Voor de Oostendse luchthaven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Voor de Oostendse luchthaven.


Gast

#176

2016-08-30 05:44

De luchthaven moet blijven, is van economisch belang. En dat die kinderclub van willoo opkrassen!!!!

Gast

#177

2016-08-30 06:54

deze luchthaven moet een toekomst krijgen als vracht en passagiersluchthaven.

Gast

#178

2016-08-31 12:24

De luchthaven bestaat hier al langer dan de meeste mensen die er in de omgeving wonen. Mensen die na het bouwen van de luchthaven er komen wonen zijn wisten van het bestaan hiervan. Waarom zou de luchthaven moeten wijken voor deze mensen, Zonder te praten van de mensen die goedkoper bouwgrond aangeboden zijn, omdat ze mogelijks zouden hinder hebben van het vleigverkeer. Dan spreekt men nog van geen arbeidsmarkt die voor veel mensen en toeleveringsfirma's een domper zou zijn.

Gast

#179

2016-08-31 17:56

Ik ben liefhebber van de luchtvaart en vurige voorstander van onze luchthaven! Ik heb jaren in de buurt van de luchthaven gewoond. Ik hoop dat de luchthaven van Oostende nog meer luchtvaartmaatschappijen kan aantrekken in de toekomst!

Gast

#180

2016-08-31 19:47

Natuurlijk moet de Oostendse luchthaven blijven en mogen er nog heel veel vluchten bij komen!
Dag en nacht! Cargo & passagiers.
Lang leve de werkgelegenheid en de economie!
Denk eens na over hoeveel dit onze provincie en ons vlaams gewest bij brengt!
Allen die klagen zouden beter twee keer nadenken. Die luchthaven is er al veeeééééeeel langer dan waar jij woont! Der is trouwens ook een reden waarom jou huis/grond zoveel goedkoper was dan een ander huis/perceel.
En voor als diegene die zich hiermee aangesproken voelen denken dat ik makkelijk praten heb, de start/landingsbaan ligt op een goeie 2km van mijn huis dus ja ik hoor ook de vliegtuigen en nee ik stoor me er totaal niet aan.
Hetzelfde geldt trouwens ook voor spoorwegen & havens!

Gast

#181

2016-08-31 20:56

jaren gewerkt op de luchthaven, nu vanaf 1 september met pensioen, ik hoop dat er nog veel mensen mogen werken op de luchthaven en meer vliegtuigen is werk voor iedereen, en er is al niet teveel werk in de regio. hopelijk denkt het stadsbestuur daar eens aan
Wiber Jack
Handelaar

#182 Het contact: Jackwiber:

2016-08-31 22:39


Het contact: Jackwiber:
Ik ben een persoon die internationale leningen aanbiedt. de schuld van speciale bestemming tussen de tennisbaan en de lange termijn 2500 € 20,000 250,000 € 30,000 € € 21.000 aan € 1.500.000 voor alle ernstige mensen zijn echt in de behoefte, de rentevoet bedraagt 3% in de loop van de periode van vergoeding. Ik geef leningen.
Het contact: Jackwiber:


Gast

#183

2016-09-01 06:56

Omdat ikzelf het vliegtuig neem uit oostende en omdat het vliegveld daar eerder was dan die azijpissers , zij hebben gekozen om bij het vliegveld te wonen !!!

Gast

#184

2016-09-01 07:28

Omdat de luchthaven werk bied ,en waarom moeten wij naar Brussel ,als zo dicht bij de deur is ,verplicht wel dat vliegtuigen die landen ,veilig zijn en de motertoren in de normen blijven ,zo is iedereen content

Gast

#185

2016-09-01 07:38

Omdat deze luchthaven een extra elan geeft aan onze stad

Gast

#186

2016-09-01 10:59

Oostende is de enige plek in WestVlaanderen waar je toeristen en buitenlanders via haven en luchthaven kan binnenhalen.De stad verloor al Thalys en als we nu niet inzetten op dit dan kunnen we het vergeten.Wij moeten vooruitkijken.....geen gezeur van kortzichtige mensen,die steeds maar klaar staan om te mekkeren ! Geloof nu eindelijk eens in de vooruitgang...Oostende MOET terug op de kaart...kijk maar naar Oostende in de 19e eeuw,hoe de stad bloeide! Geen gezeur meer...doen! Ook Oosteroever....here we come!

Gast

#187

2016-09-01 20:13

de luchthaven is een belangrijke werkgever voor de regio, ook voor de passagiers is vertrekken vanuit Oostende aangenamer.

Gast

#188

2016-09-01 21:30

Omdat het een aanwinst is voor de kust.

Gast

#189

2016-09-02 13:44

ik woon op de conterdam en heb zeker geen last van oefen vluchten en landen en opstijgen ge heb van die mensen die juist aan hun eigen peizen enz..........

Gast

#190

2016-09-04 08:10

Omdat ik geloof in de ontplooiing van de Oostendse luchthaven, die al heeft bewezen dat het mogelijk is. De uitbreiding zal Oostende nog beter op de kaart zetten!

Gast

#191

2016-09-06 13:06

De luchthaven moet blijven en hopelijk komt er snel trafiek bij. De zeveraars van Wiloo moeten maar ophoepelen indien ze niet kunnen leven naast een luchthaven.De luchthaven was er eerst, dus niet komen klagen nu.
Iltsokitm

#192

2016-09-24 18:11

Laten we met zijn allen verse lucht gaan opsnuiven op een ander, waar het zonnetje altijd schijnt en dan onze kindertjes in de winter laten airosollen omwille van onze slechte luchtkwaliteit... luchtverkeer is zeer milieubelastend. .. Maar ach ja,  er is goedkope parking voorzien voor onze ' milieuvriendelijke' dieselwagen. Met het excuus dat de economie toch moet draaien... ziekelijk,  sorry hoor,  ik kan DIT niet volgen. De regionale luchthavens gingen afgebouwd worden en sluiten. Dat is er aan de leefomgeving eigenlijk zo goed als beloofd. 


Gast

#193

2016-10-15 08:57

De luchthaven van Oostende moet blijven , het is een uitstraling voor onze kust , een voordeel om van daaruit te vertrekken op reis

Gast

#194

2016-10-19 16:17

Luchthaven Oostende is Internationaal gekend. Willo niet. Luchthaven is al reeds jaren actief waarbij de klagers nog niet eens geboren waren. Wonen bij een luchthaven is eveneens vragen om te genieten van de luchthaven voor het vliegend verkeer. Klagers van deze tijd, wat vroeger NOOIT is geweest en toen was het nog drukker op de luchthaven en luidruchtiger, dan in de jaren zestig, zeventig... Mensen kwamen om vliegtuigen te spotten op de balkon die spijtig genoeg reeds jaren is afgesloten voor het publiek, en op Mariakerke (oude luchthaven) waar mensen buiten zaten om te genieten van het schouwspel van ronkende dubbelestermotoren en de nieuwe opkomende straalmotoren (deze waren luidruchtiger dan de generatie van nu) op de tarmac. Eveneens van de bewegingen van de toestellen van het opstijgen en het landen ervan.
Vandaag zijn mensen geprikkeld in hun ik zijn waar geen plaats meer is over het gebeuren van bewegingen op de luchthaven en er er zelf nog met plezier voor kiezen om zo dicht mogelijk bij de luchthaven te wonen. Graag door deze enkelingen moet de luchthaven liefst weg, terwijl ze zelf in de reisgidsen vliegtuigvakanties opzoeken en bevestigen. Hoe GRAAG vliegen ze wel niet in een vliegtuig, naar hun bestemming, maar in hun leefomgeving is het een verwerpelijk ding. Oplossing: Deze mensen moeten dan maar verhuizen naar een plaats waar ze denken niet gestoord te worden in hun ego en LANG LEVE ONZE LUCHTHAVEN van Oostende een zeer lange in tijd bondgenoot van Oostende. Reeds van 1917 op het grondgebied van Mariakerke. Het volk van Oostende weet dat er een luchthaven is en leven ermee, enkele "aangespoelden" nieuwkomers niet .

Gast

#195

2016-10-23 11:04

Ook ik wens niet vertegenwoordigd te worden door die verzuurde bromberen van Wiloo. Ik woon ook heel dicht bij de luchthaven, maar probeer verdraagzaam te zijn tegenover mijn hele buurt; inclusief lawaaierige bromfietsen, grasmaaiers, foutparkerende toeristen, enz.

Gast

#196

2016-10-24 16:33

Zeer gemakkelijk voor mens aan de kust. Werkgelegenheid!
Vermindering verkeer richting andere luchthaven.

Gast

#197

2016-10-25 15:25

Werk en alle andere mogelijkheden voor de kuststreek zijn een must !
Kenny Opstaele

#198 Luchthaven oostende

2018-11-25 15:41

tis eigenlijk echt een schande dat er bepaalde groepen alles willen zien verdwijnen of proberen te onderdrukken terwijl ze er zelf gaan wonen zijn ! 

- de luchthaven is werkgelegenheid 

- alles aan de luchthaven is een plus punt ! Behalve wat lawaai 

Nu een kleine nota aan de groepsleden van willoo , als het jullie niet aanstaat ! Verkoop jullie huis , appartement of gelijk wat en ga in bekegem wonen , geen last van verkeer of vliegtuigen en heel veel parking !!! 

Spijtig dat zo een klein groepje domme mensen zoveel invloed kan hebben ! 

Get a life en laat oostende leven !! 

Gr , Kenny opstaele 

 

Roger Deschacht

#199 Luchthaven oostende

2018-11-25 17:04

gewesten zouden moeten blij zijn een luchthaven te bezitten

Een aantal debielen die zich hiertegen verzetten uit eigen belang spreken zogezegd in naam van de omwonenden van de luchthaven

Als ze niet tegen de beperkte hinder die zich voordoet kunnen dat ze dan verhuizen

Wie rustig en stil wil leven moet naar de Ardennen in een bos gaan wonen maar niet willen van het possitieve van een stadsomgeving te profiteren en er geen last van te krijgen

 

Tony Lesage

#200 Re:

2018-11-27 13:56

#8: -  

Wiloo vertegenwoordigt NIEMAND. Is door niemand verkozen, heeft geen mandaat. Iedereen kan beweren te spreken uit naam van alle buurtbewoners, maar al wie dat beweert kan best asap naar een psychiater voor behandeling van zijn narcisme en aviofobie