Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij / Mededelingen / Beeindiging petitie / Opmerkingen


Gast

#1

2016-11-12 10:38

Marokkanen doen niet anders .rechtzaken beginnen bv,tegen wilders En dat mag?Maar discriminatie tegen zwarte piet is getolereerd. En het ergste tegen alle blanken opzouten met deze rimboe negerin

Gast

#2

2016-11-12 10:58

Kan ik nog ergens een handtekening achter laten?

Gast

#3 Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij / Aankondigingen / Beeindiging petitie /

2016-11-12 11:06

Rond uit belachelijk, dit mag allemaal gezegd en gedaan wore in e openbare media. Zodra wij een uiting maken wat discriminerend kan iemand mij aanklagen. Waar gaat dit heen in dit land.


Gast

#4

2016-11-12 11:06

gewoon kapot schieten die zwarte tiefus temaaier
Wheel

#5

2016-11-12 11:08

Ik voel me als diabeet door het suikerfeest ook geraakt en dat wordt ook niet aangepast....


Gast

#6

2016-11-12 11:14

mee eens, bedankt voor je inzet
Yllen

#7

2016-11-12 11:15

Er is ook nog zoiets als karma, en sylvana krijgt ook haar beurt haha


Gast

#8

2016-11-12 11:18

Jammer dat het laffe Nederlandse openbaar ministerie ineens nu weer geen bewijs heeft dit heet wederom doofpot materie waar we hier in nl mee te maken hebben.
Vroeger was ik trots Nederlander te zijn maar tegenwoordig schaam ik me om te zeggen dat ik Nederlander ben.
Ik voel me in mijn eigenland zwaaar gediscrimineerd door dat achterlijke wijf .
En wat doet het om nee nee niet genoeg bewijs noem ik dat wijf van Simons aap dat zit ik zo vast bah ik walg er echt van

Gast

#9

2016-11-12 11:27

Goede dag
Ik wil zeker mijn tijd en aandacht zinvoller besteden
Maar maak mij grote zorgen om de mensen die na mij komen
En ik wil mij zeker niet bemoeien met andermans normen en waarden
Maar wil ook zeker niet dat andermans normen en waarden aan ons word opgedrongen
Ieder mens heeft zijn eigen normen en waarden en zo moet het blijven
Deze regering speelt daar een grote rol in die heeft haat gezaaid die wij als burgers nu moeten oogsten
Onze grondwet word steeds weer door hun overtreden dat zou moeten stoppen net zoals alle leugens
Nederland is Nederland en een ieder die hier woont moet zich aan de wet houden ook hun
Vriendelijke groet Mieke ducker

Gast

#10

2016-11-12 11:30

keurig, zo zijn wij Nederlanders nu eenmaal, de toon is gezet en de toekomst zal het op democratische wijze uitwijzen

Gast

#11

2016-11-12 11:49

Als we zwarte piet in een witte piet veranderen worden wij dan niet herinnerd aan de slavernij.
Dus ze willen zelf niet er aan herinnerd worden maar gunnen een ander wel het verdriet wat ze zelf niet willen.
Ongeacht welk feest/Gebruik/traditie er is op alles wel iets te vinden wat negatief is ben bang dat de mens dit nooit zal afleren.

Gast

#12

2016-11-12 11:56

Oh dus de Heer WILDERS kan wel vervolgd worden en die mevrouw Simone Simons niet het begint er op te lijken dat wij als Nederlander het onderspit moeten delven wordt dus hoog tijd dat Geert wilders aan de macht komt en zo links en rechts een beetje gaat ruimen

Gast

#13 Re:

2016-11-12 12:00

#12: -  

 U, hebt hiermee gelijk. 

Beide zijn hetzelfde, maar Wilders wordt voor de rechter gedaagd. 

 


Gast

#14

2016-11-12 12:03

Zijn wij niet allemaal slaven zwart wit geel bruin, we werken toch allemaal voor een baas. Wees blij dat hun voor ouders verscheep zijn, daar plukken hun na zaten de vruchten van in Nederland. Onze arme voor ouders hadden ook niets in te brengen, zij hebben het ook zwaar gehad. Oorlogen mee gemaakt de honger winter .Vele monden moeten voeden, er was geen kinderbijslag. Je eigen boontjes doppen heet dat
Nederland had er nooit zo uit gezien, als onze ouders er hun schouders niet onder gezet hadden. Laat de geschiedenis de geschiedenis blijven wees blij dat je nu leeft, maak er wat van wat voor kleur je ook heb. Ik kan er ook niets aan doen wat er 150 jaar geleden gebeurt is.

Gast

#15

2016-11-12 12:08

Bedankt voor je inzet! Het is overal aangekomen. :)

Gast

#16

2016-11-12 12:09

Mee eens .... dank voor het initiatief

Gast

#17

2016-11-12 12:11

Bedankt !!

Gast

#18

2016-11-12 12:11

word tijd dat zulke mensen aan gepakt worden en zeker om dat ze een kinderfeestjes dat al meer dan 100 jaar bestaad om dat te verzieken en zulke haatzaaiers horen hier niet thuis
boze nederlander

#19

2016-11-12 12:12

jammer dat mevr.simons zo dubbel is.zwarte piet mag niet maar gekleurde mag wel proberen ons blond haar te gebruiken. op de eerste plaats hoord het niet bij donkere mensen dus worden wij blonden ook gedicrimineerd.maar ja wat willen wij doen de regering moet maar gekleurd worden want. naar die mensen wordt wel geluisterd. shit regering wij worden nu de slaven van de gekleurde mensen  dus alles herhaald zich door mensen als mevr. simons

 


Gast

#20 Re:

2016-11-12 12:14

#14: -  helemaal met eens  je moet ze niet allemaal over een kant sturen zijn ook goede mensen bij of ze nu zwart zijn of geel of blank  probeerd iets mooi van te maken  in dit nederland

 


Gast

#21

2016-11-12 12:17

Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind dat we es moeten ophouden steeds op t verleden in te gaan en dat als excuus gaan gebruiken. Wil gewoon terug naar Nederland weer Nederlands maken. En als je dat niet leuk vindt hier, dan ga je geluk ergens anders zoeken.
Hier gelden voor IEDEREEN bepaalde regels, klaar.

Gast

#22

2016-11-12 12:20

ja wilders mogen ze wel aanklagen om minder minder marrokanen wij voelen ons als nederlander gediscrimineerd omdat mevr silvana simons alle Nederlanders en blanke mensen racisten zijn volgens haar , we moeten dus gewoon aangifte massaal gaan doen want dit past niet in onze samenleving weg met mevr simons dus

Gast

#23

2016-11-12 12:20

dit had ik al verwacht want dit haat zaaiende figuur heet geen geert W. en ze heeft een kleurtje dus dan mag je in dit land alles zeggen

Gast

#24

2016-11-12 12:24

Ja de blanken waren ook slaven. Vroeger in de textiel kregen de niet in Nederland geboren werknemers 6 weken aaneen gesloten vakantie en een soort van huursubsidie. Terwijl de werknemers geboren in Nederland dit niet mochten maximaal maar 3 weken en geen toeslag voor de woning.

Gast

#25

2016-11-12 12:27

Is spijtig maar dan is de kwestie wilders meer een politiek spel over meer of minder Marokkanen want Simons staat wel voor paal af en toe maar ze doet wel haat enz. Dus het om heeft boter op zijn hoofd