Stop Benchmark met ROM

Stop Benchmark met ROM / Mededelingen / Levering ROMdata aan SBG stopgezet! / Opmerkingen


Gast

#1

2017-03-28 08:54

Gefeliciteerd aan onszelf en onze patiënten! Overigens vind ik de reactie van Schippers (citaat medisch Contact: Ik roep de sector daarom op blijvend in te zetten op doorontwikkeling en verbetering van de huidige systematiek.’) getuigen van gebrek aan respect voor ons. De afwijzing door de professionals is overduidelijk. Zij is degene die ons de ROM opdringt, ze mag er zelf voor zorgdragen dat ze iets verplicht wat nuttig en bruikbaar is. En als ze wetenschappelijk onderzoek wil entameren, zijn daar andere wegen voor.

Gast

#2

2017-03-28 08:55

Beste Menno,

van harte gefeliciteerd met dit resultaat en dank voor het nemen van dit goede initiatief!
met vriendelijke groet,

Pim van Dun
vrijgevestigd psychotherapeut

Gast

#3

2017-03-28 08:57

goed gedaan Menno. Enorm bedankt !!


Gast

#4

2017-03-28 09:04

GGZ Nederland heeft haar leden geadviseerd voortvarend door te gaan met ROM'en, maar de aanlevering aan SBG op te schorten totdat door de minister een wettelijke regeling is getroffen. Dat betekent dus dat we wel blijven ROM'en?

Gast

#5

2017-03-28 12:32

Mooi Menno! Vereende krachten na jouw goede initiatief.
Hartelijke groet, Michiel Noordzij

Gast

#6

2017-03-28 13:08

Enorm en uitermate belangrijk succes!!!
Heel hartelijk dank, Menno en... congrats!

 

Barbara Strack van Schijndel-Garofoli, psychiater-psychotherapeut

(Amsterdam)

Bas Verwey

#7 Felicitaties

2017-03-28 16:39

Geweldig! Gefeliciteerd! Grote complimenten! 


Gast

#8

2017-03-29 07:27

Beste Menno,
gefeliciteerd, wat ben ik daar blij mee en wat doet dit recht aan de positie van cliënten om zelf te bepalen wie er wat over hen te weten komt. In mijn praktijk tekenen alle cliënten meteen de privacy verklaring wat betekent dat ik niets kan aanleveren. Dank voor alle inzet
Schippers

#9 Re:

2017-04-03 09:53

#8: -  

 De privacyverklaring is in een NZA document alleen vermeld als geldig om geen gegevens aan te leveren aan DIS. Wel gek eigenlijk dat velen al jaren zonder gemopper gegevens aan DIS aanlevert...