POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR

POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR / Mededelingen / CAO-PERIKELEN IN JIP EN JANNEKE TAAL / Opmerkingen

de Beambte

#1 Reactie op het uitgebreide bericht

2018-09-12 06:29

Goed dat dit uitgebreid wordt toegelicht. Het is inderdaad veel informatie maar nadat je het gelezen hebt ben je prima geïnformeerd! Je weet wat er door 'de andere kant'  wordt gedaan...

Geen enkel 'gemiddelde persoon in NL'  zal niet kunnen begrijpen wat onze werkgever ons geeft. Economisch moet het allemaal beter gaan in NL. "Onze" minister is aan het hamsteren...

2 dienders voor de prijs van 1. Maar wij zijn (nog) geen verbruiksartikel... toch?


Gast

#2

2018-09-12 06:39

Geweldig verhaal, klopt voor de volle 100%!!!
Maar er is ook een 'maar' een hele grote 'maar'....immers wat hebben de bonden gedaan met de voorstellen uit het verleden waardoor al die reeds gerealiseerde verslechteringen van de rechtspositie werkelijkheid zijn kunnen worden??? De verantwoordelijken bij de bonden hebben toen keer op keer, onderhandeling na onderhandeling zitten slapen en vast ook. Hopelijk zijn ze nu wakker en niet een beetje wakker maar klaarwakker!!!
MvrGr. een zeer bezorgde lezer met nul vertrouwen in de werkgever en weinig vertrouwen in de kunde van de bonden (hopelijk zijn behaalde resultaten in het verleden geen garantie voor de toekomst)!!!!!

Gast

#3

2018-09-12 08:06

Complimenten voor het bovenstaande stuk . Ik hoop dat iedere collega nu echt door heeft waar we voor strijden.
Alex

#4

2018-09-12 12:31

Een duidelijk geschreven stuk waaruit blijkt hoe slecht we er voor staan. Een korpschef die onder één hoedje speelt met de minister en mij aardig aan een soort van dictatuur doet denken. En inderdaad een reorganisatie die ooit in gang gezet is die een hoop frustratie en bureaucratie oplevert. Er is in mijn ogen totaal geen oog meer voor de mens, men kijkt enkel naar het financiële plaatje. We zijn gewoon poppetjes met een nummer. Het ziekteverzuim was, en is, nog nooit zo hoog geweest binnen de politie organisatie. En neem van mij aan, deze zal alleen maar toenemen als men de wensen van de minister en assistent Akerboom er doorheen drukt. Ik ben zelf geen collega in het blauw, maar ondersteuner bij de dienst ICT. Maar ik kan mij de frustraties van mijn collega's op straat heel goed voorstellen. Ook binnen onze afdeling zijn er bepaalde voorstellen waarvan ik zeer afvraag of dat de dienstverlening ten goede komt. Ook hier wordt enkel gekeken naar geld en niet naar de mens, de medewerker die stinkend zijn best doet om de boel draaiend te houden. Het is een zeer kwalijke zaak dat men dit uit het oog verliest. Ik hoop toch echt dat de bonden nu echt hun best doen en hun poot stijf houden. 


Gast

#5

2018-09-13 07:56

die sportschoenen kan je ook wel vergeten want die zijn al een tijd niet meer in voorraad.

 

Martin

#6 Cao

2018-09-15 02:43

het is heel frappant dat ineens een voorstel is van CAO. Maar per wanneer gaat deze CAO in? 

Keer op keer worden wij beduiveld door de CAO niet per afloopdatum in te laten gaan, maar tig maanden later. 

Mijn mening is dat CAO per 1-1-2018 moet ingaan en dat bestaande regelingen moeten blijven bestaan. Het is toch te zot voor woorden dat de minister dik drie maanden later met een CAO voorstel komt. Hier spreekt toch desrespekt vanuit. Evenals drie dagen later na verstrijken van ultimatum datum pas reageren! 

En dan zegt onze werkgever dat wij geen zwaar beroephebben! Ik werk bij team verkeer en wij worden straks aanrijdingselecteur, dit houdt in dat wij elk jaar een gesprek van 1,5 uur met psycholoog krijgen. Omdat wij dan veel leed ed mee maken en men wil zien dat ik niet een burn-out of iets dergelijk krijg. 

Voor de lezers van het stuk Weening, het is niet pensioenleeftijd maar AOW-leeftijd. Deze leeftijd wordt op grond van extrapolatie bepaald en niet op basis van daadwerkelijkheid. 

Het huidige CAO aanbod is in mijn ogen een begin in de goede richting. 


Gast

#7

2018-09-15 07:37

Met verbazing dit stuk gelezen...de politie stelt echt niks voor in de ogen van de minister...wat een grove belediging is .....en dat een korpschef zich tegen het korps keert ...is al net zo ( schoftig) beledigend....hoe is het mogelijk, dat rekenen naar eigen zak, een wedstrijd is voor ministers...die zien het als een zege, maar het is gewoon pure diefstal...jammer dat je de minister niet een maand mee kan nemen in jullie rooster...24/7..ben benieuwd of hij dan nog naar jullie kijkt als zijnde ' politie is geen zwaar beroep'.om

Al deze ingrepen laat in ieder geval zien, dat er Zero respect is voor het korps, en al het werk wat jullie doen een makkie is, waar niet over gezeurd mag worden...

Ik ben een zus van een politieagent, en ben trots op wat hij doet...




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...