Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen


Gast

#51

2011-09-10 12:42

Jammer dat het zo gaat , het spel is zo sociaal en nu kunnen de mensen met lage inkomens helemaal weinig ! Zoveel mensen het plezier afnemen dat kan toch niet waar zijn , erg misleidend vind ik dit , hoop dan dat ze het spel HH weer snel veranderen
Groet Lenie

Gast

#52

2011-09-10 12:42

helemaal mee eens laat dingen zo als ze zijn

Gast

#53

2011-09-10 12:43

Wat ze er nu aan veranderd hebben vind ik echt niet kunnen.30 troefjes versturen oke maar 3 ??????
haal liever de 100 uit het rad.


Gast

#54

2011-09-10 12:44

Hoop dat nu de problemen worden opgelost.
geronimo45

#55 Re:

2011-09-10 12:44

#29: -

Hey lieve HH spelers, ik zeg HEUREKA ik heb de oplossing gevonden. Wij maken gewoon een loterij met de hooftprijs een troef waar je dann doch alleen onnozele prijzen mee kan verdienen en dat enigste want interessant is niet werkt. Dus iedereen die mij kadootjes stuurd neemt aan de loting deel en alle anderen HELAAS , volgende keer beter , zo als de makers van HH het ook gedaan hebben. Dus niet vergeten te sturen want anders val je af en verder veel speelplezier ook al weet ik niet waarmee . Groetjes Albert


Gast

#56

2011-09-10 12:47

ik vond het een leuk spel maar nu is het echt erg geen misies meer de ontspanig die ik er eerst van had is nu spanig
Frank

#57

2011-09-10 12:49

Het is inderdaad allemaal niet zo mooi meer als het geweest is. Maar: Houd er allemaal rekening mee: Dit spel wordt in eerste instantie niet door Hyves beheerd. De mensen op het forum hebben er zelfs nog minder mee te maken.
De grootste klacht op dit moment: We KRIJGEN te weinig gratis credits. Waar is de tijd gebleven dat het rad nog niet bestond. Toen KREEG ook niemand gratis credits. Als het rad helemaal nooit ingevoerd was, hadden we nu deze hele discussie niet gehad. Ik ben nu wel van mening dat het rad moet blijven en de kans op credits moet vergroten. MAAR het feit dat er op hyves en een bepalde fansite reacties tegengehouden worden omdat het zo grof gaat, is nergens voor nodig. En daar wordt ook zeker niet mee bereikt wat men wil.
@gast 50: Tuurlijk is er met het rad geknoeid. Als de kans op alle onderdelen even groot was, zou je altijd meer credits winnen dan de keren dat je draait. Wat betekent: Koop maar troeven en je wint credits. Dat is nooit de bedoeling geweest (en ook logisch) en altijd duidelijk geweest (voor de meeste mensen dan) En daarnaast, hoe groot was de kans dat je 50 credits draaide? Ook al niet zo groot, of had jij dat elke 10 keer dat je draaide wel een keer?

Gast

#58

2011-09-10 12:52

kortom ik heb het helemaal gehad met happy harvest.OPLICHTERS.!!!!!!!

Gast

#59

2011-09-10 12:54

Met zin allen staan we sterk

Gast

#60

2011-09-10 12:55

Ik ben het absoluut niet mee eens wat HH aan het doen is, troeven terug draaien , het rad ongunstiger zetten, credits afpakken die je eerlijk gedraaid hebt (de helft mocht terug meer niet alles, je draait de 50 en als je er 100 krijgt alla dat hadden ze terug mogen nemen en niet alles)
Het is alleen maar in hun eigen voordeel, is het in voordeel van ons dan pakken ze het weer af.
Het beleid van HH moet aangepakt worden, ze proberen op deze manier geld uit de mensen hun zak te kloppen, ik geef er geen eurocent meer aan uit, het was een leuk spel maar het wordt te commercieel.
Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden, want dit riekt wel naar oplichterij. Het is een spel maar ondanks dat mogen ze dit volgens mij niet doen.

Gast

#61

2011-09-10 12:56

HH is op deze manier niet leuk meer, groetjes

Gast

#62

2011-09-10 12:57

jammer dat de troeven bijna weg genomen zijn zou ook nog meer buurtjes cadootjes willen geven omdat ik bijna de hele dag achter HH zit ben er gewoon verslaaft aan aan geef het niet op hahahaha

Gast

#63

2011-09-10 12:58

ik vind het schandalig zoals het beheer van HH met zijn spelers omgaat!
ze dwingen je bijna om met geld te gaan spelen!

Gast

#64

2011-09-10 13:00

dit is een goed initiatief hopelijk doen ze er wat mee

Gast

#65 Re:

2011-09-10 13:01

#2: -  

 Ben het hier helemaal mee eens


Gast

#66

2011-09-10 13:02

wordt tijd om de krachten te bundelen, zo kan het niet meer, ze moeten ook aan spelers denken met een kleine beurs en dat worden er helaas in dit land steeds meer!!!succes met de actie ik volg alles op de voet

Gast

#67

2011-09-10 13:03

ik erger me langzamerhand erg aan HH steeds dure dingen en geen groene muntjes krijgen.
Ja als je een level omhoog gaat. Ik wil de oude HH terug!!!!Nog even en dan stop ik ook na heel veel voorgangers.

Gast

#68

2011-09-10 13:11

k wil weer 60 troeven kunnen versturen ,daarvoor had ik mijn brievenbus geupgrade waar ik ook credits voor moest betalen !!! Heb er veel geld in gestoken om tot lv 80 te komen en nu dit??? SCHANDALIG LAAIE LICHTERS ZIJN HET DIEVEN!! zit nu in lv 140 en kocht elke mnd voor 60 euro credits nou dus niet meer waarvoor zou ik ons zo te beknotten ,ben geen kleuter!! ben heel veel buurtjes kwijt !! thnx HAPPY HARVEST,LAAT HAPPY EIGENLIJK MAAR WEG HOOP DAT HEEL HYVES PLAT GAAT.boze speler weet niet voor hoe lang nog

Gast

#69

2011-09-10 13:17

Dit is de grootst mogelijke onzin die er is, Je werkt er hard voor om een chip te krijgen en dan heb je nog niks

Gast

#70

2011-09-10 13:20

Ik vind het echt jammer dat er zoveel problemen zijn bij HH het is bijna niet meer te doen zonder credits en nu mag je ook nog maar 3 troeven per dag versturen en dat terwijl ik er onwijs hard voor gewerkt heb om naar level 80 te komen en mijn vrienden allemaal troefjes kan versturen zodat zij ook eens aandat rad kunnen draaien voor leuke prijzen zoals die credits want sparen daarvan duurt echt erg lang voordat je iets kan kopen. Wordt er überhaupt iets gedaan met de uitslagen van de enquetes die we met zijn allen invullen om bv coins in te ruilen voor credits want ik denk zo ondertussen dat er wel een heleboel mensen boven de miljoen coins zitten. Doe hier eens iets mee of is het alleen maar zakken vullen van de makers van het spel. Ik lees ondertussen al zoveel reacties van mensen om maar met het spel te stoppen en ik val daar eigenlijk ook onder met mijn 3 accounts

Gast

#71

2011-09-10 13:25

vind het jammer dat ze zo met ons om gaan ik heb veel vrienden boven de lvl 80 wie moet je kiezen dan en we hebben niet voor niks de brievenbus na 60 kado tje gamaak voor je vrienden en dat koste ook nog credits ik vind net als vele andere dat het weer na 60 moet een hele fijne dag en ik hoop dat er wat gaat gebeuren met happy havers xxx zet hem op jongens

Gast

#72

2011-09-10 13:28

Mijn economie gaat er op vooruit, ik heb een klein vermogen in de spellen van spill games gestoken omdat ik het leuk vond om ze te spelen. Nu speel ik nog wel maar ik koop geen enkele credit meer.
Slecht voor hun economie ... Geen enkel bedrijf gaat zo met zijn klanten om, behalve spill games dan.

Gast

#73

2011-09-10 13:29

is oplichterij zoals ze het nu doen.

Gast

#74

2011-09-10 13:31

ridicuul hoe ze HH aan het verpesten zijn, heb er al aardig wat geld in gestoken om boven level 80 te komen maar steek er geen cent meer in!

Gast

#75

2011-09-10 13:32

het is belachelijk dat er zulke zakkenvullers toegang hebben tot o.a. een grote groep kinderen.