steunenfeyenoord

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie steunenfeyenoord.


Gast

#1

2011-09-18 11:40

Goede actie! Laten we met zijn allen achter de club gaan staan!

Gast

#2

2011-09-18 11:45

Niets is sterker dan dat ene woord en daar hoort Gudde ook bij. Perfecte en correcte man. Bovendien -zo blijkt uit heel zijn optreden- een man met normen en waarden. Velen kunnen een voorbeeld aan hem nemen.

Gast

#3

2011-09-18 11:50

Schitterend initiatief. Hulde voor diegene die dit heeft opgezet :-)

Gast

#4

2011-09-18 11:56

rust in de tempel!!!!!!!!!

Gast

#5

2011-09-18 12:38

Feyenoord is met de aanstelling van Koeman, Van Geel, Gio en JP, en met de aflossing van de schulden en het op orde krijgen van de selectie goed bezig. Ik denk dat al deze ontwikkelingen niet los gezien kunnen worden van beslissingen die op conceptueel (dus bestuurlijk) niveau genomen worden. Voorts gaan mijn complimenten uit naar, naast de eerdergenoemde, Gudde en consorten.

Gast

#6

2011-09-18 12:39

Goed initiatief! Het stelletje randdebielen die Feyenoord keer op keer in diskrediet brengen zullen er alles aan doen om Feyenoord naar de knoppen te helpen. En dan Gudde de schuld geven?
Ik ben geen fan van Gudde, maar het idee van veel "supporters" dat Feyenoord een directe democratie zou zijn waarin de grootste schreeuwers hun zin moeten krijgen, is sneu.
Een succesvol miljoenenbedrijf is nog nooit democratisch bestuurd. Dat bestaat niet. Goede bestuurders nemen de besluiten en worden later op die besluiten afgerekend. Gudde is nog bezig, we gaan zien of wat hij doet het juiste is. Ja, hij heeft fouten gemaakt en zal ook nog fouten maken. Maar ik denk dat we de juiste weg in hebben geslagen.

Gast

#7

2011-09-18 12:44

Ben meestal niet van de petities maar hier maak ik een uitzondering voor. Onze club mag niet, nu we na jaren net weer opstaan op elk vlak, alsnog door een groepje sukkels naar de kloten worden geholpen.

Gast

#8

2011-09-18 12:45

Niets is groter dan onze club FEYENOORD

Gast

#9

2011-09-18 12:49

De club is niet van een groepje eencellige met meelopers. De club is van iedereen en je koopt een kaartje om er bij te mogen zijn. En als je wilt dat de club van jullie wordt: kom dan op normale manier de Kuip binnen en neem 80 miljoen mee.

Gast

#10

2011-09-18 12:52

Of neerschieten of een stadionverbod voor het leven. Ze riepen wij zijn Feyenoord als dat zo is wordt ik supporter van een andere vereniging want ik wil dat niet zijn op die manier. Bah bah en nog eens bah. We moeten juist met z'n allen zorgen dat feyenoord er weer bovenop komt.Wij als supporters moeten dus supporteren. De spelers voetballen en het bestuur doet de bestuurlijke zaken. Bah bah en nog een bah.
Feyenoorder uit 020

#11 Beste mensen, ga door op de goede weg

2011-09-18 12:54

Bij deze wil ik alle medewerkers van feyenoord een hart onder de riem steken. Ook het bestuur.

Jullie zijn goed bezig om onze club weer terug te krijgen op de plek waar Feyenoord thuis hoort. Ga zo door, mij steun hebben jullie.


mauss1979

#12 Reacties

2011-09-18 13:02

Geweldig dat jullie een reactie geven op deze actie! Hoe meer reacties hoe beter maar hou het in taalgebruik aub netjes, Dus gaarne geen verwensingen als neerschieten enz.
Hoe goedbedoeld de reactie ook is willen we juist geen geweld oproepen.

Gast

#13

2011-09-18 13:03

Goed initiatief! Steun dit bestuur in hun moeilijke taak Feyenoord weer gezond te krijgen waar ze dag en nacht mee bezig zijn.

Gast

#14

2011-09-18 13:09

Dat er fouten worden gemaakt bij Feyenoord is mogelijk...er worden overal fouten gemaakt. Maar dat een stelletje van die hersenloze rand debielen onze club in diskrediet brengen is totaal onacceptabel!!

Gast

#15

2011-09-18 13:10

Bestuur en TD goed bezig
Clubliefde in goed en slechte tijden
figuren die zich feyenoorder noemen door acties zoals gisteren voor het leven schorsen en nooit meer de heilige kuip betreden
en ditsoort acties h

Gast

#16

2011-09-18 13:16

Voor Feyenoord, tegen geweld.

Gast

#17

2011-09-18 13:18

ik ben het hier mee eens het gezeik moet over wezen het gaat nu eindelijk de goede kant op en we staan boven aan

Gast

#18

2011-09-18 13:18

Prima initiatief!
Ik krijg het gevoel dat de mensen in het Maasgebouw eindelijk een keer goede dingen aan het doen zijn. Als die 'supporters' door blijven gaan met deze achterlijke dingen, ben ik bang dat de situatie helemaal escaleerd en dat zij dan juist diegene zijn die Feyenoord de afgrond in helpen!

Gast

#19

2011-09-18 13:18

Steun de directie en het bestuur 100%. Bij iedereen kun je fouten vinden dus ook bij dit bestuur. Feyenoord is al jarenlang in de "financiele" problemen net als bijna alle andere clubs in Europa. Er is in de voetballerij veel te veel met waarde geschermd maar dat is subjectief en koop je geen boterhammen voor. Dit bestuur is terug naar de realiteit gewoon harde munten op zak willen hebben daar koop je wat voor.

Gast

#20

2011-09-18 13:18

Omdat wij wél supporters zijn

Gast

#21

2011-09-18 13:19

Laat dat Feyenoord , Feyenoord blijven. Je mening geven doe je op een normale manier. Dus weg met deze gekken, welke mensen bedreigen op welke manier dan ook. Iedereen maakt fouten of blunders, ook ons bestuur, maar de club gaat de goede kant op, kijk eens naar de stand. Geef mensen de tijd dan komt alles goed


Gast

#22

2011-09-18 13:22

Schandalig, net weer goed op weg en dan door 'n stel aso's de naam van Feyenoord weer verknald.
Heel streng straffen s.v.p.

Gast

#23

2011-09-18 13:22

relschoppers gelijk een stadionverbod voor het leven, we gaan eindelijk de goede kant op en we staan boven aan en de schuld is al een stuk minder ik vind dat gudde en de rest goed bezig is

Gast

#24

2011-09-18 13:22

voor feyenoord!

Gast

#25

2011-09-18 13:22

DIT WAS HEEL ERG IK WIL MET MIJN KIND NAAR HET STADION EN DAT GEBEURD DIT WEER ZE ZIJN GEWOON STAPELGEK.IEDEREEN MAAKT FOUTEN DIE GEKKEN MOET ZEKER NOG DE EERSTE FOUT IN HUN LEVEN MAKEN,DT HEBBEN ZE DAN BIJ DEZE GEDAAN.