rijn en dat mens in de rolstoel.zzniet te vergeten de vreselijke Kamp.Wie deugt er eigenlijk wel? Ik kan er geen opnoemen.
Wolf

#730

2016-10-19 19:07

Volgens mij heeft Schippers psychopathische trekken (mogen die ook preventief worden opgesloten, pardon, opgenomen?).  Dit wetsvoorstel, samen met de versoepeling van de euthanasiewet, doet me huiveren voor ons land. Het eerste voorstel zal wel van harte door de farmaceuten worden ondersteund: wat is er nu beter dan gedwongen patienten? Eindeloos rendement. En tsja, de tweede is meer voor de staatskas: opruimen die lastige oude mensen die geld kosten. Als ze durven te klagen, bieden we ze gewoon een pilletje aan. Nemen ze dat niet aan, kunnen ze (wegens gekte natuurlijk) altijd nog gedwongen worden opgenomen.


Gast

#731

2016-10-20 00:20

In US schijnt deze wet al in werking te zijn NSA is de afkorting ervan. De DDR is er niks bij.

Gast

#732

2016-10-25 18:21

After living here for many years my life is now completly destroyed.As a caretaker for an other who is ill now under conditions no house, no income, removed from BRP, and finaly have the health insurance removed.Both are having to launch by a third person .It is unreal how this country being governed and how the people are allowing such to continue.Myself have been following Shippers surreal activity.As well as the Ministrie of Binnenlandse zaken "Operation BRP"
Had the feeling if lot is being tested out on me and on the friend I care for.Can not get myself to go to the Gemeente again,to ask to be registered.I feel they immidietly will see me as a confused people.Have been having to face the fact that these amtenars will no problem have me one of these pills since the last three years they refuse to make aviable more than 20 thousend euros.Euros they from the EU have recieved .For to give EU citizens like me ,when in need...Only was planning to have a quiet life.Few friends,doing things that feel right,being kind to others,and not end up excluded .We both are terrified that we will end up dead in this country...Had no idea this type of darkness does exist.In this multicultural "...ing" samen leven.

Gast

#733

2016-10-26 21:11

Deze mevrouw Edith Schipper mag per direct aftreden voor haar functie. Dit is niet het eerste gekke voorstel van haar...... maar ook over orgaan donatie. En op dringen van medicatie en ga zo maar door.
Weet wel..dat mede dank zij haar er 20.000 doden per jaar zijn..
Dat moet en kan anders!!




Gast

#734

2016-10-27 09:27

Die 'minister van Roken' Schippers is niet te vertrouwen...!

Gast

#735

2016-10-27 23:17

Omdat het van de zotte is om iemand als Zot te betitelen zodat elke vorm van oppositie zo weggemoffeld kan worden. Er is altijd wel iets te vinden als dat voordelig uitkomt. Dit is een subtiele vorm van Dictatuur.

Gast

#736

2016-10-28 00:28

Ben t eens met de enorme risico's die eraan zitten, risicovol voor een echt normale menselijke waarden samenleving. Te weinig variatie in andersdenkenden ontstaat er dan in de populatie en van diversiteit moeten we het hebben als mensen onder elkaar in een samenleving op de wereld

Gast

#737

2016-10-28 09:27

Omdat Schippers en consorten  gestopt moeten worden.

Iedereen heeft het recht om zichzelf te zijn en een eigen mening te hebben , zonder dat je daardoor veroordeeld wordt door anders denkenden.


Gast

#738

2016-10-28 12:04

Inperking van vrijheid van lichaam (vastnemen) en geest (medicatie) moet met de grootste zorgvuldigheid en door daarvoor gekwalificeerde mensen gebeuren. Dit is een fundament onder deze maatschappij. Deze wet zet ons (een volgende) stap verder op een hellend vlak die ik zeer zorgwekkend vindt.

Gast

#739

2016-10-28 14:07

Dit is de deur wagenwijd open naar een politiestaat met vage begrippen mensen oppakken en zonder vorm van proces opsluiten onacceptabel.

Gast

#740

2016-10-28 18:10

Ik sta niet voor een dictatuur. Iedereen heeft recht op vrije meningsuiting. Minister schippers is een grote bedreiging voor de nationale gezondheid
#kominverzet

#741

2016-10-28 20:44

Dat ze dit überhaupt een Democratie durven noemen!

Juist door dit soort acties en onzinnige wetsvoorstellen ga ik inderdaad geloven in complottheorieën....

 

sinds ik de politiek ben gaan volgen en zoveel misstanden mocht aanschouwen,  daarbij geholpen door de (niet msm) journalisten die wel de feiten durven te publiceren is het mij duidelijk geworden dat onze "volksvertegenwoordigers" met een dubbele agenda werken!  

Je mag wel stellen dat de door onze (voor)ouders opgebouwde verzorgingsstaat grotendeels al is afgebroken door deze (blijkbaar niet naar het volk luisterende) volksvertegenwoordigers(?) waarbij ze prediken over transparantie door iedereen maar zelf geen verantwoording hoeven af te leggen!                  

 

 


Gast

#742

2016-10-28 20:51

Zoals dit eruit ziet is dit wetsvoorstel absoluut ontoelaatbaar en volledig in strijd met het humane recht op vrijheid....
Onbegrijpelijk. Tragisch

Gast

#743

2016-10-28 21:54

Hoop niet dat mijn ondertekening waarbij mijn naam bekend mag zijn tot mijn opsluiting zal leiden maar dat er voldoende medelanders zijn die ook zien dat dit deze wet het einde van onze menselijke grondrechten betekent en zodat we gezamenlijk minister Schippers terug kunnen fluiten.

Gast

#744

2016-10-29 06:59

Big brother is wathing you.....

Gast

#745

2016-10-29 10:17

Omdat de overheid daarmee in de schoenen van een psycholoog kan gaan staan met een compleet andere agenda en achtergrond

Gast

#746

2016-10-29 10:20

Ik denk dat Edith Schippers zelf een "verward persoon" is.

Gast

#747

2016-10-29 20:10

De rechten van de mens worden aangetast.

Gast

#748

2016-10-30 07:57

Het wordt steeds "gekker" met deze megalomane Schippers die zelf opgenomen moet worden, haar man erbij !!!!!
Wordt echt tijd voor een voorjaars schoonmaak.

Gast

#749

2016-10-30 17:51

Dit is een wetsvoorstel van een partij die hoort achter het IJzeren Gordijn

Gast

#750

2016-10-31 18:19

Te belachelijk voor woorden dit wetsvoorstel. Je hebt als persoon zelf niets meer te vertellen. Elk halfgaar familielid kan je dus op laten sluiten