Voor de Oostendse luchthaven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Voor de Oostendse luchthaven.


Gast

#1

2016-08-10 12:12

Onze luchthaven moet blijven en meer toeristische vluchten naar Spanje en andere landen aantrekken ..

Gast

#2

2016-08-10 12:12

Het moet gedaan zijn dat die achterbakse debielen in de naam spreken van de omwonende die WEL voor het vliegveld zijn, het vliegveld was eerder dan die bleters

Het er zijn nog tal van mogelijkheden die kunnen uitgespeeld worden, kijk maar naar Liege en Charleroi, beide zijn serieus uitgegroeid, daar moeten we voorbeelden aan nemen  DIT KAN HIER OOK


Anonymous

#3

2016-08-10 12:20

Luchthaven en haven zijn te belangrijk

Gast

#4

2016-08-10 12:42

Om dat het eens en voor altijd gedaan moet zijn met de economische groei van onze luchthaven tegen te gaan! De personen die in de aanvliegroute zijn gaan wonen en er iets op tegen hebben moeten zelf verhuizen! De luchthaven ligt er al langer dan dat zij er wonen! Het is zowel als economisch als toeristisch vlak(dicht bij brugge) dat wij als regionale luchthaven onze troeven moeten kunnen uitspelen!

Gast

#5

2016-08-10 12:51

De luchthaven biedt vroeg of laat werkgelegendheid aan Uw kinderen en of kleinkinderen, OPEN houden de EBOS

Gast

#6

2016-08-10 13:07

Enkele verzuurde geesten hoeven onze gehele leefwereld niet te bepalen en om zeep te helpen! Tolerantie en begrip helpt veel meer dan haat en nijd! En klagen over enkele geluidsarme vliegtuigen??? Er is meer lawaai in de wereld dan dat... of moet ik ook een actiegroep oprichten tegen de muggen die mij snachts wakker houden??? Welke minister gaat daar eens een wet over maken???


Gast

#7

2016-08-10 13:10

Omdat men niet kan leren vliegen zonder vluchturen. En er hopelijk meer vluchten van uit Oostende gaan vertrekken is lekker makkelijk dat je het vliegtuig kan nemen in Oostende. En niet alle verkeer op baan moet trotseren.

Gast

#8

2016-08-10 13:23

Wiloo vertegenwoordigd zeker niet alle omwonenden, het moet stoppen dat een paar zuurpruimen blijft klagen en zagen in de naam van iedereen. Het vliegveld is er al langer dan de huizen, dus ze wisten waar ze aan begonnen toen ze er kwamen wonen. Daarbij er is nauwelijks lawaai en hetgeen er is raak je vlug aan gewend.

Gast

#9

2016-08-10 13:38

Omdat deze WILOO zo hypocriet is als t maar kan zijn ! eerder werd al gezegd dat ze slecht uit enkel "enkelingen" bestaat , dat ze een aantal bezwaarschriften verstuurden vanuit slechts enkele adressen . En dan lees en zie ik dat een ( mss de enige ) hoofpersoon zelf uit een vliegtuigje stapt in ............... OOSTENDE .

Gast

#10

2016-08-10 13:41

Goede regionale luchthaven met prima service, zowel voor passagiers, piloten en bezoekers. Deze luchthaven is van groot economisch belang voor de kust en geheel Vlaanderen.

Gast

#11

2016-08-10 13:51

Volledig akkoord met het doel van de petitie.

Gast

#12

2016-08-10 13:53

Voor het verder ontplooien van de luchthaven en werkgelegenheid

Gast

#13

2016-08-10 13:55

De luchthaven van Oostende-Brugge dient verder te groeien binnen de normen van de milieuvergunning incl. oefenvluchten.
De Vlaamse regering heeft in haar beleidsnota trouwens de kustluchthaven als opleidingscentrum voorzien.

Gast

#14

2016-08-10 13:58

Omdat ik reeds meer dan 15j op luchthaven werk en die eigenlijk es de kansen moet krijgen om tot haar vol potentieel te komen.Kan zoveel werkzekerheid voor velen betekenen.Ook naast de luchthaven kan men een graantje meepikken.Plaatselijke hotels (crew,pax),taxi's,catering,lokale horecazaken,enz....
De mogelijkheden zijn er,heeft enkel een duwtje in de rug nodig...

Gast

#15

2016-08-10 13:59

omdat het mijn opinie is dat een bedrijvige luchthaven een
groot pluspunt is voor de stad oostende de bewoners
oud groot en klein

Gast

#16

2016-08-10 14:02

Omdat de luchthaven een van de weinig overgebleven werkgevers is, omdat WILOO lieg als ze beweert dat ze de omwonenden vertegenwoordigen.

Gast

#17

2016-08-10 14:05

Voor het behoud van de luchthaven. 't is nu niet dat het is zoals in Zaventem en dat er elke 5 min een vliegtuig overvliegt. Als er eentje boven ons huis passeert zijn we nieuwsgierig wie (welke maatschappij) het is. Als dat ook al moet verdwijnen in Oostende ...

Gast

#18

2016-08-10 14:15

Ik heb vier jaar gestudeerd in Oostende en er op kot gezeten en ik heb nooit last gehad van de luchthaven en de vliegtuigen. In tegendeel zelfs. Vergeleken met andere luchthavens oogt de luchthaven van Oostende abnormaal stil en rustig. En ik ben niet de enige persoon die deze mening deelt.

Gast

#19

2016-08-10 14:15

De luchthaven bestaat al veel langer dan de mensen die er rond komen women. Die enkele klagers moetn dus maar terug verhuizen.. Steun de Vlaamse Economie, Steun West-Vlaanderen zodat niet enkel Luik en Charleroi weg lopen met de extra vliegverkeer!.
Hvdv

#20 Hypocriet

2016-08-10 14:19

De waarheid zo verdraaien en naar uw hand zetten, gedeeltelijke en opgepoetste informatie doorspelen. Lijkt veel op roddelbladen journalistiek.


Gast

#21

2016-08-10 14:21

Ik woon an t'kruispunt Mercator-stadhuis-Faro en daar rijden iedere 3 min een politiewagen , ziekenvervoer telkens met sirene alsook de tram die zn harde hoorn gebruikt omdat er misschien een wagen geen voorang zal verlenen , moet ik ook klacht indienen zelfs al gebeurt het na 22u?

Gast

#22

2016-08-10 14:32

Mijn ouders woonden vlak onder de landingsroute. 20 jaar gewoond zonder ook maar 1 slapeloze nacht, zelfs in het tijdperk van de beruchte Iljushins. Nu betrap ik mezelf nog altijd op het kijken naar de aankomende vliegtuigen als ik op bezoek ben.


Gast

#23

2016-08-10 14:38

Wiloo. Te stom om het te vatten op comercieel gebied
Rode patij van oostende nog stommer

Gast

#24

2016-08-10 14:43

ik vind dat de luchthaven zeker geen schade aan richt en moet zeker blijven bestaan voor de werk gelegenheid.en aan alle zagers en klagers stop het nu.

Gast

#25

2016-08-10 14:50

Omdat ik het zalig vind om op vakantie te vertrekken met het vliegtuig om de hoek waar ik woon. Geen files en stress.