Herder Sam Westra moet in Leeuwarden blijven!!

Herder Sam Westra moet in Leeuwarden blijven!! / Mededelingen / gedicht 'Us skieppehoeder fan de Griene Stjer / Opmerkingen

Ed

#1 Sam

2017-02-01 14:18

Beschrijving kort geding komt heel bekend voor: ambtenaren en pluche-jagers bepalen hier wat de bevolking MOET accepteren. 


Gast

#2

2017-02-01 14:48

beste Aukje, Heel mooi wat je allemaal voor Sam doet, graag zou ik een boekje bestellen, ik moet het alleen even in plannen om het af te halen. Graag dus voor mij reserveren 1 boekje op naam van Yvette de Koning. Uit Grou. Als iedereen die getekend heeft nou een tientje geeft kan Sam volgens mij weer een jaar vooruit, 4000 x 10 euro is volgens mij 40.000 en een heel jaar salaris... sterkte morgen en de groeten van Yvette

Gast

#3

2017-02-01 16:22

Dag Aukje,
Leuk initiatief dat boekje! Ik wil er graag een exemplaar va hebben; past het als ik die morgenochtend kom halen & betalen?
Vriendelijke groet, Niek Donker
Weerd 19, Leeuwarden, 058-2896954

Anonymous

#4 Re:

2017-02-01 20:27

#3: -  

Hallo Niek,

Dat is prima. Mijn man is wel thuis.

Hartelijke groet,

Aukje Hiemstra


Anonymous

#5 Re:

2017-02-01 20:33

#2: -  

Hallo Yvette,

ik leg een boekje achteruit.... Mijn man is meestal wel thuis. Laat maar even weten wanneer je het komt halen (jelauk68@hotmail.com).

En wat betreft dat tientje: afhankelijk van de uitspraak is er een gerede kans dat er nog een crowdfundingsactie wordt gestart, waarbij ook zeker de handtekeningzetters benaderd zullen worden.

Maar we hopen natuurlijk dat dit niet nodig is....