Herder Sam Westra moet in Leeuwarden blijven!!

Herder Sam Westra moet in Leeuwarden blijven!! / Mededelingen / Aanbieding petitie / Opmerkingen


Gast

#1

2017-01-16 21:10

Super gefeliciteerd

Gast

#2

2017-01-16 21:11

Prachtig, mooie ontwikkelingen! Bedankt voor het op de hoogte houden.

Gast

#3

2017-01-16 21:13

Ontroerd dat we met ons allen achter Sam en zijn schapen staan.
Ik heb de PvdA en Lutz Jacobi gemaild en de gemeente Leeuwarden.
Heb nog genoemd dat mijn lieve zus Anita Andriesen hart had voor mens,dier en natuur.
Ik hoop dat onze acties op tijd zijn en de schapen gered worden.

Gast

#4

2017-01-16 21:21

Fantastisch dat er zoveel reactie is gekomen van de media. Veel succes.

Gast

#5

2017-01-16 21:21

Hartstikke fijn dat er zoveel mensen meeleven. Ik kan er woensdag helaas niet bij zijn, maar er komen vast genoeg anderen. Veel succes gewenst. Groet Thea


Gast

#6

2017-01-16 21:24

Geweldig Aukje!
Deze actie moet wel het verschil maken.

Gast

#7

2017-01-16 21:27

Aukje, mooi mens ben je! En wat fantastisch dat zoveel mensen de petitie hebben getekend! Samen zijn we sterk! Ik hoop voor Sam en zijn schapen dat het goed uitpakt allemaal! Laten we hopen dat men in de Gemeenteraad zich nog een keer achter de oren krabt en tot een ander besluit komt. Ik hoop het van harte voor jullie allemaal!
Juut

#8 Sam en schapen

2017-01-16 21:45

Super gedaan Aukje! Ik hoop dat dit een verschil maakt. Voor Sam en de schapen. Ze horen hier in Cammingaburen. Laat ze gewoon  blijven.


Gast

#9

2017-01-16 21:50

Fantastisch regele. Respect.


Gast

#10

2017-01-17 05:52

Wat een superactie Aukje! Mijn grote complimenten voor jou. Ik volg de ontwikkelingen op de voet.
Hartelijke groet,
Annet Vissia-Olijnsma
Dirk

#11

2017-01-17 06:09

Heel veel succes, ik ben erg benieuwd wat ze nu verder gaan doen en wat het voor Sam zal gaan betekenen.

 

 

HUS Bilgaard

#12 Voor de honden!!!

2017-01-17 08:07

Voor Sam en zijn familie en heel belangrijk de honden!!! Ik blijf dit bericht promoten via mijn pagina HUS (Honden Uitlaatservice) Bilgaard. Ik zal het opnieuw en opnieuw en opnieuw plaatsen! Ik ben heel blij dat ook anderen er zo over denken! Ik kan helaas niet aanwezig zijn, ik zit dan met mijn roedel honden zelf op... de Groene Ster waar ik hun dagelijks tegenkom. Geef Sam een tuut ha ha en zet hem op!

 

Yvon Lamsma

HUS Bilgaard


Gast

#13

2017-01-17 08:51

Super!!! Succes met vervolg!!

Groetjes

T.U.


Gast

#14

2017-01-17 10:34

Samen Sterk voor Sam!
Wat goed, Aukje, dat je het voortouw hebt genomen. Bedankt voor je heldere update.
Groeten,
Aukje Mulder

Gast

#15

2017-01-17 12:10

Helemaal top dit.. hoop dat er nog meer mensen zijn die tekenen..

Gast

#16

2017-01-17 13:49

Wat geweldig dat je deze actie bent begonnen! Ik hoop dat het besluit omkeerbaar is en dat Sam en zijn schapen mogen blijven!


Gast

#17

2017-01-17 17:53

Hallo Aukje, heel veel succes morgen! Ik ben wel inhoudelijk benieuwd naar waarom de keuze is gemaakt.Wat is daadwerkelijk de bezuiniging en hoeveel kost de uitkering dan wel niet die Sam zou ontvangen als het een negatief scenario is. En het is sowieso voor Sam.De prachtige vachten heb ik al jaren van hem afgenomen en geniet ik iedere dag van. En vele mensen in mijn nabijheid.

Groeten,
Gerda Hoff


Gast

#18

2017-01-17 18:02

Heel veel succes voor Sam en zijn kudde !
En bedankt aan diegene die zich voor hem inzetten . Weer een blunder van het college van Burgemeester en Wethouders . Een beslissing die genomen wordt om geld winning en dat door mensen die betaald worden door de gemeenschap. Ter eigen ere en niet voor de burgers . Ik hoop dat Sam dit gaat winnen . Heel veel succes

Gast

#19

2017-01-17 19:41

Hallo Aukje,
Ook moet Sam geholpen worden met het verdedigen van zijn bezwaarschrift als het bij de bezwarencommissie van de gemeente komt.
Zoek mensen die de kennis hebben zijn om deze commissie te overtuigen dat de gemeente fout zit.
Groet Andries Folmer
Qeaa

#20 Komt wel goed!

2017-01-17 20:05

Met de steun van zoveel harten en zielen, kan er maar een uitkomst mogelijk zijn...ik geloof er in!

De Gemeente Leeuwarden heeft naar eigen zeggen duurzaamheid hoog in het vaandel, dus dan mag dat nu gaan blijken!


Gast

#21

2017-01-18 00:49

Beste Aukje.
Vanuit curacao wat steun en bemoediging. Goed dat je dit hebt gedaan!
En veel succes ook voor Sam, de anderen en de schapen.

Gast

#22

2017-01-18 07:28

Dankjewel Aukje dat je dit op je hebt genomen. Ik had er anders niets van geweten. Hartverwarmend dat de petitie al door zovelen is ondertekend. En dat er aandacht op tv is geweest. Ik hoop echt dat het voldoende is om "die plaat voor hun hoofd" te doorbreken, want dit kan toch écht niet. Ik heb gisterenavond ook een mail naar Wakker Dier gestuurd. Misschien te kort dag, maar je weet maar nooit. En mijn hart gaat uit naar Sam, want wat is dit voor hem vreselijk zeg. Het maakt me zo verdrietig! Zijn honden, zijn schapen, zijn baan, zijn missie!

Allen, heel veel sterkte en een daverend succes bij de gemeente. Want wat er ook zal gebeuren, ik hoop dat het hier niet bij blijft. Dat een gemeente dit niet ongestraft mag doen! Oh ik hoop echt dat het met een sisser afloopt.....

Groet, Jolanda uit Zwolle.


Gast

#23

2017-01-18 19:09

Beste Aukje,
Ik hoop van Harte dat de schapen bij Sam kunnen blijven deze man werkt met Hart en Ziel voor de Natuur en Dieren! Hij houdt van zijn schapen wat is die gemeente respectloos! Mensen met gevoel Hart voor Dieren en Natuur en Millieu worden zeldzaam in deze vreselijke maatschappij in Nederland.

Gast

#24

2017-01-19 18:47

Beste Aukje, Ken je ook de website www.volgdeherder.nl ? Hierop vindt crowdfunding plaats voor herders. Weet niet of Sam Westra daar wat aan heeft, maar mogelijk kunnen andere herders er wel door geholpen worden om hun schaapjes op het droge te houden. Misschien iets om onder de aandacht te brengen van de ondertekenaars van deze petitie.
Groeten,
Elies de Jong

Gast

#25

2017-01-20 10:45

Beste Aukje Hiemstra,

de Gemeente Leeuwarden moet zich héél diep schamen, de heren/dames ambtenaren weten alles van regels als het hun uit komt.
ze hebben nog nooit gehoord, gebruik je boerenverstand is een keer. Het gaat hier over mens en dieren. Geld over de balk smijten moet je bij ambtenaren zijn. Zij weten helemaal niet wat in de maatschappij leeft en wat de burger wel wil. Er zijn duizend manieren om geld te besparen. succes met de petities.
Bert Jolink Almere