POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR

POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR / Mededelingen / BESCHAMEND / Opmerkingen


Gast

#1

2018-08-30 21:13

Het berust niet op toeval dat de woorden beleid en debiel met dezelfde letters zijn geschreven.
Alle vriendjes zitten op een warme plek, dus de reorganisatie is geslaagd!

Gast

#2

2018-08-31 04:06

Normaal verlaat de kapitein als laatste het schip. Volgens mij hebben onze kapiteins al voor dat een ieder er af was, het schip verlaten.
Probeer buiten de emotie te blijven maar dat wordt steeds lastiger.
Ik vind dat we al heel lang failliet zijn alleen de curator is nig niet aangesteld.
Vandaag nig in de uitzending van M dat er een petitie wordt aangeboden om de ruim duizend coldcase zaken op te pakken. Ik vraag dan stellig af wie dat dan gaat doen?
Jammer dat ik alle veranderingen niet meer zal meemaken. 01-01-2019 stop ik er mee.

Gast

#3

2018-08-31 06:00

Dolf.

Goedemorgen helemaal mee eens.

Gast

#4

2018-08-31 06:06

Ten aanzien van het uitmelken : CAO onderhandelingen waarbij minstens één van de deelnemers en niet de minste - ja, inderdaad de Overheid - onbetrouwbaar is, zijn bij voorbaat tot schranden gedoemd. Den Haag bedriegt op alle fronten en komt zelfs toezeggingen met droge ogen niet na in onderwijs (denk aan het onzalige leenstelsel, nota bene van PvdA zijde), gezondheidszorg en politie ... 

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2018-08-31 11:20


De Leeuw

#6

2018-08-31 11:21

Daarom heb ik mijn bureau al bij de start van de reorganisatie verplaatst tot recht onder de reddingsboten.


Gast

#7

2018-09-02 02:17

Beste Dolf,

Helemaal met je eens. Gebrekkige prioritering en laksheid zijn de meest in het oog springende "competenties" van de politiek; is al jaren zo. Zaken openlijk bagatelliseren, of juist heimelijk en er op gepaste momenten in een microfoon het predicaat "beschamend" of "volstrekt onaanvaardbaar" op plakken, om vervolgens over te gaan tot de orde van de dag; niets nieuws onder de zon maar deugen doet het natuurlijk niet. Of is het juist naïviteit van ons landsbestuur? Wie het weet mag het zeggen, maar dat het inmiddels v.w.b. een aantal maatschappelijke issues een rommeltje is geworden kan niemand ontkennen...

Ik hoop van harte dat bij deze en gene de schellen van de ogen vallen en dat de politie datgene krijgt wat ze nodig heeft (ruimer budget en meer capaciteit) en dat haar medewerkers datgene krijgen wat ze verdienen (een fatsoenlijke, rechtvaardige CAO en een AOW-/pensioenleeftijd in overeenstemming met de zwaarte van het beroep).




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...